Fórum - Téma


Mondeo * motor nedrží volnoběh


Fórum Technický koutek Mondeo * motor nedrží volnoběh



1  2  3

2013-07-31 11:04:00

no pokud myslis udrzet jak je nakonci videa tak to jsem se ja snazil udrzet pod plynem ale hned jak jsem pustil plyn otacky okamzite spadly a motor zhasl

2013-07-31 15:17:19

russak: Tak dneska jsem muse s vozem jed a zhruba 30km vse v pohode a pak najednou zničeno nic začalo zase chcípat nejelo to cukalo jako bych prudce sešlápl plyn a zase ho pustil hrůza a hlavně nebespečné dojíždím do křizovatky dam dvoju a auto zdechlo uprostřed manévru v tu chvývy přestal fungovat posilovač a ja to male v palyl do nakladáku

2013-07-31 16:18:43

russak:

Výměn volnobĕžný ventil otáček

2013-07-31 18:19:35

russak: Ahojky! Na ten ventil odvětrání bych málem zapomněl.. Jo,jo.. Já ho mám měněný už na koupeným autě,takže jsem ho pustil z hlavy.. No,máš závadu pro zábavu.. Ale snímač otáček to nejspíš nebude. To by ti to vytuhlo natvrdo a mohl by jsi šlapat po plynu jak chceš.. Na zapalování to taky nevypadá,motor by měl nepravidelný chod.. Když to chcípne,natočíš to pak? Pokud jo,co ti to pak dělá? Pořád padá a chcípe? A olej v motoru máš,že jo? :-D (to by byla už fakt prasárna-přidřený ventily) Ještě,když to zdechá a sešlápneš plyn a držíš,běží to na vyšší otáčky,nebo ne? Pokud běží,může to být snímač polohy škrtící klapky. Byl by vydřený. Božínku,království za cívku,rozdělovač a jednokomorový karburátor :-D Ještě maličkost,co kontrolka paliva? Když to chcípe,nerozsvítí se ti?

2013-07-31 18:28:52

rogerr:

Nevím a nerozumím co to vůbec píšeš? Zadržený ventily?! To je to poslední co se zadře !

Taky nevím,proč automaticky vylučuješ volnobĕžný ventil? Tím to většinou je!

2013-07-31 19:09:32

russak:

a co takhle spatny palivo? vymenit filtr paliva. skousel si to mas novy filtry? natankovat jinde?

2013-07-31 19:11:40

tomenzino: No,bez oleje se zadřou velmi snadno.. No,ventil-volnoběžný- nevylučuju ůplně,ale bylo by to mrtvý v podstatě po chvilce volnoběhu. Hele,radím na co se dívat. Kdybych to měl před sebou,asi bych to poznal. Na těchto krámech je snímačů hafor. Jo a byl bych fakt rád,kdyby byly ventily poslední co se zadře na těchto debilních hydroštelových krámech.. Stačí tam dát hustší olej a máš vymalováno. Pak se to na studeným spozdí,potká píst,ohne a už to je... Vymalovaný.. Osobně mám toto auto rád,ale už bych si ho nekoupil.

Podle toho co vidím,a píše,motor má buď vzduchu málo,nebo moc. Diagnostika je na těchto krámech hloupá,nic se skoro nedovíš. Musíš vylučovat jednu věc po druhé..

""""""""Co se týká teploty motoru,vzhledem k absenci čidla na chladiči a vzhledem ke stáří vozítka,může mít v háji termostat,ten se neotvírá,teplotu ukazuje normální,ventilátor se tudíž následně nesepne. Vysoká teplota degraduje olej. Dochází k váznutí všeho,tím i vetilů. Motor saje falešný vzduch,ztrácí kompresi. Voda vaří v bloku.. Přez to vše to může jít nastartovat a poběží to,blbě,ale poběží,neb ve válcích je vůle dostatečná na pohyb,dokud se nedosáhne zlomového bodu a i ty se kousnou.. Ale po schládnutí to zase frčíííí... Než to zahřeješ.. Repas hlavy? Bratru za deset,termostat do dvou set.""""""""""""

Ale toto není jeho případ doufám.. Jeho problémem je vzduch. Divný,že? Taková chabá veličina,ale pro spalování moc nezbytná,neb musí mít ten správný poměr..

