Fórum - Téma


Mondeo * zadřený motor


Fórum Technický koutek Mondeo * zadřený motor



1  2  3  4  5

2011-03-10 12:06:57

Kamarád v loni prodal svůj nezmar MB124 a koupil si toho s kulatýma světýlkama a po 3/4roce jde z baráku a vrací k 124.

Což o to auto krásný,motor silný,koupil to bez závěsu ten si dodělával a když sundal zadní nárazník a plasty ze spodku

auta tak schnilé na tabák,plech karoserie zadního čela silný tak,že slabší se snad nedá ani vyválcovat.Pak přišel na řadu problém s motorem , a nakonec se vysypalo ložisko v převodovce.Ceny mercedesích dílů v originále šílený tak si myslím,že ten dnešní mercedes taky nebude žádná výhra v loterii.

2011-03-10 21:57:38

hehe, přítelkyně má Mercedes A čko. 1.9 r.v. 2001. Super, všechno je bytelné, motor můžeš točit do červeného jak chceš, můžeš s tim jezdit za 6,5 litrů pohodičku. Jezdí každej den 90km do worku. Má automat, naprosto bez problémů. Najeto 140tis km a vše šlape jak má. Auto má neskutečnou výbavu (tempomat, klima, 6xairbag) a je téměř bez chyby. Když si to auto beru vždy od mechanika co dělá běžnej servis, tak mi básní o tom, jak je tam prej všechno důmyslně a neskutečně chytře vymyšlený. Všechno kupujem v origo servisu- jedna svíčka 70kč,- to není vtip, na fábii originál svíčka je za 190 kč,-. Nebo oba filtry do 600 kč. Třeba komplet servis automatické převodovky přímo v Mercedesu po 55 tis km i s filtrem, orig olejem a diagnostikou, prací -3 500 kč. Zadní tlumiče originál Bilstein -oba za 3800 kč :) To je kluci levnější než Fábie. Každopádně-už Vím že po roce 2000 se hojně začlo šetřit a ne zrovna zanedbatelně, jsou toho plný fóra. Každopádně na těhle značkách myslim se to prostě projevilo nejméně. FORD to šetření vzal skutečně z gruntu :)

2011-03-11 05:51:51

no co k tomu dodat .Kup ojetého auta je vždy loterie a je jedno,jaké značky.Kolik našich známých má vše bez problémů a až koupíš to sámé auto ty,tak se bude vše sráááát.Mám staré mondeo 9/96 2,0 v benzínu a můžu říct,že než sem si koupil novější mondeo,tak sem nevěděl,co je stát v servisu(kromě výměny oleje).Já sem v autě denně,takže případné problémy se dostaví daleko dříve než u nějakých výletních řidičů

2011-03-11 07:26:17

jurisek: přesně tak, ojetý auto je vždycky riziko a zadřenej, nebo přidřenej motor může bejt u jakýhokoliv auta jakýkoliv značky. Vždycky záleží jen na předchozim majiteli, protože když je člověk dobytek, či ignorant dokáže odrovnat i toho největšího nezmara...

2011-03-11 08:16:39

člověk nemusí být dobytek aby přidřel motor

viki  
2011-03-11 09:56:19

Milan1 tak jak bylo řečeno není kus jako kus a není majitel jako majitel vše se sebou souvisí k MB s kulatýma světlama je pravdou že W210 měli černý plech což se samozřejmě projeví časem na kastli taky je pravdou že model po ní W211 měl v prvopočátku problém s elektronikou když budeme brát rok plus minus 2000 je velká pravděpodobnost že kastle mondea bude v lepším stavu jak MB-E jinak tohle autičko mb W210 300 d má hrubo přes milion (směrem dopředu) puvodní motor a krásně slouží dál o slabé plechaniře nic nevím pokud tedy není prohnilá,, jinak se omlovám že sem lezu s něčím co sem až tak nepatří,, taky je pravda že kvalita se vytrácí a to u všech značek už dávno se dělají auta jak radia počítá se s pár lety života né jak dřív nebyl problém potkat 20 leté auto ve slušném stavu

2011-03-11 11:33:48

Viki v pořádku jsem rád za reakce zbíráme tady konkrétní informace ne řeči jedna paní povídala a tohle naše povídání může pomoci i někomu při výběru vozu tak říkajíc aby se nespálil.

