Fórum - Téma


Mondeo+nafta asi fakt patří do kamen-starty


Fórum Technický koutek Mondeo+nafta asi fakt patří do kamen-starty




2012-02-05 22:39:18

Zdravím všechny forďáky začínám mít takový pocit, že nafta fakt asi patří do kamen. Už druhým rokem řeším problém se starty, ale jen v zimě. Příjde zima a teploty klesnou pod nulu je tu problém. ráno příjdu k autu sednu a startuju, motor jakoby byl ztuhlý a točí a točí a nic. No nic někoho zavoláme a nachystáme kabeláž, zapojíme chvílu startujeme a pak hurá je nastartováno. Pak už motor chytá na brnk tak jak v létě. Jinak krom zimy jsou starty naprosto normální.

Nevíte někdo v čem by mohl být zakopaný pes. Už mě nebaví objíždět servisy a poslouchat to je špatný, to je špatný a vnímat přitom raketově stoupající ceny. Pokud někdo víte v čem by mohl být problém a víte co s tím poraďte. díky

2012-02-06 08:39:13

Ahoj, psal si, že si objížděl servisy. Koukal někdo z nich na žhaviče?? Případně baterka, když mluvíš o nutnosti startovat na kabelech. Je to drobnost, na kterou by se měl podívat první servismen kerýho se zeptáš. Nicméně příznaky na to vypadají.

2012-02-06 08:50:55

Někdy zazlobí i taková obyčejná věc jako oxidace kabelů a to jak u baterie tak u starteru.Tyhle spoje chce mít perfektní.

2012-02-06 13:55:23

baterka koupena nová minulý týden ve čtvrtek, žhaviče měněny v létě. jsou funkční v sobotu jsem si dal tu práci, že jsem je vymontoval a odzkoušel a všechny fungují. V servisech jsou hotový hned, vyměníme to a to a čerpadlo a co to bude stát? no tak cca. 20 - 30 tisíc a to opravdu do toho starého krámu nenacpu. Chci se zeptat při otočení klíčkem a čekání než se nažhaví slyšíte v autě hrčení nějakého čerpadla? nejspíš podávacího? V nějaké diskuzi jsem vyčetl by to čerpadlo mělo natlačit naftu. Já jsem vypozoroval, že čerpadlo se rozběhne až motor naskočí. podle knížky jak na to jsem v pojistkovce zkontroloval pojistku a relé čerpadla, pojistka je ok, ale relé nevím, když přemostím určené kontakty tak se čerpadlo slyšitelně rozběhne a jede dokud to přemostění nevytáhnu. Relé jsem odkrytoval a když otočím klíčem a žhavím je relé rozpojené, teprve až když motor naskočí tak se relé sepne. Nemůžu se nikde dopídít jestli se nemá relé sepnout již při žhavení aby čerpadlo tlačilo naftu? Nevíte to někdo? Jo a k servisům mám averzi po zkušenosti, když se mi auto přehřálo, mekoš řekl termostat, pumpa, těsnění atd. no suma jak blázen a ve finále jsem zjistil, že si chce z mého auty půjčit součástky aby je vyzkoušel jinde. Hned jak jsem to zjistil auto jsem odvezl, doma ve stodole rozkuchal předek, vyměnil termostat a vodní pumpu a hotovo. Funguje. Další pablb měnil brzdy a vrazil tam kotouče, které se zkroutily tak šly ven a letěly k němu at si s nimi vytapetuje. Mám špatné zkušenosti se servisy, raději si to všechno dělám sám. Díky všem za rady

2012-02-07 22:32:10

Poradím Ti, žhaviče tam můžou jít dvoje, jedny slabší a druhé silnější to za prvé. Za druhé co filtr a případně jak je silná baterka myslím startovací kapacitu, co je to za vírobce. Ne všechny totiž to v zimě utáhnou. Pár lidem jsem to řešil a pomohlo to na stoprocent. Pak jak ještě tu psal kolega očistit kontakty a namazat.

2012-02-07 23:46:35

nevím přesně jak funguje TDDI ale jestli jako starej escort 1.8 TD tak tam se mi stávalo to samé raní starty v zimě problém - nejsem nejákej odborník ale ani uplnej lajk ale prostě při dlouhý nečinosti tlak nafty v systému padnul na hranici kdy aby to bezproblémově nastartovalo bylo potřeba pořádně zatočit motorem což chudinka baterie v zimě nedokáže, proto si myslím že jak píšeš je to ten samej problém samozdřejmě nechci strašit ale tenkrát to vyřešilo jiný vstřikovací čerpadlo. Taky by to mohlo někde podsávat a zavdušnuje se ti soustava????? To bych zkouknul palivový hadičky, ale jak jsem psal to je jen teorie nejsem odborník. Ted mám common-rail 2.0 TDCI 96kW a -25°C na třetí převalení motoru běží


Odpovědět