Fórum - Téma


Mondeo+za vlhka a chladu nestartuje


Fórum Technický koutek Mondeo+za vlhka a chladu nestartuje




2011-12-31 11:47:08

Ahoj prosím můžete někdo poradit moje Mondeo III tdci 96kW při vlhkém počasí a teplotě +3-0 nechce startovat.

Točí jako zběsilé,žhavení funguje,palivový filtr vyměněný,diagnostika nic.A opět dnes ráno nechytlo.Pomoc

2011-12-31 17:51:55

Nevím jakou diagnostiku máš,ale nechce to načítat závady,ale přepnout na měření hodnot a sledovat hlavně tlak paliva v railu a z toho odvodíš,zda je to tlakem nafty,nebo elektrická závada otvírání vstřiků.Je jasné,že to chce měřit když to nestartuje.

2012-01-01 20:52:30

Dělali mi diagnostiku ve fordu ve chvíli když to nastartovalo(tudiž to nic neukázalo)

2012-01-02 22:33:47

Podle toho co píšeš,bych změnil servis

2012-01-24 20:15:02

Mam stejný problém a naprosto stejné auto. Nevíte někdo čím to je?

2012-01-24 22:53:40

Pokud diagnostika nepíše žádnou závadu,chce to fyzicky změřit při startování tlak v railu.Při malém tlaku neotevřou vstřiky i když dostávají impulz z Ř.J.

2012-01-25 00:10:06

Co třeba problém v naftě, nevím kde tankuješ, ale zkus třeba jinou čerpačku.

2012-01-25 07:27:32

Jestli já ti mohu poradit. Měl jsem zrovinka teď podobný problém vš vyřešilo následující: Odmontuj přívod paliva do vstřiku a zkus nastartovat měla by ti z toho téct nafta pokud neteče systém máš jen zavzdušněný a dělá to tento problém, že to nestartuje nebo startuje špatně. diagnostika pochopytelně nic neukáže. U mě problém vyřešily v servisu přepojením přepadové hadičky nadbytečné nafty mimo filtr. Je po problému a auto startuje líp než nové. Ostatní závady čidla a pod ti ukáže diagnostika. Pokud jsi byl přímo ve Fordu a diagnostika nic nenašla zkus přímo nějakého soukromého servismana co se zabývá pouze nebo výhradě Fordy. Mají více zkušeností s opravamy než s vyměňováním jako ve Fordu.

Pouze moje skušenost.

2012-01-25 20:39:43

Tak mi to diagnostikovali ve Fordu v čase když to nešlo nastartovat.A zjistili vadný elektroventil na vstřikovacím čerpadle.Ten co přepouští naftu do Railu nebo do nádrže.

Po výměně jezdím už týden a zatím chytá dobře.Ale na 100% přesvědčený nejsem.Uvidíme časem.Dám vědět.

Pokud někoho ještě něco napadne dejte vědět.Dík

2012-01-25 23:14:55

Jen chci upozornit s tím povolováním přívodu k vstřikům,to není klasika,v railu je tlak 360 až 1200 atmosfér,to už je slušná řezačka čehokoliv.Navíc,pokud z přívodu poteče nafta,ještě to neznamená,že je tam správný tlak.Diagnostikou se dá napojit na čidlo tlaku v railu a nemusím nic odpojovat.

2012-01-26 08:40:37

Jen jsem tím chtěl upozornit že tady všichni přeháníte se vstřikama čerpadlama a podobně. Tohle je nejlepší způsob jak zjistit kde by se mohla závada vyskytovat aniž by někam jezdil. A co vím tak první kdo co udělá když to necháš v servisu stejně odmontuje trubičku a zkusí to.

2012-01-28 00:20:24

Tak do takového servisu bych s autem nejel.Protože i když nafta z trubičky teče,nic to o čerpadle,zda správně tlačí neříká.Není to starý diesl,v railu musí být správný tlak,jinak se neotevře vstřik.Proto se musí měřit tlak v uzavřeném railu,diagnostikou,nebo namontovat klasický manometr alespoň do 1000 atmosfér.

2012-01-28 08:35:12

Tak ten ventil to nebyl.Mondeo skoncilo opet v servisu,Při meřeni nebyl žadny tlak na vstřikách.Podle me tam neco nechce pustit naftu.,ale co?

2012-01-29 23:03:41

Pakliže to není regulačním ventilem a není tlak v railu,může padat nafta,nebo někde přisává vzduch,v tom případě čerpadlo nic nenatlačí.Kontrola těsnosti palivového vedení od nádrže přez filtr až k čerpadlu.

2012-01-30 07:47:20

já to už komentovat nebudu. Páč tady jak máš Mondeo tak máš jednoznaně v pr... čerpadlo nebo vstřiky. Když tu napíšu návod jak na něco lze přijít doma tak jsem za vola, to samé o servisu. Klucí můj Mondík má 441 tis.


Odpovědět