2011-03-11 16:43:56

Aha, takže s Fordama jezděj jenom prasata, který neuměj s autem zacházet a proto se ty nové motory kazej jak na běžícím páse, to je tedy pěkné . Nedávno byl udělanej test na nové Kia Ceed 1.6 crdi (každej si z toho dělá srandu, common reil -kecy o nespolehlivosti), po sto tisících opravdu zaslouženejch km, byla jako nová, žádná závada. Motor nejevil jedinej znak opotřebení(při rozebrání), tlaky byly na původních hodnotách, spotřeba oleje nulová, vstřiky, vysokotlaké čerpadlo komplet bez chyby( Auto bild-německej test). Myslím si, že existujou značky, kde se i přez šetření nezačlo ve velké míře chybovat. Já mám na Fordu 119 tis a motor je k.o. Na vrakovištích mi řekli ať si stoupnu do fronty...že tyhle motory maj životnost 100 až 150tis-jasně, neleze paušalizovat ale proč se to na mě valí z každé strany. Proč mercedes stejného r.v. najede 600 tis km s původním motorem. A je jich většina. Proč nejvýkonější bavorácké motory vydrží 300tis km a víc. Protože to není Ford.

hof  
2011-03-11 17:00:05

ahoj všichni - nevím a rád bych to věděl, proč má někdo to samý auto půl roku a druhej ho má deset let a tomu prvnímu se celý pose... a tomu druhýmu slouží ten celej čas bezchybně, kdybych na tohle znal odpověď, tak ji sem s takovou chutí napíšu, že ani nevíte s jakou ......... ale dost mě vyčerpává to prokousávání diskuzí, myslíte si, že je problém napsat, komu tu zprávu adresujete? Jak má čtenář poznat, komu ta která odpověď je adresována, takže prosba, na začátku příspěvku napište, komu odpovídáte, dík za pochopení, F.

P.S. - částečně se omlouvám Milanovi1, Vikimu a dr. Rivierovi ......... a věřím tomu, že všichni aktéři angažovaní v tomto tématu přesně vědí, komu co psali, ale vžijte se do role nezúčastněného čtenáře, díky za pochopení .....

P.S. 2 - tohle téma má 96 příspěvků a z toho jen tři příspěvky, slovy tři, mají adresáta ......

2011-03-12 07:17:10

f.hofstetr:no myslím si,že se můj problém stočil úplně jinam,než sem původně zamýšlel!Přidřel sem motor,dodnes nevím proč,dobytek taky určitě nejsem a od fordu mě určo taky nikdo neodradí.V den,kdy sem napsal tento příspěvěk,se mi od vás dostalo spoustu rad,připomínek a tipů jak co nejlíp můj problém vyřešit a díky za vše!Ale postupem času jak sem psal,se to stočilo úplně jinam.Mě nezajímá kolik najede Mercedes,Bmw atd,já mám ford a jsem přihlášen na FORDCLUBU!Je to tady super,člověk se tady dozví tolik věcí a někdy je i překvapen,kolik dobrých lidí ještě existuje.Velké dík from Indian a spol

p.s Ibret:taky sem nasranej a věř že hodně,oprava mě bude stát 35 000kč,ale už se hrozně těším,až v něj budu zase sedět a třeba i naše příspěvky pomůžou ostatním,aby se jim nic podobného nestalo.

viki  
2011-03-12 09:35:46

jurisek ještě jednou sorry důvod budeš jen těžko hledat od špatného paliva,oleje přes mazací kanálky díl který který byl kazový atd atd

2011-03-12 13:57:13

jurisek-já zase takové nějaké objektivní porovnání vcelku vítám,není to sice pravidlo ale pokud vlezeš na fora určité značky aby ses něco dozvěděl tak ta značka je považována či vychvalována do nebes.Nejsem zastánce,že jedna značka je nej,nej....a klidně si koupím pokud budu přesvědčenej,že je to kvalitně vyrobené auto na kterým se nešetřilo a který něco vydrží cokoliv klidně ať je to třebas šikmooký.A díky těmhle diskuzím se člověk doví hlavně to čemu se pokud možno vyhnout při nákupu nebo jaké mu hrozí či ho můžou potkat po koupi problémy kolik kdo s čím třebas konkurenčního najel,co řešil za problémy.já si tyhlety věci vcelku rád přečtu.

2011-03-13 08:58:57

Čus. jen tak pro informaci.někteří tu psali že benzínové motory 1,8 jsou na houby. ale musim konstatovat že ve firmě máme benzínové mondeo 1,8 2001 r.v. a najeto má již přes 265tis km. je to firemní auto na vše. jezdí s tím každý takže si dovedete představit jak se s ním jezdí. za studena plnej knédl a pod.já osobně se divim že to auto ještě jezdí. ale jezdí a slušně.

