Fórum - Téma


Mondeo * po otočení klíčku nestartuje


Fórum Technický koutek Mondeo * po otočení klíčku nestartuje



1 ......... 2  3  4  5  6

2015-01-04 08:29:09

Jak pisou kluci, je to baterkou. Muzes ji zkusit nabit, tady pozor ne kazda nabijecka dokaze nabit hluboce vybite baterky. Spis bych to videl, ze si pujdes koupit novou.

2015-01-04 08:57:52

Baterku jsem tedy zkousel jinou nabitou, puvodnr jsem si myslel ze to je baterkou ..to se mi nastartovat po chvili podarilo ..pak jsem jezdil 4 dny a pak zase nic ...a namereno na ni tech 11,5 V ...zakze i alternator by slo teoreticky vyloucit ..to by tam bylo mene urcite ...mohu zkusit zase jinou baterii ale nemyslim si ze by to bylo tim ...ale asi bych byl radeji :D

2015-01-04 09:01:09

monty16: je to tim nic jineho ti palubku nerozblika nez baterka K.O....kdyby altik nedobijel tak by ti myslim mela i svitit kontrolka baterky na tacho

2015-01-04 09:11:05

Dobre,

Sezenu dalsi baterku a dam vedet, ale nechapu ze bych mel 2 spatne baterky, ktere bezne pouzivam v jinych autech

2015-01-04 09:13:39

Nebo mohl by se tak projevit treba zkrat v elektroinstalaci ..ze by to blblo s temi bateriemi?

2015-01-04 09:21:11

monty16: takovejhle zkrat urcite ne...nevime jak dlouho ty baterky mas,co jsem slysel tak baterka ma zivotnost 4-6 let...psals o 3 zpravy nahoru zes tam dal jinou baterku a nastartoval a jezdil s ni 4 dny ne?takze vis ze ti to nastartuje s jinou baterkou,tak je logicke ze to bylo baterkou a ne starterem a na tacho ti dobijeni nesviti,aspon si nic nerikal,takze mas obe baterky kantare....takze nejdriv zkus dobit baterku nejakou doplna,jezdi s ni chvili a kdyz zas za par dnu nebudes moct nastartovat tak kup novou

2015-01-04 09:27:47

Dobra ...zkusim tedy baterku jeste ..byl bych rad kdyby to bylo jenom tim ..starter se mi nechce moc resit ...jinak na palubce kontrolky dobijeni jsem si nevsiml zeby svitila

2015-01-04 09:34:46

monty16: je to baterkou

2015-01-04 13:36:56

Tak mi to v praci nedalo a zavolal jsem domu pritelkyni, aby vytahla z druheho auta baterii...nechal jsem ji nejdriv namerit napeti ..bylo na 12V ..pak ji zapojila a na prvni skytnuti nastartovala, nechal jsem ji namerit napeti na volnobech a prej pres 13V ..takze ok asi ...starter a alternator mohu definitivne vyloucit..zatim to vypada, ze to skutecne bylo bateriema ..mel jsem smulu ze zrovna 2 najednou ..jeste nejasam ..necham tomu jeste tyden opatrnosti, pac ta jedna testovaci mi taky 4 dny sla, ale mela asi potize si myslim ...takze dekuji za radu a snad me tohle uz zlobit nebude

 petrdepo  
2015-01-05 16:54:07

monty16: 13V je málo. Když běží motor tak už chvilku po nastartování má mít víc než 14V. Jinak je špatné nabíjení.

2015-01-05 17:08:56

petrdepo: mejlíš se,12,5 - 14,2 V je ok...pane elektrikář

2015-01-05 17:48:58

Nestraste me ...merila to pritelkyne jak jsem psal a ona ne zdatne odecita z rucickoveho meraku, takze presne nevim, ale myslel jsem ze to je OK

2015-01-05 23:30:38

petrdepo: napsal si to správně při nastartovaném motoru 14V , pak to správně nabíjí

 petrdepo  
2015-01-06 09:46:59

burix: Píšeš nesmysly. Kalciová baterie má naprázdno napětí 12,6V. Pokud by nabíjení dávalo jenom tebou uváděných 12,5V, tak by se nenabíjela vůbec. Už stará auta se starými dolévacími bateriemi měla nabíjecí napětí 13,8V. Přečti si článek o akumulátorech z tohoto odkazu: http://www.fordclub.eu/cl...vse-o-akumulatorech-ii-58. Potom si můžeš hrát na chytrého.

2015-01-10 18:51:24

Moderni alternatory meni napeti podle teploty. Zalezi na typu, bud to delaji autonome (podle teploty regulatoru) nebo v mym fordu to ridi PCM motoru. Zavislost na teplote je cim vyssi teplota, tim nizsi napeti, na fiatu me napeti palubni site slo v horku a po dalnicnim letu nekam k pouze 13V. Oproti tomu kolem 0C by mel davat kolem 14.7 V. Presnejsi obrazek jde najit v datasheetu od jakyhokoliv regulatoru napeti alternatoru.

2015-01-11 10:09:47

Vcera jsem meril po tydnu tu moji bateri ...ma cca 12,4 a po nastartovani 13,3 ...tak ja nevim jestli to teda spatne nabiji, kdyz ve vysledku je podle me dostatecne nabita

 petrdepo  
2015-01-11 17:44:50

monty16: 13,3V je pro plné nabití baterie málo. Ona se po nastartování sice nabije, ale až tak po 10 hodinách jízdy. To je tak na dlouhodobé uložení baterie v garáži a ne na provoz v autě. Napětí by mělo být chvíli po nastartování alespoň 14V. U mé Fiesty (rok výroby 2001) je 14,1V a ta je ještě na starší typ dolévací baterie. Na novější kalciové baterie by mělo být okolo 14,5V (je to také v tom odkazu, který jsem uváděl v předchozím příspěvku). To napětí jsi měřil přímo u alternátoru a nebo až u baterie ? Pokud u baterie, tak můžou být úbytky na kabeláži (kostra alternátoru, kabel od alternátoru k baterii a podobně).

2015-07-27 12:25:45

Odešla baterie, vyměněna, nejde nastartovat .. Zdravím,

Mondeo mkIII 2003 po FL, nastartoval jsem, rozjel se, najednou vše pohaslo (chvíli to trvalo). Prvotní příznak - vymlácená baterie, dobila se během hodiny naplno, tak jsme koupil novou (byla původní z r2003). Auto při startování točí, ale nechytne a po chvilce se rozbliká kontrolka žhavení.

Podle onboard diagnostiky je tam:

  • 9318 (B1318) Battery voltage low (less than 10V)
  • D262 (U1262) Communication bus fault (missing CAN messages)

Někdo nějaký tip, co s tím? Případně kontakt (servis, ne měnič) v Praze, ideálně kolem Břevnova?

 petrdepo  
2015-07-28 16:53:00

rasch: Chyba 9318 znamená pokles napětí pod 10 Voltů. pravděpodobně při startování, což znamená, že baterie není v pořádku - je málo nabitá a nebo je slabá. V důsledku toho se pak může objevit i ta chyba D262 - chyba komunikace Canbusu.

2015-07-28 17:16:25

petrdepo: Baterii jsem vyměnil za novou, ale stejně se nic nedělo, motor točil, ale jako by bez paliva nechytl. Podle diag P1664 chyba čerpadla. Tak otázka, co s tím teď...


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6