Fórum - Téma


Mondeo * rada


Fórum Technický koutek Mondeo * rada




2012-08-24 16:15:00

mam takovy problem ze kdyz rano nastartuju tak kolisaji otacky po cca 1 minute je to ok ale auto nejede jak ma je strastne slabe filtry jsou nove i svicky pomuze zaslepit ERG ventil mam FORD MONDEO 97 1,8 16v dik za rady diagnostika ukazala zavadu kod P1000 co to je nevim

2012-08-24 23:37:20

ladhaus.f

zdravím tě,problém s otáčkami při stertu může dělat volnoběžný ventil otáček,ale to že autto za studena nejede a je slabé je pravděpodobně váha vzduchu.I když ten kód neznám.

2012-08-27 23:00:43

uz si zjistil co to dela jestli ne skus vyndat vahu a vycistit lihem nekdy to pomuze

2013-05-24 22:57:24

zdravim.hledal jsem tema o plynovem pedalu ale nenašel tak to zkusim napsat sem svuj problem..mam mondeo mk2 rok 98 1.8 benzin nevite jak se šteluje plynovi lanko na pedalu mam vuli a pedal je spadlej o kosek niž než by měl byt.zkratka plynove lanko je volne a nevim jak bych to napnul..na mk 1 to je v pohodě tam je to šroubovaci před škrticy klapkou..diky za odpoved

2013-05-25 09:03:08

jarema: Zapoměl jsi napsat. kolik vůle je mezi koncem bowdenu když lankem povytáhneš pedál nahoru.

2013-05-25 09:31:39

petrdepo: kolik je vule přesně nevim.na plynovem pedalu je vule asi 1cm zkratka nejde přidat plny plyn.chci to našponovat a nevim jak!!mam ještě mondeo mk1 1.8 benzin tam se to lanko seřizuje lepe před škrticy klapkou to je šroubovaci takže seřizeni lanka je jednoduchy ale u mk2 nic takoveho neni..

2013-05-25 10:49:42

jarema: Některá auta (nemyslím zrovna Ford) to štelování mívají i na opačném konci (u pedálu). V každém případě to ukazuje na to, že s lankem bylo již nějakým způsobem bylo manipulováno a asi to nebude originál. Pokud za bowden zatáhneš, bylo by možné mezi konec bowdenu a opěru vložit například rozříznutou mosaznou matici (1 nebo 2 s takovým řezem aby přešla přes lanko) a tuto potom zmačknout. Otvor matice musí být takový, aby byl menší než průměr bovdenu aby se oni mohl opřít, ale větší než průměr lanka aby mohlo volně procházet. Ale raději zkontroluj oba konce lanka, jestli nemá štelování a nebo jestli nemáš třeba na jednom konci (u motoru i u pedálu) násilně ohnutou opěru bowdenu.

2013-05-25 10:58:30

petrdepo: dival jsem se jak u pedalu tak i u škrticy klapky neni tam nic co by doladilo to lanko..ale četl jsem manual ktery jsem stahl z internetu.tam se piše že se ma vyndat před tou škrticy klapkou spona ta tam je a s toho co se tam pišou jsem pochopil když vyndam tu sponu tak se to lanko šteluje boudenem a to tak že se posune bud dovnitř ke škrticy klapce nebo od ni ven.tak nevim jestli timhle spusobem ho napnu..

ladhaus.f, 2012-08-24 16:15:00 napsal:

mam takovy problem ze kdyz rano nastartuju tak kolisaji otacky po cca 1 minute je to ok ale auto nejede jak ma je strastne slabe filtry jsou nove i svicky pomuze zaslepit ERG ventil mam FORD MONDEO 97 1,8 16v dik za rady diagnostika ukazala zavadu kod P1000 co to je nevim

2013-05-25 11:09:27

Bovden je zakončen plastovou vodící krytkou u pedálu plynu.Ta když praskne tak se prodlouží záběrový moment na pedálu.Lanko je vlastně volné a špatně reaguje na akceleraci.Může také projet zkrz opěrku bovdenu až k pedálu plynu,potom to nebude skoro vůbec reagovat.

2013-05-25 11:11:34

nuova: praskle neni je vidět že to někdo dělal.dovezl jsem to z německa to auto je bez investic.jedinej problem je že je volne lanko od plynu.to lanko je nove

2013-05-25 18:33:51

ladhaus.f : P 1000 Monitor testování není kompletní


Odpovědět