Fórum - Téma


Mondeo * nízký výkon motoru


Fórum Technický koutek Mondeo * nízký výkon motoru



1  2

2013-02-20 16:32:42

Zdravím takže jak jsem tu již psal mám Mondeo 1.8i 85kw r.v.96 a do 3000otacek temer bez vykonu zadna akcelerace a pak to taky neni zazrak .... tak na ruzne rady sem prosel a vycistil veskerou elektroniku a vse prosel bez problemu vse funguje nastvalo me to na tolik ,že jsem si na aukru koupil měřák komprese a asi mám nízké tlaky nvm kolik maji byt nejdriv sem provedl mereni za tepla a tlaky byly 8,5_8,3_8,3_8,5 a pak mi kamarad rekl a to provedu znova ale at naleju do kazdeho valce pred merenim trocha oleje a tlaky byly nasledovne 9,3_10_9,3_9,6 takže lehce narostli ,ale nevim o čem to napovida jestli jsou tedy spatne krouzky nebo propousteji ventily ? Díky za rady

2013-02-20 16:40:17

buda117,

před kolika kilometry byly naposledy seřizovány ventilové vůle ? V servisních manuálech je uvedený interval pro tento úkon.

2013-02-20 16:44:50

petrdepo

U tohoto motoru se neseřizují ventily.

2013-02-20 16:47:32

Má hydroštely .... a těsnění pod hlavou se měnilo před půl rokem pač sem myslel ,že to pomůže ....

A co ty tlaky nevite kolik maji spravne byt ?

2013-02-20 16:51:57

buda117

právě proto, že mají hydroštel, tak se neseřizují vůle.

Piš nick, komu odepisuješ

2013-02-20 16:54:51

Tomenzino

Jj ohledně těch hydroštelů mám jasno .... spís mi jd o ty kompresní tlaky motoru co jsem naměřil víš prosimtě kolik mají správně být .....

hof  
2013-02-20 17:04:26

buda117 - ahoj, ofotil jsem ti stránku z jedný knihy ....... kompresní tlaky motorů Mondeo 93 - 00

2013-02-20 17:10:39

hof

Děkuji takže je jasno mám hodně nizkou kompresi na všech válcích hlavu vim kam poslat na generalku celkem za levno tedy na vymenu gufer ventilu a zabrouseni ventilu,srovnani hlavy ... ,ale nvm kde koupit pistni krouzky na origo vybrus tedy pokud se daji koupit ...

2013-02-20 17:17:07

buda117

No kroužky se koupit dají, ani nejsou drahý, měnil jsem je také kdysi, ale ta hlava bude ranec a ještě to celé udělat.Mraky těsnění koupit.Je to hodně peněz. Je jednodušší koupit motor na vrakáči. Můžeš si koupit i 2.0 pasuje tam.Bez výměny ŘJ to šlape jako hodinky. To jsem dělal u svého auta

hof  
2013-02-20 17:19:00

buda117 - se sháněním pístních kroužků bych počkal ..... na to je času dost, ale to ti potom musí říct ten, kdo bude dělat výbrus, jestli máš koupit na první, nebo na druhej, někdy je totiž motor tak chudák s tolerancí, že se první výbrus vynechává a dělá se rovnou druhej ....... jinak pístní kroužky originál by měly být v prodeji u dealerů Ford, buď je mají, ti ve větších městech, nebo je objednaj podle VINu ...... apropó, proč nemáš v profilu napsáno,kde leží tvé sídlo??

2013-02-20 17:26:30

Tomenzino

No dostal sem kontakt na firmu http://www.autopejsek.cz/ poslani hlavy postou,vyndali ventily ,vymenily gufera ty mel kamarad svoje,zabrousily sedla a ventily ,sovnali hlavu a odtlakovali a rekli si za to 2200,- coz si myslim ,že je parada ....

2013-02-20 17:27:30

hof

Výbrus byh nedělal , jen bych vyměnil kroužky za puvodní ....

2013-02-20 17:28:55

buda117

Tak to jde. Tak asi jo.Ale jak psal "hof" s těma kroužkama a výbrusem to bude horší

Taky to jde jen výměna kroužků.

2013-02-20 17:31:00

Tomenzino.

já jsem se ptal proto, že podrobnosti o tomhle motoru neznám. Je dobře že jsi to osvětlil. Ale ještě jinak. Jestliže je nízká komprese kvůli kroužkům, tak už by to už mělo být znát na spotřebě oleje a i na kouřivosti.

2013-02-20 17:44:48

petrdepo

Samozřejmě,může to být jen podpálenýma ventilama. Pokud by to bylo vyběhanýma válcema, žralo by to olej a kouřilo. S tím s tebou souhlasím.

Předpokládám, že tohle je zjištěné?

Možná by stačila, pouze GO hlavy!

2013-02-20 17:48:59

Tomenzino

Svíčky mám vyměněné origo Motocraft před 2000km dnes když jsem vyndaval černé nebyly barvu měli dobrou ,olej mi nepřijde ,že by žralo nebo něják extra kouřilo jen mi přišlo divné ,že kdyz jsem tam při měření nalil ten olej do valcu tak tlak lehce narost tak nvm vice se hold dozvim až motor rozeberu... jen se bojim abych to neudělal tlaky pak narostou dejme tomu o 3-4 bary na valec ,aby to neodnesla klika ....

2013-02-20 18:03:55

buda117

Tak jestli to olej nebralo, zkusil bych jen tu hlavu. O kliku se neboj ta to vydrží Nemá důvod to nevydržet.Jsou to její provozní tlaky.

2013-02-20 18:30:11

buda117,

také jsem viděl informativní zkoušení ventilů pomocí hadice s tlakovým vzduchem. Pokud je válec postavený tak, že má jakoby dojít k zapálení svíčkou, nebo-li píst v horní úvrati před první spalovací fází, tak se místo svíčky přivede tlakový vzduch a kdyby byly ventily špatné, tak je to slyšet buď ze sání nebo z výfuku. U nás v práci se tomuto zkoušení říká DIPROSA.

2013-02-22 13:17:23

Tomenzino

Tak muzu mit levně motor 2.0 I 16V typ NGA 100KW pujdemi tam tedy v pohode bude z myho 1.8i RKB pasovat alternator,starte,svody na vyfuk a sani ..... diky za info

2013-02-22 15:18:08

buda117

Motor NGA jsem přesně koupil také. Měl jsem motor 1.8 16V RKA ale pasovalo to přesně všechno.Jen si k tomu motoru nech dát Spoju (lamelu, přítlačák) Je o malinko větší průměrově než u té 1.8. Ale jinak je to potom mazec. ŘJ nech svou, vyměň čistě jen motor (agregát) Musíš ze svého motoru odpojit celou kabeláž, ta je jen na konektorech, a přehodit na ten 2.0. Některé snímače jeden dva bude mít jiný konektor.Tak je přehodíš. Jinak ok


Odpovědět

1  2