Fórum - Téma


Moto+Transit-2,4-TDE-vstřiky


Fórum Transit VI / V184 / V185 Moto+Transit-2,4-TDE-vstřiky

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2

2012-12-02 14:57:54

Zdravím kolegové,

řeším momentální problém s transitem 2,4 TDE 92 Kw r.v. 02 ohledně motoru. Najeto 209 tis a z důvodů špatného chytání jsem nechal vyměnit žhavičky a když se to dělalo tak k tomu i ventily a vstřiky. Problém ovšem je, že to neuhání jako dřív. Je to tišší než to bývalo, ale prostě to nějak netáhne a na 5 se to chová, jak nějaká 1,9 bez turba. Dřív když se mu šláplo v 90 na krk tak 120 tam bylo hned a s předjížděním nebyl problém. Spotřebu jsem zatím nějak neměřil. Najel jsem s tím asi 200 km. Dřív se pohybovala něco mezi 9-10l/100km a bylo vcelku jedno jestli jsem tomu šlapal, byl prázdnej nebo ne, jelo to, tak nějak v těhle mezích. Demontovaný vstřiky byly prý před smrtí-jeden byl úplně v háji a spíš kapal než rozprašoval (což byl problém při těch startech). Vstřiky tam byly DELPHI a stejné se tam vrátili, ale nové.

Nejde mi právě do hlavy, proč to jede hůř než před tím, když by to mělo jet spíše líp. Je nějaký rozdíl u tlaků s motorizací TDE a TDDi. Tohle má ještě trubičky k jednotlivým vstřikům a to TDDi už má vstřikovací lištu. Napadlo mě jestli není možný, že tam dal vstřiky (ty vnitřky-jehly) z této motorizace a je tam jiný tlak, tím pádem by to dávalo míň nafty? Když se s tím jede na půl plynu tak si člověk říká, jo dobrý je to asi stejný, ale když se dá plyn plný tak se nic neděje a jede to stejně, jak na půl plynu. Je to takový vydechlý celkově, jak by to mělo 80ps a ne těch 125.

Klucí jde mi z toho hlava kolem a vůbec mě, ani toho kluka co mi to dělal nic nenapadá čím by to bylo, tak se tu chci optat čím by to mohlo být??

Mockrát děkuji za každou radu a trpělivost při čtení :)

2012-12-02 19:15:31

další postřeh: při přidání málo plynu to jakoby zdechne a pak se to chytne a jede. Ale jen při přidání malinko plynu..

2012-12-03 18:29:54

ja myslel ze na listu to maj az tdci comon raily?....doted jsem teda rozlisoval tddi jako stary klasicky rotacni cerpadla a tdci ty comon raily....ale pri prohlizeni inzeratu jsem narazil jeste na to tde 85kw....tak ja netusim jak se to lisi, ma nekdo prehled? :)

2012-12-03 19:45:06

zdravím všechny diskutující na stránkách Fordclubu. odpovídáte-li v diskuzi na nějaký příspěvek, nezapomeňte před odpověď napsat, komu odpověď adresujete.Věřte tomu, že se tím diskuze ohromně zpřehlední. Díky za pochopení,

Pánové já to nebudu psát pořád dokolaJe to těžké pochopit?

2012-12-03 20:13:20

když tu prosím o radu a je tu jeden příspěvek, není to snad nutné. Jinak mě právě říkali že to liší tímto způsobem. Honil jsem totiž trubičky, že bych dal taky new ale ve fordu chtěli zas ty blázni nesmysli a někde po vrakáčích sem narazil na toto. To TDDi by mělo být o něco novější asi. Ale čert se v tom nevyzná.

2012-12-04 19:59:35

to pulec491 : ja mam dojem ze 2,4 -92kw jsou vsechny TDEbez rozdilu veku.

TDE a TDDI jsou podle meho prakticky schodne, vzdhedovy rozdil bude max v tom jaky je na aute egr a plastove seni. Tim jse take vysvetluje jine vedeni kovovych hadicek.

Vstrikovani TDDI je jiz vzhledove jine.

Tvuj problem vidim v tom ze je problem pri vyberu vstrikovacu.

2012-12-07 16:49:45

nartan01:

Ještě jsem s ním mluvil o tom a říkal, že vstřiky tam dal podle čísla co sou na nich vyražený. Říkal ať ještě zkusím zajít na diagnostiku přímo do fordu aby na to juknuli tam a případně by se mu přidalo na čerpadle a vidělo by se co to bude dělat. Jin tohle značení aby se v tom čert vyznal. Hlavně že to neni tdci :)

2012-12-07 17:37:41

Jen pro zajimavost. Kolik stala repase vstrikovacu ?

