Fórum - Téma


Mondeo MKIII + G.O. Zadních brzdičů


Fórum Návody Mondeo MKIII + G.O. Zadních brzdičů


Diskuze o vozidlu

2006 Mondeo MK III 2.2 VIN: WFOXX--------

19 fotek  |  1 videí  |  1 servisních knížek  |  151 diskuzí  |  5.00 l/100 km

Výkon motoru 136 kW (185 PS) při 3590 ot./min. Točivý moment: 461 Nm (340 ft/lb) při 1710 ot./min. Maximální rychlost 230 km/h. Zrychlení 9.0 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 485 kg. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 198 ccm (134 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, D2.2 TDCI Duratorq.

Mondeo Titanium X 2.2 TDCI 136kW 461Nm Hodně slušný mazel.Tedy s luxusním výkonemZamilujete si ho hned při sešlápnutí plynového pedálu



2013-03-31 23:10:55

Zdar Forďáci,

pokusím se popsat opravu zadních brzdičů.

Nebudu psát základy, jako demontáž brzdiče a odpojení brzdové hadičky a lanka pro ruční brzdu, protože pokud někdo neumí demontovat brzdič, nebude ho ani opravovat.To jen na úvod.

Uchytíme si brzdič do svěráku,vytočíme hydraulický pístek potřebným směrem ven. Odpojíme vratnou pružinu, odstraníme starou prachovku pístku.

Povolíme zajišťovací matici hřídelky pro otočný půlměsíc lanka ruční brzdy.Sejmeme půlměsíc,označíme nebo zapamatujeme polohu na tisícihranu.

Poté přípravkem zatlačíme na exentr uvnitř brzdiče, a otočíme v protisměru ručičkových hodinek, a odjistíme samotný exentr a vyjmeme ho ven.

Pozor na rozpadnutí od sebe.Drží planžeta kolem dokola s třemi zámky. Při nechtěném rozpadnutí, si pomůžete např. zdrhovací páskou.

V brzdiči vyměníme "O" kroužek současně s teflonovou podložkou, a očistíme hřídelku,naneseme jemnou vrstvu přiložené vazelíny v opravné sadě pro brzdič,

Vložíme zpět, a opět přípravkem zatlačíme a otočíme pro zajištění, ve směru ručičkových hodinek.

Vložíme pod páku nový gumový plochý kroužek s přiloženou vazelínou.Utáhneme matkou současně s půlměsícem pro ruční brzdu, ve stejné poloze na tisícihranu jako při demontáži.

Vyměníme hranatý těsnící kroužek pístku v brzdiči.

Potom buď dáme nový pístek (doporučuji), nebo stávající pístek a natočíme zpět.Samozřejmě po výměně vnitřního závitu (samostavu), zajištěného strunovou ségrovkou.

Nasadíme novou prachovku pístku, a opatrně zacvakneme vnější ocelový kroužek prachovky za hranu brzdiče.Nasadíme zpět pomocnou pružinu páky.

Při montáži dbejte na čistotu, pro správnou funkci brzdiže

Montáž k druhému dílu brzdiče na voze, nezapomeneme vyměnit gumičku na vodícím čepu plovoucí části brzdiče a řádně promažeme oba čepy. Montáž je tím u konce.

http://www.fordclub.eu/us...ages_category.php?id=1088

Případné info a dotazy zodpovím

2015-06-16 09:20:08

Zdravim mel bych dotaz. Dostal jsem se az k bodu,kdy bych mel pripravkem zatlacit na excentr. Kde se da tento pripravek sehnat a nebo jak vypada?

Diky za info.

2015-06-16 23:41:43

vitapras: Stačí nebejt línej, zadat to na net a okamžitě Ti to tam vyskočí. Je to rychlejší, než psát dotaz sem. Jinak třeba Kelly, Elit, Apm, Stahlgruber atd. V Kelly je to GV E3318B

2015-06-17 08:47:22

Jenze pripravek GV E3318B je pro zatlaceni pistku brzdice. Ja uz mam pistek vytoceny a potrebuji vytahnout mechanizmus uvnitr. Jsem v tomto kroku: http://www.fordclub.eu/gr...6/full/14475_p3170496.jpg


Odpovědět