Fórum - Téma


Mondeo * zadřený motor


Fórum Technický koutek Mondeo * zadřený motor



1  2  3  4  5

2011-02-06 23:02:55

Tak celkově překroužkování a GO motoru by ti nejlíp asi poradil člen fany84, sám si dělal svůj motor, osobně nevím kde shánět kroužky a písty, či ložiska pro klikovku atd. To ti poradí jistě on, pokud sem ještě chodí.

2011-02-07 20:09:28

dneska jsem byl ve fordu a neexistujou samostatně koupitelné orig. kroužky. Auto má orig. 119 tis km (znovu potvrzeno) a řekli mi že tyhle motory docela často žerou přehršť oleje.V životě jsem nikdy nic takového neřešil u všech značek aut které jsem měl i při trojnásobném počtu najetých km. Značka FORD mě přestává bavit Ale prej si můžu koupit za 44tis kč novej polo motor. Ano, klidně bych si ho koupil, jenže si nebudu kupovat motor, kterej z výroby vydrží sotva 120 tis km. Prodavač orig. dílů ford mi prozradil že měl stejnej typ motoru i auta a že než najel 100 tis km, tak mu to žralo litr na necelejch 1000 km. Rychle se auta zbavil-poradil mi to stejný. Bohužel na to nemám žaludek, a tak budu solit. Rád bych ještě citoval super větu z katalogu ojetin, kvůli které jsem si bez obav koupil benzínové mondeo: " Největší jistotu nabízí mondeo s benzínovými čtyřválci, které jsou nejspíš nejlepšími evropskými agregáty " Díky za radu. Rada za všečchny prachy.

2011-02-07 22:11:08

No tak nejlepší agregát je ST200 V6. Případně ST220 V6.

2011-02-07 22:45:46

Na oleji se nevyplatí šetřit.Originál písty a kroužky teoreticky nejsou, Ford používá písty Mahle a ještě jedny, ale ty si nepamatuju.Takže na ně do svůj znak a jsou o3000kč draší.Měnit kroužky je blbost dáš na opotřebovanej válec novej kroužek a ten se zaběhne podle něho, takže jsi na začátku. Zkus zavolat, Brusírna válců a klikových hřídelů Hradec Králové.http://www.autocontact.cz...valcu-a-klikovych-hridelu .tam se zeptej na kroužky a celej výbrus ,udělají i polomotor.

2011-02-07 22:58:10

Nechci býti rýpavý ale nejlepší agregáty se již hezkých pár let nedělaj.

Sem vcelku zvědavej,to se týká i mě,kolik tyhle novodobý motory najedou do první destrukce.

Pokud se podívám do minulosti zmíním jen pár Mercedes,americké motory V8 postavené na bázi Smallbloku

nebo Bigbloků,pětiválce od VW,.........tyhle motory se běžně dožívali 600 až pámbu kolik km do první

rozborky motoru a to většinou ne z důvodu poruchy ale jen běžné opravy z důvodu opotřebení.

A to se do toho lilo co přišlo pod ruku,žádný aditiva,žádný syntetický oleje .

Honba za ekologií a ušetřené decce paliva přijde naše kapsy pěkně draho.

2011-02-08 09:34:07

volal jsem do toho Hradce, popsal jsem můj problém a klidně to prý můžou být jen zapečené kroužky. Ten válec a píst nemůžou být po 119 tis km opotřebovaný. Mimochodem pro Milana-souhlasim. Mám starého golfa III tdi, najel semnou už 150 tis km v opravdu v zátěžových situacích. Nyní má najeto 350 tis km. Původní turbo, vstřiky jsou na jedničku, převodovka řadí pořád krásně zvolna. A když chci tak na dálnici frčim klidně i 180. Ano je celé zrezlé...ale nevezme si na 15 tis km ani půl litru oleje.

2011-02-08 10:08:58

Co vám tu mám povídat, focus 240000 km a jezdí jako nový, escort skoro 200000km a jezdí jako drak, takže skutečně kvalita se vytrácí z automobilového průmyslu a je to dáno tím, že lidi co si kupují nová auta tak si nechají pouze po dobu záruky a pak je prodají jdou do nového, a tak i automobilky jedou ve stejném stylu, hlavně ať to auto vydrží záruku a víc není potřeba. Auta se dnes stali již plně spotřební věcí a novodobé trendy s úsporou paliva a snižováním emisí nejsou ani trochu dobré, jediné co to přináší je větší zátěž na motory a maloobsahové motory.

2011-02-08 12:28:50

A od letoška filtry pevných částic.A už i američani mají první nerepasovatelný motor 3.7 V6 Power Tech 160kw

najde se třebas v Dodge Ram,dokud jezdí tak ohlasy jsou vcelku příznivé ale tím to končí.

Holt nás čekají asi samá pozitiva.

