Fórum - Téma


MondeoTDCI 96kw po opravě za 50 000 jelo


Fórum Pokec všeobecný MondeoTDCI 96kw po opravě za 50 000 jelo




2012-10-26 21:13:08

Ahoj popíšu problem auto při zátahu na dálnici nekdy i ve mněste padalo do nouzového režimu rozblikala se kontrolka žhavení a auto přestalo táhnout stačilo vypnout zapalování znovu nastartovat a jelo se dál ale vše se při zátahu opakovalo. tak jsme se zeptaly známého automech. ten si stím nevěděl rady tak volal do fordu a tam mu sdělily výmněna všech vstřiků 24000kč když to nebudou vstřiky výmněna čerpadla 26000kč když to nebude čerpadlo tak výmněna palivové nádrže a všech palivovích hadiček. to jsem myslel že snad nevěřím svím uším tak sem tak sem je poslal do pr... a dal to přes známého do polska oprava mněla stát max 300euro chlapec polský tam povimněnoval snad pulku motoru dělal rozvody čerpadlo čisti palivoví systém atd. opravdu nevím co na tom vše udělal neuděla ale bylo to přes dobrého známého tak jsme mu věřily že to potřeba je udělat no konec je takoví

2012-10-26 21:32:10

že oprava stála 1500euro a auto neujelo ani 70km popíšu vám co se stalo snad budete moct poradit co odešlo auto po dvaceti kilometrech při přidání plynu drželo otáčky na třech tisících a pak pomalu spadly to udělalo párkrat a pak zase normal ale stejně tak podivně poškubávalo no a hlavní problem...auto začalo po přidání plynu vydávat z motorového prostoru divné zvuky které se pomalu zhoršovaly nemam nahrávku takové poklepávání až cvakání ale pouze při přidaní plynu takové trtrtrtrtrtr ticho přidání trtrtrtr ticho nevím jak jinak to popsat tak jsme to otočily že pojedem spět za ním no a bohužel jsme nedojely auto začalo šíleně kouřit černým kouřem uplně stratilo tah a konečná auto chcíplo a už nešlo nastartovat ale motor točil ze spod začal po malých kapkách kapat olej. tak se to odtáhlo zpět do polska a od té doby už uplinuly 3 měsíce a polák nám zdělil že na tom dělá jeho nejlepší mechanik vymněnily čerpadlo prý bylo ko že se roztrhlo či co že to vživotě nevidel no závěr je takoví že absolutně netuší co s tím je paráda co ?? no každopádně děkuji za každou radu která by mohla pomoct ocením i radu jak mám dál postupovat díky....

2012-10-27 10:19:41

To co píšeš se stracením tahu a blikání kontrolky byvá opravdu většinou závada vstřikovačů či čerpadla.No každopádně nechápu jak se mohlo roztrhnout,to opravdu nechápu jako vejpůl jo? né veřim že to je mrzutý asi myslel že se něco podělalo vevnitř čerpadla i když podle mě mechanik už nevěděl tak nakecal kravinu aby byl klid.Diagnostika při první chybě stracení tahu a blikání kontrolky musela napsat nějakou závadu,měl jsi to napíchlí na diagnostice nebo ti to známý skoukl tak že otevřel kapotu a čučel do toho jak husa do flašky.Jinak setkal jsem se s tím že se dali opravit vstřiky protože auto cukalo a po výměně ještě horší auto jelo pěkně ale nastartovalo pouze na roztáhnutí a hroznej volnoběh,tak už se nevědělo co a dali se znova přezkoušet a zjistilo se že vstřiky jsou špatný z toho plyne že se to nemůže dát jen tak někomu.Jinak oprava vstřiky 16.500 až 18500kč + nějaká ta práce který tam zas tak neni,vyměnit jdou docela dobře.Čerpadlo se dá zrepasovat od 10 000-20 000kč.Takže tvoje auto nejede teď vůbec jo? napíchnout zjistit závadu a pak pokračovat dalej. poku´d bude závada ve vstřikování zkontrolovat vstřiky a čerpadlo.

2012-10-28 08:14:30

macikk: Hm tak to si někdo vydělal, do Polska bych si nedal opravit ani kočarek, natož auto. Tady v ČR jsou na to jinačí firmy ktere se v tom vice vyznaj ale myslím tím jen ty poctivé.

2012-11-10 16:13:53

auto vůbec nejede jen točí ale ani nezaškytá na dyagnostice to bylo nekolikrád i ve fordu ale bohužel ne live data jen vyčtení pamněti závad a psalo to nízký tlak nafty nebo podávacího čerpadla už si to moc nepamatuji přeci jen už v tom servise je skoro půl roku strašný problem je z komunikací neustále nebere telefon dnes jsem se mu dovolal a říkal že vstříky i po zrepasování jsou v háji že koupil nové a příští tyden si pro to můžu přijet já už mu nevěřím ani nos mezi očima kokotovi polskýmu už bych také nedal do polska ani koloběžku ale byl to kamarád dlouholetého známeho tak jsme mu na stoprocent věřily no hrozní až ho konečně přivezu do ČR tak ford jde do bazaru a už nechci naftu ani videt jdu radši do benzínu.

2012-11-11 11:12:31

macikk: Dneska nemužeš věřit ani tomu nejlepšímu kamaradovi. Taková je dnešní doba. Smutný...

2012-11-12 20:45:56

tdci za to nemůže jen kokot kterej to opravoval,a naše vysoce kvalitní nafta. zajímavý je že v německu tyhle problémy tolik nejsou,jo u nás je lepší mít benzín.

2012-11-12 22:14:18

Kubix31: No ono na tom něco bude, ale až tak špatný to zas nebude z naftovýma motorama. Záleží na tom jak se ktomu člověk chová. Mám naftu už nějaký ten rok a nikdy jsem z naftou neměl žádný problém ne takovej ktere se tady dočítám na tom to webu. Ono to je spíš v člověku než v tý naftě. Protože je jásný že dieslové motory jsou náchylnější a tak je logický že tam nemužu tankovat jakoukoliv sračku na úkor toho abych ušetřil nějakou tu korunu.

2012-11-12 22:17:52

Má pravdu

2012-11-13 20:08:55

no je to taky o chování ale především je to naší vychcaností (vše ošulit) benzín se ředí bioethanolem,nafta čistícíma olejema a nějakejma ředidlama či co,ředí se i chlast,žereme sr*čky,koupíš sýr a zjistíš že to není sýr ale sýrový výrobek kter jen tak voní atd. ale když jedu do německa tak občas natankuju a je podivný že auto přestane kouřit klesne spotřeba a zdá se mi že je to i o něco živější, a myslím si že to potvrdí hodně lidí.

2012-11-13 22:07:55

kubix31: Jo to rozhodně stebou souhlasím o tom že se u nás všecho ojebává. Taky jezdím do Německa a do Rakouska a když tam natankuju taky mám ten pocit že mi jede auto líp.


Odpovědět