Fórum - Téma


Moto+Transit-2,4-TDE-vstřiky


Fórum Transit VI / V184 / V185 Moto+Transit-2,4-TDE-vstřiky

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2

2013-02-08 12:43:37

to rxe : Motor kodu DOFA je 92Kw/125PS.

Osazeno cerpadlem VP44

Nejedna jse o comonrail !

V technicaku znaceni jako TDDI a povetsinou znaceno jako TDE.

Jedine co jsem vypozoroval ze na tomto motoru jsou pouzivany 2 druhy EGR ventilu s rozlisnym sanim.

Sam takovy motor ve voze mam.

rxe
2013-02-08 18:00:11

dneska som sa dozvetel ze je to, este stary dobry motor.stara bezproblemova motoriicka doba.

2013-04-01 15:23:27

rxe:

rxe: Ahoj,tak 2,4 TDE r. 2001 je klasika cerpadlo tryska.Jen pro upresneni od roku 2004 jsou ve vyrobe nove motory Duratorq a to 2,4 TDE 85kw/115 s primym vstrikem,ktery vychazi ze sveho predchudce 2,4 TDE 92kw/125.A druhym novym motorem je jiz common-rail "TDCi" 101 kW (137 hp).Tyto motory jsou pro pohon zadnich kol.

2013-04-07 20:41:40

Mám problém s 2,0-TDCI sevstřikama .. Mám ještě jeden dotaz, pod vstřikem mi rosí olej,jen tam taková plechová podložka a tam se drží olej, nevím co s tím,dotáhnou nebo nějaký dil koupit,jaký

děkuji

best

2013-04-08 08:21:53

besturbo: Pokud je tam plechová podložka, tak jestli se nemýlím, by měla být měděná. Pokud bys ji tam dával jako novou, tak se musí "zakalit" aby změkla a tím se lépa přizpůsobila. Měď se chová při zakalení přesně opačně než ocel. Plechová těsnicí podložka se dává mezi vstřik a hlavu motoru. V sekci "Fórum-Technický koutek" byl nějaký příspěvek na toto téma, tak si ho přečti. Ale tam se zmiňovali o těsnění z plastu, které těsnilo průchod vstřiku skrz víko ventilů, tak nevím. Možná, že ti to někdo lépe vysvětlí, pokud by to nebylo ono. Já jen přemýšlím, jak by to mohlo vypadat, protože Transita neznám a foto jsi do příspěvku nedal.

2013-04-08 16:46:40

besturbo:

Ano mezi vstřikem a hlavou je podložka, měděná už měkká, připravená k montáži.Je to těsnící a zároveň izolační podložka tzv. tepelná. Stojí pár korun, a mění se vždy při demontáži vstřiku. Vždy nová

2013-04-09 17:14:11

tomenzino:

No tak že musím demontovat vstřik,nebo když to rosí tak je špatný vstřik?

jaký je teda postup, když vindám vstřik tak vyměním podložku,nebo když to rosí je to proto že je špatný vstřik, jak se vstřik demontuje,šroubuje se nebo je na to nějaký přípravek?

2013-04-09 17:16:16

petrdepo:

děkuji,já to nafotím.....

2013-04-09 20:41:22

besturbo:

No je to jak píšeš.Ta podložka plní funkci těsnění a izolace.Pokud se ti tam objevuje nafta nebo něco takového, zřejmě ti někde teče třeba přepad ze vstřiku, nebo vstřik.

Pokud ho chceš demontovat, vyšroubuje se,ale nejde to obyč klíčem, nebo oříškem.

2013-04-09 20:45:35

tomenzino:

jasně,tak to dám raději do forda ať to prověří,děkuji za radu.

Leo
Leo
2013-04-11 01:12:02

besturbo: Když dáš orig. podložku a po dotažení pořád teče či fouká od válce. Je třeba to opět demontovat a každý čerpadlář má frézku, kterou zarovná plochu hlavy pod podložkou a opět nová podložka, je jen na jedno použití.

2013-04-11 20:36:02

leo: aha,tak moc díky.

ara
2015-01-21 19:53:10

tomenzino: ahoj chcem sa spitat aký tlak kpa. by mal bit v jednom vstreku u tranzitu 2.0 , r.v. 2003 , 74 kw

diky za odpoveď

2015-02-27 10:39:29

Zdravím pánové.Nevím kde mám napsat svůj dotaz a pomoc o radu.Stal jsem se majitelem Ford Transit rv 2001 2.4 TDDI 88 kW v tp napsáno 2.4 duratorq di D4FA. Vozidlo jsem zakoupil nepojízdné. Předchozí majitel mne řekl,že mu ve fordu řekli,že je špatné vstřikovací čerpadlo.Když jsem ho nastartoval,tak motor strašně třískal,jako by mne špatný předvstřik.Po napojení na diagnostiku,tak to se to potvrdilo a napsalo to chybu,špatné časování vstřiku.Po radě mnoha mechaniku,jsem do motoru nalil nějaký REINEGER DIESEL a nechal to na to běžet 20 min.Nepříjemné třískání se ztratilo a na diagnostice se již už nic neobjevuje.Ale problém je v tom,že motor při plném sešlápnutí plynu točí max 1500ot/min jako by byl v nějakém nouzovém režimu,ale diagnostika nic? Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost,kde hledat chybu.Započal jsem od trysek,ty jsou v pořádku a teď se chystám na nastavení rozvodu a pak jedině čerpadlo,pokud mne neporadíte.

Děkuji za všechny příspěvky a rady.Ja vozidlo nespravuji,jen pomáhám mechanikovi řešit problémy a snažím se snižovat náklady na opravu.

2015-02-27 11:28:18

romanluk: Co to bylo za diagnostiku? To stále nevím jak jsem Ti psal včera, od toho se to taky může odvíjet. Vstřiky jsi nechal dělat kde? Jak je na tom EGR a taky nastavení čerpadla. To bys, ale všechno právě viděl na té pořádné diagnostice.

2015-02-27 11:35:46

povadi: Dnes jdu zase do dílny za mechošem.Tak mu řeknu,at my napíše co používá za diagnostiku.Trysky nechával přeměřit na nějaké stříkače.Jak píšu,nikdo neví co s tím,že to nechce jít do otáček.

2015-02-27 11:40:33

romanluk: trysky se musí dělat na stolici když mají bejt udělaný správně. Né někde to tlakovat na ponku pumpou jako se dělali Avie. Pak to právě zavádí ve výsledku.

2015-02-27 18:42:29

povadi: tak dnes jsem zjišťoval,co používá za diagnostiku,tak je to nějaká autocom,Egr ventil je v pohodě a docela čistý,oproti tomu,jak tady sleduji na některých diskuzích. Akorát dnes se podařilo zalomit žhavicí svíčku,ale to nejsou nejhorší věci.Mechanické věci se dají vyřešit,ale ta elektronika to je mazec.

2015-02-27 19:25:27

romanluk: Tak to jsme doma, to není zrovna diagnostika pro Forda, neumí správně přiřazovat kódy závad, je to levnější multiznačka...


Odpovědět

1  2