Fórum - Téma


Mondeo+v tahu se rozbliká žhavení


Fórum Technický koutek Mondeo+v tahu se rozbliká žhavení




2012-02-10 16:27:57

Ahoj chalani, nedávno se mi objevil problém s tím že, když prudčeji zrychluju, ztratim výkon a rozbliká se žhavení, někdy dokonce i chcípne. Nemáte s tím někdo zkušenost, pomohlo by mi to do doby než to dám na diagnostiku. Myslel jsem si že je to naftou popř. naftovým filtrem, to sem ale po výměně vyloučil.

Předem díky

2012-02-10 17:07:32

V pondělí tento týden jsem měl úplně stejnej problém navíc se mi rozsvítila kontrolka motoru stalo se mi to jednou i za tepla, to stacilo zastavit a znovu nastartovat a pak to jelo v pohodě. Tak jsem odpojil baterku při tý přiležitosti jsem jí dolil a nabil a když jsem to vrátil do auta tak je to v pohodě, kontrolka motoru zhasla, ale zatím je to teprve 200km co jsem najel. dokonce se mi zdá že má motor lepší chod. ted ještě uvidím jaká bude spotřeba udajně se auto resetovalo do základního nastavení takže se vymazal palubní počítač. zkus a uvidíš nelekni se až ti oba budíky po zapojení baterky a zapnutí klíčku vyskočí na max, a pak se vrátí na nulu, já se docela žděsil , nevím přesně na jak dlouho je potřeba baterii odpojit někdo tu psal že 30 min, já jí měl uplně venku a nabílel jsem 12 hodin

2012-02-10 19:08:46

dík za radu ale myslím si, že v tom to nebude, ale stejně to zkusim. Dělá mi to už týden, jakmile trochu prudčeji akceleruju, spadne to. Něco podobnýho to dělalo když sem zapojil nějakej nesmysl na na prodloužení doby vstřiku a nebylo to správně nastavený, ale to mi to udělalo třeba ve 180 v prudkým stoupáku na dálnici a ne při každym prudkým přidání. Viděl bych to na vstřik, nebo nějakej snímač, ale proto to sem píšu, jestli už někdo nezažil totéž.

2012-02-11 11:02:16

ahoj, nechci strašit, ale loňskou zimu mi to dělalo také a bylo to turbo. V létě v pohodě, ale jakmile byla zima tak to takhle padalo, ale je fakt, že po startu mi to i hučelo. Pokud ti po startu nic nehučí tak to možná nebude ono. Nicméně příznaky jsme měl stejné. Jakmile jsem víc šlápl na plyn tka to padlo do nouzáku a konec.

2012-02-11 23:40:53

Vypadá to,že se zadírá regulace turba a bude chtít vyčistit. http://mtw.fordclubs.org/rubrika.php?rubrik=1

2012-02-12 09:36:44

to lucky87: Mám ten samej problém, byl sem na diagnostice, tam to zjistilo poruchu spínače brzdových světel. Také se mi to nějak nezdálo, říkal sem mu, že se mi zdá, že to má nějakou spojitost s tempomatem, když ho používám, zdá se mi, že se to hází do nouzového režimu. Včera sem tomu chtěl na dálnici přidat, ale ve 140 to najednou cuklo a rozblikalo se žhavení aniž bych šlapal na brzdu. Příští týden jdu znova na diagnostiku (opravu).

2012-02-12 21:20:43

U oktavek blikani zhaveni je ten pripad co rikas spinac brzdovych svetel -po vymene klid --nj delaj uz z nas blbce

2012-02-13 20:09:24

Zdravim,cez víkend stejní problém,po kontrole celého auta, chyba - NAFTA. TDCI je citliví na naftu,Tet už jezdím v pohode.

2012-02-14 18:20:56

Tak přidávám aktuální info, ohledně rozblikání žhavení v akceleraci. Vrátil sem se z diagnostiky, závada EGR se už neukázala, nicméně vyšel navenek jiný nejspíš vážnější problém. Na diagnostice se zobrazili tyto chyby (nejdou smazat): Obvod brzdového spínače systému regulace rychlosti jízdy P0571 a druhá chyba, která mě docela znepokojuje: Řízení měření A palivového čerpadla (vačka/rotor/vstřikovač) P0251 Závada v obvodu. Volal sem do Forda, tam už byl jenom technik a diagnostik bude zítra. Technik mi zdělil, že se nejspíš bude jednat o závadu palivového čerpadla (takže nejspíš přezkoušení na stolici (5000,--6000,- ) a případný repas (cena neznámá, ale asi vysoká). Co myslíte mám si pomalu připravovat oprátku?