2011-02-13 11:24:59

Tak mě pořádně běhá mráz po zádech když to čtu. Mám Mondeo 1.8 benzín 85 kw r.v. 1996 motor zetec najeto 190 tis. motor běží jak hodinky ,pouze se trochu mění volnběžné otáčky ,ale to už jsem se dočetl jinde že mám vyčistit volnob. ventil( jak vypadá po takové době tam taky je), ale to sem nepatří. Já mám to štěstí,že tak starý Mondeo lze ve slušném stavu( i s dobrým motorem), lze koupit do 15000 tis. Vůbec vám nezávidím . Měl jsem několik škodovek od Š1000 až po Felicii a zadření motoru mě během té doby hrozilo asi 3 krát, vždy v plné rychlosti se rozsvítila a TRVALE zůstala svítit kontrolka mazání, z motoru se ozvaly zvuky jako když v kovošrotu lámou kolejnice (osobně jsem u toho byl), a než jsem stihl zareagovat, tak motor běžel v záběru hodně bolavou chvíli. Totéž se mě stalo i u Š1203 po proražení vany. Ani v jednom případě se nezničil motor. Po opravě- vylití starého oleje jednou smíchaného i s benzínem(v jednom případě jsem si to zavinil sám,Škodovka byla na LPG ,já nedbal pokynů a jezdil pořád na plyn a v důsledku toho se mě rozpadla membrána pal. čerpadla a po přepnutí na benzín ten následně vtekl do mot. prostoru, protože pal. čerpadlo, jak někteří ještě vědí, je mech. na bloku motoru, a problém byl na světě) jsem jezdil dál i 140000 km. Ale uklidním příznivce Fordů, ten můj miláček se mě líbí, a hned tak ho nevyměním. Měl jsem i Mazdu 626, vynikající auto. i Renaulta Espace 2.8 ,super super ale ty drahé opravy. takže přeji aby vás ta oprava stála co nejméně. S pozdravem Vaman

2011-02-13 11:40:15

Ty se opravdu nemáš čeho bát motor zetec je ještě motorem staré školy a ty se jen tak sami od sebe takhle nepokazí..

2011-02-13 12:51:28

tuhle diskusi sleduju už nějakej čas a věřte že mi z toho taky běhá mráz po zádech. Kontrolka mazání je to poslední co bych si přál na palubní desce STčka vidět svítit. Proto olej hlídám jak oko v hlavě a skoro před každou delší i kratší jízdou zvedám kapotu a kontroluju měrku. Onehdá jsem mil motor(taky to bylo naposled co jsem to dělal) a voda se mi dostala tam kam něměla a lehce mi ta kontrolka svítila. Nemusim vám řikat, že jsem z toho měl málem smrt a kolika nadávkama jsem se častoval. Naštěstí po vyschnutí bylo už vše v pořádku a mě spadnul ze srdce hodně velkej balvan...

2011-02-13 16:22:07

kéž bych mohl říct to samé

2011-02-13 20:14:19

ano, přesně tak kolego. Kéž by... Takhle Vám akorát řeknu že ve středu vezu mondeo do motorárny kde bude následovat překroužkování, simeningy, přebroušení hlavy ... :) držte mi palce

2011-02-14 18:30:37

sám sem zvědavý jak to po generálce pojede,akorát si myslím,že by ti mechanik měl překontrolovat i spojku,když už to máš dole!!

2011-02-20 19:45:27

Na kolik Tě prosím vyjde Tvá GO? A co přesně necháš dělat. Budu muset dělat asi i výbrus s new pístama. Nevím kde to mám nechat udělat...zdá se mi že jsou všude patláci....

2011-02-21 17:31:07

no mně to dělají ve Štenberku a spojku sem si sehnal sám,jinak i s prací 35 000kč

2011-03-01 18:56:06

nedělám si srandu když řeknu,že mondeo už nechci vidět,při go opravě,mně bylo řečeno,že při zkoušce motoru se protočily šálky v okách ojnic a dvě jsou v prd.....samostatně se nedají koupit ,takže si to asi půjdu hodit

2011-03-01 21:26:59

není důvod, proč by se protočily tam bude něco jinýho

2011-03-02 17:36:23

prej to ojniční oko není úplně kulaté,ale jakoby vajíčko,aspon tak mi to bylo řečeno,údajně je to špatnou ojnicí,nejde prý zbrousit

2011-03-10 10:05:19

no comment. Jen to že Tě lituji. Mě od rozebírání motoru odrazuje stále víc a víc lidí. Je to prostě nerepasovatelný motor ve fordu vědí proč. Já slovo Mondeo vypouštím ze svého slovníku-na vždy. Mimochodem jsem včera volal na vrakoviště, a řekli mi že tyhle naše motory jdou na dračku a je po nich velká sháňka a téměř se nedají sehnat. Moje další auto bude už jen BMW, Mercedes, VW.... Zvládni to. Já stále dolejvám litry oleje.


Odpovědět

1  2  3  4  5