Fórum - Téma


Motor_C-Max I-volnoběh


Fórum C-Max I C214 Motor_C-Max I-volnoběh

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford C-Max I C214  |  Naše vozidla


1  2

2016-02-11 01:39:28

Ahoj a díky za info. To samé jak kalibuk mezní hodnoty čerpadla atd....prostě jen to základní. Zkusím diagnostiku ve Fordu a uvidím. Dám vědět.

amd
Daniel
2016-03-15 16:43:10

Taky jsem měl stejný problém u svého C-maxe. V servisu snad rozebrali, vyčistili co se dalo a otestovali všechno a pořád to bylo stejné. Pak rozebrali sání vzduchu...moc tomu nerozumím, ale jsou tam nějaké klapky, které se podtlakem otevírají a zavírají...je jich tam víc. A ty co řešily volnoběh byly seklé. Neotevíraly se jak měly. Když tam měl jít vzduch tak nešel a naopak. A v tom to bylo. Prozatím drží otáčky tak jak mají, nic necuká při rozjezdu a otáčky nelítají jak se jim zachce.

2016-05-06 11:23:12

Kolem volnoběhu je tady hodně napsáno, ale nikde jsem nenašel odpověď na mou otázku. Mám benzin 1,8 16V r.v. 2005 a potřebuji vědět, jak nebo čím jsou řízeny otáčky volnoběhu? Řídí je elektronická škrtící klapka nebo je u tohoto motoru volnoběžný ventil? Otáčky mi lítaji od 600 až po 1500. Škrtící klapku jsem vyčistil, ale pořád stejný problém. Poradí někdo co s tím?

2016-05-06 18:06:25

josefford: Škrticí klapka má v sobě potenciometr, který dává řídicí jednotce údaj o jejím stupni otevření. Pokud je jeho odporová dráha prodřená, tak se to takhle může chovat. Ale to je spíš vzácná závada. Myslím že někde na Fóru už někdo popisoval stejný problém a bylo to nějakým čidlem.

2016-08-15 19:14:07

Zdravím,

Mám motor 1.8L Duratec-HE PFI FFV(125PS) MI4 a podařilo se mi sehnat repasovanou škrtící klapku, ale mám jeden problém.

Seřizovací šroub klapky (černý, plastový s čepem na konci) mám mimo klapku a teď nevím, kolik na kolik závitů ji mám zašroubovat, potažmo kolik závitů mám nechat venku z těla klapky.

Nemáte to někdo spočítané?

Předem děkuji

2017-03-15 10:03:25

Zdravim panove.

Prosim o radu nakopnuti. Procital jsem vse mozne a zatim moc nevim.

Muj problem je nasledujicí, u ford focus c-max 1.8 88 kw rok vyroby 11/2003 benzin s elektronicku skrtici klapkou, pri zahratem motoru (až po sepnutí termostatu) auto pri vyřazení z kopce samo turuje cca mezi 800 až 1250 otačkami. Dále pri dojezdu a zastaveni na cca 2 - 3 s zvýší otacky na cca 2000 a teprve pak spadnou na 800 volnobeh. To same pri startu naopak. Hadicky jsou OK, skrtici klapka prostriknuta ale zatím nesundána. Volnobezny ventil jsem absolutne nenasel. Nakopnete mne popisem nebo lepe fotem kde je ? Poradíte na co se zamerit?

Díky moc.

Petr

2017-05-26 02:27:35

Panové tak já také řeším podobné problému jako vy ostatní.

Kolísání otáček na volnoběh.

Stím rozdílem že jsem rozmontoval škrtící klapku,vyčistil.sání vyčistil, skompletoval a ejhle zlepšení asi o 25 %.

Škubání při studenem motoru

No hruza.

Teď se mi naskýtá otázka mam mot. 1.8 i

92kw flexifuel s elektronickym plynem.

Muže být vadný pedál??

Přijde mi neskutečně dlouhá prodleva po sešlápnutí pedálu.

2017-05-26 08:20:43

Ahoj, tak můj problém s otáčkama byl způsobený prasklou hadičkou od sání... Šlo to i slyšet. Vyřešil to až třetí servis po jakoby vyčištění klapky atp. kdz tpo dělalo pořád to samé. Držím palce. H.

2017-06-14 22:41:43

Takže co se týče otáček problém vyřešen.

Totálně zasraný egr ventil.

Minulý majitel asik nějak nepovažoval za duležité dělat nějakou udržbu a ještě si to pádil na ethanol.

Přidám později i foto


Odpovědět

1  2