2011-03-17 17:48:54

nooo to se mi stalo tak...prvně že jede na 3 válce,potom,že jede jen na 2...No taxe musel měnit motor, byly zadřené všechny 4...i když to tak nevypadalo....Dá se to prý vybrousit či nějak utěsnit bo mě to auto žralo olej /2 litr na 1200km/,ale to moc nepomůže,protože jak je to jednou zadřené, je to víš kde....

2011-03-23 18:43:36

zdravím všechny,pokládám za povinnost oznámit,že mám autíčko spravené a motor je jedna velká nádhera,ikdyž byly nějaké menší komplikace s některými si nemůžu poradit doted,motor šlape jak hodinky.Po ujetí 880km jsem byl donucen k výměně oleje,stále mi někde prosakoval,takže náklady převzal servis!A ted co mě trápí:při zapnutí se mi automaticky přestalo zapínat rádio,po otočení klíčku a nastartování mi nereagují budíky až po 5s se vzpamatují a co mě sere nejvíc,tak na volnoběh se mi třepe auto,nejvíc od podlahy-otáčky jsou stálé.prosím tedy o nějaké rady.Jinak samotný motor je paráda,takhle dynamický mondeo jsem snad nikdy neměl.Prvních 435km vkuse to ale žralo tak 16l/100,cesta zpět byla už poloviční,to je taky zajímavý poznatek

2012-09-29 21:33:16

jurisek: Ahoj, řeším teď podobný problém. Motor nemám zadřený ani přidřený, ale praskla mi hlava válců a když už jde na repasi (prý k výrobci, cena za repasi hlavy 6000 s DPH), budou se dělat i pístní kroužky, aby to přestalo žrát olej (taky zhruba litr na 1000 km). Tedy v zásadě taky GO motoru.

Chtěl bych se ale zeptat na zkušenosti po roce a půl od té tvojí GO - je všechno ok? Podařilo se všechno sladit k plné spokojenosti? Jakou máš spotřebu oleje a benzínu? Nějaké další poznatky? Předem díky!

2012-09-29 22:40:53

upřímné!?kdybych to prodal hned,tak sem udělal líp!budeš mít motor venku,zjistíš že ti teče spojka_takže bude rozumné to vyměnit-5600kč,vyměníš to,pak ti odejde setrvačník 7000kč,výsledek je takovej,že dodnes nevím proč se mi to stalo,ale mám v tom cca 35tkč a auto žere tak 10l/100km,olej to nežere,ale vodu kurevsky a nikde to neteče!Prostě hrůza a děs,jezdí to jinak a měl sem to v hodně dobrém servisu a dělal mi natom bratr!takže věř,že v blízké době mě tady už nenajdeš,protože ford bude už jen špatnej sen.ať se ti to podaří líp a měj se

2012-09-30 06:56:01

jurisek

Pročítal jsem celé toto téma i když to byla fuška

Jinak k tvému Mondeu. Když jsi měnil spojku, je jasný že se mění komplet aby jsi předešel tomu že uděláš spojku a pak děláš setrvák.Prostě se to mění celé komplet vždycky.

A to že se ti ztrácí voda, a nikde neteče je jednoduchá odpověď.Špatně složený motor,voda ti teče do válců a spaluje se ve válcích. Co dodat.Zkusit to složit znova a pořádně Prostě jakmile se do motoru jako takového někdo nase*e a kor do Forda tak je to vždycky špatný.Musí se to umět a udělat opravdu precizně.

Njn to je tak

2012-09-30 13:47:55

jurisek: Diky za uprimnost. Ja mam celkovou kalkulaci na 32 tisic, ale je to ve znackovem servisu (Kacmacek Vestec). Tak trochu doufam, ze kdyz to slozej blbe, budu je uhanet tak dlouho, dokud to nebude ok, protoze ocekavam zaruku znackoveho servisu. Na druhou stranu taky se bojim ze investuju dost penez a pak se dozvim ze je potreba resit dalsi dily...

Ma tu nekdo dalsi zkusenost s GO na 1,8 92kW? Jake to je u ostatnich po GO? Mam investovat, nebo to radsi cele hodit ze skaly? Zatim jsem byl s Mondeem spokojeny, skoro dva roky me vozilo bez problemu, az na dolevani oleje...

2012-09-30 14:48:52

miqs

já teda nevím,ale co jsem se ptal v servise značkovém,už je to dýl,tak se moc g.o. jako tako takovou nechtěli zabývat.Vždy to brali výměným způsobem jako polomotor spodek,což bylo složený z německa,a hlava.Tu možná dělali v tom servise.A složit tyhle dva díly problém už není.Takže záleží co ti budou dělat?


Odpovědět

1  2  3  4  5