Fórum - Téma


Motor_C-Max II-problémy s funkcí


Fórum C-Max II C344 Motor_C-Max II-problémy s funkcí

Informace o modelu: Ford C-Max II C344



2016-07-05 18:14:43

zdravím všechny,můj problém je ten,že začala svítit kontrolka motoru a spadl výkon.Těžce ho dostávám nad 2000ot.

2016-07-06 08:31:24

mara.kolo: Tak to motor přešel nejspíš do režimu nouze. Pokud kontrolka nezhasne ani po vypnutí a zapnutí zapalování, tak asi bude třeba diagnostika. Kontrolka může signalizovat různé chyby. Ale nenapsal jsi o jaký motor se jedná a odjinud se to nezjistí, protože svoje vozidlo ve svém profilu dole (technické údaje) nemáš zaregistrované.

2016-07-07 07:28:22

Čauky je to 1.6l Duratorq-tdci-dv r.v. 2011.Ale po vypnutí a znovu nastartování výstraha zmizela,ale je fakt že jsem to moc nehonil.

2016-07-07 08:04:08

mara.kolo: Pokud se nemýlím, tak by kontrolka mohla signalizovat problém s DPF filtrem. Zkus provést delší jízdu (cca 50 km) ustálenou rychlostí aby se spustila regenerace fitru. Jinak bys asi musel na diagnostiku.

2016-10-13 08:49:23

Zdravím všechny zůčastněné,řeším teď jeden zajímavý problém u Grand C-Max 1,6TDCi 85kW r.v.2011.Je to auto, které má sice nalítáno 195000km,beru ho že je dobře zajeté,ale jezdilo to dálky a bylo skutečně v Rakous.pravidelně servisováno dle servisky,neboť bylo na leasing. Po skončení si ho dcerka vymodlila tak ho má.Už když jsem pro něj jel, tak jsem si všiml,že rafička teploměru neleze kam by asi tak po zahřátí dlouhou cestou měla-(jízda dlouhá přes 200km i po dálnici).Což jsem si doma potvrdil diagnostikou.Tzn.vím, že čidlo nekecá a rafička se dokonce vyšvihla až víc jak za půlku, když jsem ho na místě ve vyhřáté garáži zkusil zahřát na provozní teplotu. Takže tě nenapadne nic jiného, než že zůstává otevřený termostat...souhlasíš se mnou?? Tak jsem ho objednal. přitom jsem jim logicky vyměnil olej plus filtry, včetně toho palivovho bastardu, který musíš kompletně rozebrat, když se chceš dostat na poslední -zadní hadici a její sponku u termostatu. Jaké však bylo moje nemilé překvapení když jsem zjistil,že termostat nezůstává otevřený?!? Nelenil jsem termostat stejně vyměnil, když jsem ho koupil a chtěl jsem vidět nějaký pozitivní výsledek,který se ovšem nekonal... Tak jsem Vám z toho hoši nějakej nesvůj. Říkám si, že snad jak jsem starej tak jsem blbej??? Čidlo u tohoto nového funguje možná i o něco lépe než ten orig.ale je to k ničemu páč ta mrcha se prostě nechce ohřát,teď mluvim o jezdění po městě mimo město v řádu desitek km,tzn.že ten motor musí být dávno ohřátý,ale není... Zkuste někdo prosím hodit do placu nápad cokoli vás napadne,ve Fordu na mě koukali jak na blázna když jsem se tam šel podívat na originál.zapojené hadice,bylo to kvůli mé jistotě,že je vše v pořádku a že to nějaký rakouský jouda ze srandy nepřehodil. Díky za každou radu.

Tak pro všechny, kdo by s tímto měl taky potíže, jsou tady v tom modelu GRAND C-max 1,6 TDCi,85kW r.v.2011,taky DVA termostaty,ten druhý je schovaný někde v trubkách, až objevím, vyfotím, pověsím - to sem.

http://www.olejacek.cz/te...-valeo-820565-869938.html#

petrdepo: Ahoj je to skutečně jedna z možností,ale je klidně možné, že už máš taky přicpaný EGR ventil,to je bohužel dost častý problém aut, které nejezdí moc velké vzdálenosti a bude nutné ho vyčistit popř.vyměnit,ale to až v krajním případě.

2016-10-15 10:12:11

milhaus210: Pravděpodobně jsi chtěl adresovat příspěvek někomu jinému. Já DPF filtr nemám, protože mám benzín a EGR se mi neucpává.


Odpovědět