Fórum - Téma


Mondeo TDCi - popis výměny spojky


Fórum Návody Mondeo TDCi - popis výměny spojky


Diskuze o vozidlu

2006 Mondeo MK III 2.2 VIN: WFOXX--------

19 fotek  |  1 videí  |  1 servisních knížek  |  151 diskuzí  |  5.00 l/100 km

Výkon motoru 136 kW (185 PS) při 3590 ot./min. Točivý moment: 461 Nm (340 ft/lb) při 1710 ot./min. Maximální rychlost 230 km/h. Zrychlení 9.0 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 485 kg. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 198 ccm (134 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, D2.2 TDCI Duratorq.

Mondeo Titanium X 2.2 TDCI 136kW 461Nm Hodně slušný mazel.Tedy s luxusním výkonemZamilujete si ho hned při sešlápnutí plynového pedálu


1  2  3  4

2014-03-07 20:15:03

ivo123:

Pokud budeš měnit komplet spojku, setrvačník má na kliku kolík, takže otočit do jiné polohy nejde, a ostatni jako je přitlačný talíř jde jen tak jak patří.

Lamela je dána. Takže jinak to otočit nejde stejně jako ložisko. .

2014-03-08 22:53:34

2014-03-12 18:18:25

Zdravím tak jsem se taky pustil do výměny komplet spojky vč.setrváku mám hotovo a nejde ani za boha nastartovat na sprej naskočí ale na naftu ani tuk.odvzdušněno skoušeli jsme vše a nic diagnostika taky nic neukaže ,žadnou chybu nejspíš jde o snímač kliky ale nic tomu nebylo normálně startoval tak proč?už jsem zoufalý že by špatný typ setrváku? mám 96kw 5 rychlost 2002 prosím o jakoukoliv radu díky

2014-03-12 19:17:07

jarhalam:

Na sprej naskočí, protože se dostene do válců se vzduchem, a vzití se, ale dávka nafty nejde, takže jste něco zapomněli zapojit, nebo jste nějaký snímač poškodili, asi snímač kliky, bych to tipoval Já.

2014-03-12 19:32:21

jarhalam: Setrvačníky se lišily. Zlom byl v 2/2003. Na pohled stejné, jen měly jinak zuby pro čidlo. Nezbývá než znovu rozebrat a vyměnit za správný setrvačník.

2014-03-12 20:08:57

albi

Tak to by odpovídalo, proč to nedává naftu, jen nechápu, když měním takový díl který nejde jen tak jednoduše vyměnit, že si to někdo

neporovná, a ještě když jsou jinak zuby na snímání. No jo dvojí práce

2014-03-13 13:26:54

tomenzino: měli jsme oba setrváky vedle sebe kontrolovalo to 5 lidi vypadaly naprosto zhodně tak tomu nerozumim, jestli tam muže byt nejaka zmena okem nepostrehnutelná?

2014-03-13 14:22:02

jarhalam:

Jsou jiný pouze výřezy na snímání z čidla. Jinak nic. Pokud byli stejný, prošel bych ještě jednou zapojení. Nedává to naftu, takže od toho se odrazit.

2014-03-16 02:01:43

tak já mám za sebou a mužu říct že úspěšně ale byl to teda "porod" o tom žádná

2014-08-02 14:06:02

zdravim všechny fordaky.muj dotaz:z hlediska vyměny spojky.když chci vyměnit spojku a chci tam dat jen samotnou novou lamelu.a ložisko a přitlačny taliř necham puvodni.jak se to bude chovat?

2014-08-02 15:37:00

no to by si musel videt v akom je to stave najprv , a zistis to len ked to rozoberes , pokial ti ho lamela nezodrala tak ho kludne mozes nechat

2014-08-02 18:28:59

jarema: Opotřebování přítlačného talíře se dá přirovnat k opotřebovávání brzdového kotouče. Proto se talíř většinou mění také. Jinak by totiž mohlo dojít k tomu, že by ti spojka nevydržela třeba ani poloviční dobu. Přítlačné ložisko už také nebývá v zázračném stavu.

2014-08-02 19:19:21

petrdepo: tomu rozumim.ale mě zajima jak se bude chovat a co to bude dělat když se přitlačny taliř nevyměni?

2014-08-02 20:47:49

jarema: Protože přítlačný kotouč nebude tak rovný jako nový, tak se podle jeho tvaru poměrně rychle opotřebí lamela. Tím se předčasně ztenčí její obložení a tím se také zkrátí její životnost do další opravy.

2014-08-02 21:43:09

petrdepo: prosim tě mužeš mě dat jasnou a stručnou odpověd?to co tady pišeš to je mi znamo.ale ja chci vědět jak se to bude projevovat při jizdě když se ten taliř přitlačny nevyměni

2014-08-03 02:22:17

jarema:

Pokud vyměniš pouze lamelu, nepoznáš vůbec nic. ........ale........

Pokud to sestaviš, a něco bude po rozložení špatně sedět, ucítíš např. klepání do pedálu. Nic vic.

2014-08-03 17:54:16

teray ma tak napadlo ze ked sa meni lozisko , tak ho bude treba tiez asi odvzdusnit vsak ?

2014-08-03 18:24:19

ivo123: ložisko se neovzdšnuje.na ložisku je ouvzdušnovaci ventil kterym se ouvzdušnuje spojka.samotne ložisko se neouvzdušnuje.pokud se nepletu

2014-08-03 18:32:27

jarema:

To se pleteš. Ano je tam odvzdušňovací šroub, jako na brzdiči. Jen je vyveden kousek vedle přívodu

2014-08-03 20:51:57

tomenzino: ano je vyveden vedle přivodu.ale pokud vim tak se s nim ouvzdušnuje spojka.


Odpovědět

1  2  3  4