Takže,hadičky i ta co vede k vzduchovému filtru,základ,čidla stačí odpojovat,při odpojení si jednotka sama dosazuje průměrnou veličinu z paměti(při odpojení teplotního-vody se má roztočit ventilátor na chladiči MK2),pak EGR(na studeným),to je bez šroubování a prasení se,pak hadice a ventil odvzdušnění skříně,no a slavný volnoběžný vetil,ale to je porod,neb musíš být gynekolog ho vyndat na stojícím autě.Ale jde to :-D Jinak se snaž,v nejhorším se obrať na servis,tam sou za to placení :-D

A byl bych rád,kdyby to všichni brali jako radu a ne poučování,vnucování názorů a zkušeností.. Toto je fórum,kde se lidi ptají na radu,že? No a je těžké radit na dálku. Takže více rad,více názorů,více zkušeností.

Ač jednoduchá myšlenka motoru s MPI a Lambda sondou,ve finále změněna na složitý komplex drátu a snímačů všemožných veličin v honbě za ůsporou paliva a emisními normami..

2013-07-31 19:31:30

rogerr:

No já myslel,se že první se zadře asi klika nebo ojnice . Ale to je jedno. No napsal jsi toho tolik, že žasnu

Jo diskuse to je to

2013-07-31 19:33:09

tomenzino: JJ,vo tom to je..

2013-07-31 19:44:17

rogerr:

Nic se nemá přehánět

Většinou je to tím ventilem Hlavně se musí někde začít

2013-07-31 21:22:03

petr12: palivo je tam s shell nitro + a předevčírem jsem tam kupoval noví palivoví filtr Bosh a problém stále přetrvává

2013-07-31 21:23:47

tomenzino: no už jsem to zažil a první co bylo zadřela se ojnice a viletěna doslova s motoru udělala díru do bloku motoru

2013-07-31 21:27:17

russak:

Shellka má už delší dobu nejhorší palivo,které je na trhu

2013-08-01 05:17:00

vesele( no zitra se vrhnu na ten ventil a dam vedet jak jsem dopadl. Vsem zatim moc dekuji za nazor

2013-08-01 06:29:33

tomenzino: Všeobecně podle sledování obchodní inspekcí, je kvalita nafty podobná u všech výrobců. Proto se nedá říct, že Shellka je nejhorší. Přesný opak je u pump. Nejhorší jsou akorát pumpaři, protože na těch většinou záleží kvalita nafty. Bohužel někteří do nafty ještě pořád na černo přimíchávají bionaftu a další svinstva. Pomůže spíš jenom změna pumpy.

2013-08-02 07:14:35

no takze vcera jsem to mnel na diagnostice a zidtil jsem ze vaha vzduchu nefunguje jeji hodnoty byli apsolutne nula

2013-08-02 08:03:25

russak:

tak ji odpoj a muzes jezdit nes sezenes jinou to si mohl skusit i pred tim a usetril by si za diagnostiku a nebo ji skus vycistit lihem nebo nakym dobrym odmastovacem ve spreji vycistit tu diodu nekdy to pomozu ale ne vzdycky

2013-08-02 10:35:47

petr12: Pokud má váha vzduchu hodnoty "nula", tak je většinou total v háji. Ale nemusí to být pravda. U mne tomu tak nebylo. V proudu vzduchu jsou dva odpůrky. Jeden je ohříván průchodem proudu na určitou teplotu. Druhý je vlastně termistor a z toho se měří údaje pro řídicí jednotku. Údaje jsou závislé na množství a teplotě nasávaného vzduchu. Víc nebo míň se přenáší teplota z ohřátého odporu na ten termistor. U mne se uvolnil bodový spoj ohřívaného odporu z držáčku a proto byl odpor i termistor chladný, a to simulovalořídicí jednotce, že má falešně hodně vzduchu a ta pak dělala chudou směs a motor škubal. Po připájení odpůrku bylo vše vpořádku.

2013-08-02 10:47:57

petrdepo:

popsal si to krasne nezbiva nez stebou souhlasit ja jen tim myslel takovy nouzovy levny reseni kdyz to bude delat za jizdy tak ji odpojit ja takhle jezdil tri mesice a nemelo to naky vyrazny vliv na spotrebu a skusit ji vycistit to zvladne taky sam a nema vlastne co stratit

2013-08-02 17:04:54

russak: Asi ti nemusím radit,ale zkus vrakáče a hlavně kovošroty,kde recyklují auta.. Mám váhu jednu doma,sice na novější model(2l se senzory na teplotu ve váze-já mám senzor na teplotu v hadici sání),ale myslím si,že kdyby byla nouze,tak bude pasovat,jen překopat dráty.. Stála mne 20Kč :-D Neb sem ji držel i s hadicí sání a držel jsem ji v ruce.. Chlap hodil okem,viděl gumu,tak plácl dvacku :-D No,snad to bude opravdu jen tento problém.. Držím palce a pak to tu po nějakém čase potvrď.


Odpovědět

1  2  3