2012-02-15 21:24:20

ahojte všichni, díky za tipy, ale je to úplně jinak. Auto jaksi přestalo startovat, musel sem mu pomoci start sprejem, pak už na volnoběh bežel ok, ale jakmile jsem sebevíc přidal za jízdy plyn byl jsem nahranej, pak už to nechytalo ani za tepla. No hrůza. Nějak sem to dopravil ke známímu do servisu aby mi to napíchnul no a po nečtení sem mu to tam rovnou nechal. Tohle dělal vstřik. Je KO a pouštěl moc nafty do přepadu, což zřejmě zaznamenala ŘJ která motor vypínala. Tak sem zvědavej co mi zazpívají za vstřik super značky Delphi. Jinak s tou naftou nesouhlasim, protože do teď sem tam lil co mi přišlo pod ruku, a nebyl s tim problém, jen sem častěji měnil filtr. A to že teď odešel určitě neni důsledkem nafty, to by jich šlo určitě víc, a tady snad byly dělaný jen jednou.

2012-02-22 21:48:42

Tak uběhlo skoro 14 dní a konečně mám auto funkční. Sice mě to stálo sedmnáct a půl litru, ale podle všeho by mě to čekalo dřív nebo později. Diagnostika hlásila vstřik a čerpadlo, tak mi změřili odkapy, test potvrdil tři vsřiky - šrot, čtvrtej načatej. Takže suma sumárum 44 tisíc za čtyři nové. Rozhodil jsem sítě a zjistil, že v Bosch Diesel Centrum Černík mi je udělají a to za 16,5 tis. Jinak sehnat vstřikovače Delphi je opravdu oříšek. V pátek sem je tam vezl dnes je namontovaly a už vrčim, ještě to teda bude chtít kalibraci, ake jezdim. Jinak cesta do servisu na diagnostiku závady byla terno, každých pomalu dvěstě metrů to chcíplo, pak už to ani nechytalo, no fakt sem myslel, že dojdu na pumpu pro benzín, poleju a zapálim.

2012-02-23 08:41:57

to ti teda v servise dělali jen vstřiky, bez čerpadla? předpokládám že repas. Já jen jak si psal že diagnostika hlásila vstřiky a čerpadlo. pokud je v háji čerpadlo, tak aby si za chvíli vstřiky nedělal znovu

2012-02-23 12:42:12

toho sem si vědomej, dal sem palivo na rozbor, no valil sem bulvy Ještě tam dam pořádnej palivák a dam to znova na rozbor. Nicméně podívej se sám. Jinak po montáži a následovném projetí, bez větších příznaků a paměť závad čistá jak slovo boží, tak uvidim co čas prověří a ukáže. No jestli za měsíc budu dělat čerpadlo tam mě jebne.

Tady je odkaz s výsledkem rozboru:

http://www.facebook.com/#...1693817694&type=1&theater

2012-02-23 16:41:53

co to bylo za palivo,prosím?díky

2012-02-23 21:46:29

palivo bylo značky, co se v práci válelo. Jezdí mi cisterna a ta bere na myslim na čepru. Ale pozor, tenhle vzorek nafty je branej ze zpětnýho vedení nafty ze vstřiků, čili, nejen znečištěné palivo od dodavatele, ale přesto že to prolezlo filtrem (sice starline za 400,- ale budiš) tak hlavně čerpadlem, no a čerpadlo se vlastně brousí a vznikají mikroskopický špony který pak ničí vstřikovače a to je vlastně výsledek toho vzorku. No takže sem docela rozrušenej. Ještě koupim pořádnej filtr od Bosche a necham udělat další rozbor. Jinak zatim bez závad, jen za studena je slyšet že v tahu vstřiky tlučou a při konstantní rychlosti mezi 1600 - 1900 ot. to dost škube, ale lepší se to tak uvidim.

2012-02-23 23:43:00

Ok,díky za info,tak ať jezdí bez poruchy

2012-02-24 08:07:44

Koukal jsem na ten rozbor a pěkně to vypadá. Filtr od Starline stojí za kuloví. Já dávám jedině BOSCH. Tuten CR je náchylnej na naftu. Sám si to bohužel poznal. To čerpadlo udělej co nejdřív, ať nemusíš dělat vstřiky za chvíli znovu.

2012-02-24 22:20:23

jak říkám zkusim pořádnej filtr a dam to znova na rozbor a podle výsledku to buď udělám nebo to už zapálim.

2012-08-19 19:44:28

ahoj všichni,

potřebuju udělat rozbor nafty, kdo mi poradí někoho v okolí Teplic severočeský kraj.

Dík moc

2012-08-19 20:04:22

varuz:

to je běh na dlouhou trať a hodně finančních prostředků


Odpovědět