2012-12-07 18:46:31

nartan01:

jeden něco okolo 1200 +- nějaká koruna.

2012-12-07 20:22:43

Prochazi vstrikovace po repasi nejakou skouskou ?

2012-12-08 09:16:10

nartan01:

jo jo, prochází to tlakovou pumpou a kouká se jak to rozpráší. Právě že jeden z těch starejch vstřiků spíš jen kapal než rozprašoval a ostatní na to nebyly o nic líp.

2012-12-11 19:27:20

tak ve fordu mi oznámili že se to musí naprogramovat. Sice nevím co ale tuším že programování proběhne přidáním na čerpadle :) inu uvidíme, sem objednán na diagnostiku 21.12.

2012-12-12 02:04:47

pulec491

Asi je to jak kdo si to umí ukecat. Jen při jízdě se mi nezdála teplota motoru. A najednou nouzák a čidlo. Je to tu co vám radím dokola.Diag a pask se uvidí dál.Jednoduchá diag. a jsem hotov. Není potřeba bádat Jen vědět diag.

2013-01-06 23:13:26

To pulec.

Tak jak to dopadlo?

Co rikala diagnostika ?

Dle Mich informaci jse na vtrikach tddi nic neprogramuje.

2013-01-06 23:19:50

nartan01

Koho se ptáš?

2013-01-07 09:11:59

nartan01: Mě to taky vrtalo hlavou co by tam chtěl programovat když tam vede jen trubička a nic víc :) řekli mi tam, že na těchto autech tam k diagnostice moc není (že to mají už ty tdci, tak prý vyzkoumají hodně) ale tady říkal že je to spíš o vyzkoušení, takže mi navrh jestli mu to tam nechám že by vyndaly vstřiky a čerpadlo a poslali to do bosche. To sem mu teda zamítl. Nechce se mi platit je a pak ještě boscháky. Najeto to má 212 tis. Ale řekl jsem si že se na to asi vyprdnu pač to sice nevalí tak jak před tím ale pořád to jde. Vyzkouším spotřebu jak je na tom a pokud to bude žrát stejně, nedej bože nějak víc tak bych to pak nějak řešil, pokud to bude žrát míň tak bych to viděl jako ekvivalent k tomu výkonu a nechal bych to koňovi dokud to bude jezdit :)

2013-01-09 18:21:22

to Pulec Na vstricich u Tddi/de nic k programovani neni.

K programovani je jen jake si sparovani jednotky cerpadla s jednotkou vozidla.

Ale to jen v pripade ze jse cerpadlo opravuje ajeho jednotka jse meni za novou.

Leo
Leo
2013-01-28 00:45:50

Pulec: když starý vstřiky špatně rozprašují a jsou spíš vydřený než zalepený od řepky tak tam jde víc nafty hulí to, má to lepší poměr vzdch nafta a proto to většinou taky líp jede. To po výměně vstřiků zkončí protože tam půjde víc vzduchu na míň nafty je z toho zase Euro 3 jako z výroby a z tou chudou směsí to pak nejni závodník. Ty nový vstřiky samozřejmě po pár stovkách km povolej ale rozdíl téměř neznatelný. Trubičky když to z nich neteče budou asi OK.Hledal bych chybu jinde,třeba vyčistit váhu vzduchu a taky egr. TDE a TDDi je uplně to samý to jen jak to kdo píše.Jinak ve Fordu maj každý 3 měsíce inovovaný programy do čerpadel a to i na tyto starce.

2013-01-28 08:06:50

Leo:

No tak nějak jsem si zvykl. Jede to a nežere to :) Předtim ta spotřeba lítala 9-10 ať jsem jel jak jsem jel. Teď je to cca kolem tý 8l. Jinak jo jo EGR sem vyčistil, ale nebylo to nějaký velký pelko. Díkes za reakci.

rxe
2013-02-07 23:29:46

caute , hladal som na nete no nenasiel som , chcel by som sa opytat ci mi niekto vie poradit ohladom kupy ford transit 2001 kod motora DOFA 92 kw. aky je to motor, ci je tam zname dobre cerpadlo myslim VP44. pise ze je to 2,4TDE .je alebo neni common rail.? je to spravne alebo to ma byt TDDi,TDCI. no je to bordel.dakujem za odpovede.


Odpovědět

1  2