Fórum - Téma


Mondeo MK3 klady a zápory


Fórum Pokec všeobecný Mondeo MK3 klady a zápory




2012-04-14 22:09:00

Ahoj Forďáci,

potřeboval bych poradit. Líbí se mi Mondeo MK3. Rád bych věděl váš názor na toto auto. Chci ho v benzínu. Rád bych věděl jaký rok výroby je nejlepší, který motor volit + jak Duratecy zvládají LPG a taky jak je na tom kajsla s KOROZÍ.

Mockrát děkuji za Vaše rady a odpovědi!

2012-04-15 10:05:35

Johny994: když si přečteš pořádně zdejší fórum tak uvidíš co se u tohohle auta nejvíc řeší a jak jsou na tom různý motory

  • --------------------------------

Ale ve zkratce, myslim, že Mondeo MkIII je dobrá volba a to neřikám jen že jsme tady na Fordclubu, ale nabízí skutečně dobrej poměr výkon/cena. Ostatně já si ho kvůli tomu taky vybral, aniž bych předtim měl nějakýho Forda.Jen je potřeba dát pozor na pár věcí. V první řadě když budeš kupovat před faceliftem(do r.v. 2003) je potřeba dát pozor na spodní hrany dveří, na kterejch Ford udělal špatný antikorozní řešení, každopádně po faceliftu se už tenhle problém nevyskytuje. Co se týče motoru, tak pro každýmu se líbí něco jinýho, píšeš že naftu nechceš a to je dobře takžeco se týče benzínů, základní 1.8, ani 1.8Sci bych nebral, přijde mi na tohle auto moc slabá, přeci mondeo je skoro pětimetrová těžká loď, chybu neuděláš s 2.0 16v 107kw, kde už je výkon dostatečný, ale podle mě se k charakteru Mondea nejlíp hoděj V6ky, ať už 2.5 125kw, 3.0 150kw, 3.0 ST220 166kw. Šestiválce nabízej už od 2.5 více než dostatečný výkon za všech okolností, navíc k tomu zvuk, kterýmu se čtyřválec nikdy rovnat nemůže. Spotřeba nebude nijak tragicky vyšší než u 2.0, za některejch okolností možná i nižší. Osobně mám ST220 a jezdim běžně kolem 10l, nejvíc je větší motor samozřejmě znát ve městě, kde se jezdí tak za 12-13l, ale po okresce neni problém jet za 8.5l. Samozřejmě dá se jet i za 20l, ale to už vidíš většinu provozu rychle mizet ve zpětnym zrcátku Jediný na co je u V6 potřeba dát pozor při koupi, tak to je olej, jeho stav a množství, pokud je hladina na minimu, nebo je černej jak noc, tak radši ruce pryč, dále je potřeba si ho pořádně poslechnout, nesmí se ozívat z motoru žádný klepání, či rachtání, v6 když je v dobrý kondici by neměla bejt na volnoběh téměř slyšet Na LPG bych bejt tebou radši zapomněl, všechny benzíny při provozu na LPG trpěj na zaklepáváníi ventilů, a ani nějaký přimazávání ti nepomůže. No tak už jen popřát šŤastnej výběr

2012-04-15 12:04:54

Dr.Riviera:

Celkem dobře napsaný a souhlasím s Doktorem

2012-04-15 20:20:55

No já zase slyšel že prý ten plyn v autě už neděla zas takovou paseku. O kolik myslíte, že to zkrátí životnost motoru? A máte přehled kolik tis. km ty Duratecy vydrží?

2012-05-07 20:10:53

No sakra jezdit za 8-10 litru bezinu nebo jezdit 4,5- 6 litru nafty je docela velký rozdíl. Na úkor toho jaká je dnešni cena paliv a taky kolik člověk najezdí ročně kilometru ale tot je velka diskuze. Kdyby člověk vlastnil ropnou

rafinerii tak není co řešit. Tím to příspěvkem nemyslím nic špatného. Každý ať si zvolí podle sebe či ekonomické stránce..

2012-05-08 06:56:49

Johny994:no těžko odpovědět na tvou otázku.

Jak tady bylo řečeno o poškozování sedel ventilů tak plyn rozkládá i olej který maže motor,tudíž to možná na životnost motoru vliv má.Ale styl jízdy taky takže jsou to dvě věci které tu životnost zkracují a těžko říct která do jaké míry.

Takže pokud auto jezdí na LPG je to velkou otázkou!

http://www.gera.cz/dotazy.php


Odpovědět