Fórum - Téma


Mondeo * EGR ventil


Fórum Technický koutek Mondeo * EGR ventil



1 ......... 4  5  6  7  8

2015-04-21 11:25:43

Chlapi zdarec.No nemyslel jsem,že se to tady tak vyhrotí ,ale každopádně jsem se dozvěděl to co mám....že ten EGR můžu zaslepit.Ještě jednou všem děkuji za rady.

2015-04-21 16:02:18

povadi: Chtěl jsem od sebe oddělit raekci na miliontej blábol jednoho pána a pak odpovědět tazateli.To je celé.Opravdu těžko udržuju slušnost na uzdě, když čtu, čím tu jeden krmí lidi, kteří chtějí pomoci.Někdy se to nedá a už musím opravdu zasáhnout.Holt se hůř ovládám při výběru slov.Jinak jsem flegmatik.Ale hloupý lidi mě dokážou rozpálit do běla..

2015-04-21 16:15:02

...Jsem tu novej, tak se rozkoukávám...hlavně že jsem se dozvěděl co jsem chtěl a za to díky...uvidíme příště,když přijdu s nějakým dotazem...tak se mějte

2015-04-21 16:15:09

stepek13: Uplně nejlepší, jak se zbavit egr je, že ho mechanicky zaslepíš a pak přepíšeš v ecu.To uměj kluci, co dělaj čiptuning.Nahrajou program ze tvé ecu, hoděj do kompu, přepíšou egr, tedy řeknou motoru, že tam neni a ať s nim nepočítá a nahrajou to zpět upravené do tvé ecu.Pak se to chová, jako by tam nikdy nebyl.To je vlastně i řešení pro ta auta, kde po zaslepení hlásí diagnostická kontrolka chybu řízení motoru

SLUT, 2015-04-21 09:12:51 napsal:

tomenzino: Další tvoje superperla.Tak u benzíňáku jde do výfuku asi vůně květin, viď.Při spalování nafty vzniká o mnoho víc sazí, ale říct, že u benzínu vůbec ... tak to soráč, to je další tvoje mega kravina.Chytračíš tady, radíš všem, ... Neuvěřitelný, co za lidi se vyskytuje na kdejakejch fórech..

Zas mě můžeš blokovat v diskusi, abych nemohl všem vyvrátit tvoje bludy a moudrý teorie.. ..

2015-04-21 16:56:59

slut:

Určitě jsem neměl na mysli, vůni květin. Ale jak píše po vadí, měl jsem Mondeo-tlumiče 2.0 benzin, a o ventilu EGR, jsem ani nevěděl.

Ale pokud je motor ve svém konečném stavu,že žere olej,už nepomůže nic,ani vyřazení EGRu.

Jinak rad dobře, ale stále je tu mraky členů, že jim to stále hlásí chyby po nějakém zaslepení. U Elektronického EGRu, už to moc nejde a s kombinací el. turba úplně , a píšeš to pořád dokola. Mě je to úplně jedno, klidně to piš, ale nepíšeš pravdu .

Každý má své zkušenosti. Koneckonců od toho je tu fórum, tak neustále nenapadej někoho svými řečmi. Jestli máš nějaký problém se sebou, tak zkus třeba jinde. Tady je to celkem v poklidu. Měj hezký den

2015-04-21 17:11:42

tomenzino: Chybu to hlásí pouze tu, že egr má špatný průtok.Ecu to kvůli tomu nehodí do nouzovýho režimu.Někomu nevadí, že svítí kontrolka, páč cena čistého sacího potrubí a pružnější motor mu za to stojí.Vyřešit se dá i kontrolka.A to přepsáním v ecu.Což je dokonalý odstranění škůdce jménem egr.

Problémy nemám se sebou, ale z tvými názory typu zedník se hrabal ve stopětce a teď radí všem, jak se dělaj auta, jak vše funguje.

..napsals, že na benzínu se egr nezasírá.Zasírá, a tím víc, čím horší věci lezou do výfuku, tedy díky zvýšené spotřebě oleje, opotřebení motoru.Právě, čím horší stav motru, tím víc sraček nakrmí egr zpět do sání, do motoru.. Ale nedělám si iluze, že to púochopíš.Zas mě utřeš svým obvyklým zaklínadlem : "Kdyby to tam bylo k ničemu, tak by to tam nemontovali".

2015-04-21 18:22:16

slut:

Nevím proč stále máš potřebu napadat. Tu 105tku vidím úplně u tebe na dvoře

Přesně o tom mluvím a psal jsem to. Pokud je motor v pořádku.nic se neza,

Ale dělej to jak chceš. To mě nezajímá. Jen tu nepiš, že je to tam k ničemu. Spoustu lidí ani neví jak vyměnit díly na motoru,

a píšeš tady někomu o ECU atd. Málo kdo,když se o to snaží to umí. A pokud tu kontrolku někdo ignoruje,a nevadí může ,v pořádku, ale jakmile nastane jiný problém, tak kontrolka už dávno svítí tak už nepozná co se děje. Takže udělá větší škodu než užitku. Tak to je informace pro ostatní.

2015-04-21 19:05:42

tomenzino: Spoustě lidem kontrolka svítí z kdejakejch jinejch důvodů.Buď to nevědi, co to znamená, nebo to maj na salámu, když to jede, ne?Další info pro tebe, pokud by mělo dojít k tomu, jak říkáš, víc škody, než užitku, pok ta řídící jednotka je opravdu tak chytrá, že auto zastaví.Nenechá toto rozhodnutí na samontném řidiči stylem, rozsvítil jsem kontrolku, zastav, nebo je motor po smrti.Takže buď motoru určitá závada nevadí, není ohrožena životnost motoru, auto jede.Není třeba řešit.Třeba nefunkční egr.Pak jsou závady, kdy nastupuje místo nefunkční součásti elektroniky motoru nouzový signál.Auto je stále v provozu.Pak dojde třeba ke zvýšení spotřeby, snížení výkonu, ... Ale NIKDY nejde o poškození motoru, jak jsi psal.Další tvůj blábol díky neznalosti.

Pokud je motor vpořádku, přes egr dochází neustále k zasírání sání.U nafty víc, u benzínu míň.Neříkám, že egr je k ničemu.Je to pouze a jedině eko součást motoru, která ve výsledku škodí.Diesel s pulcentimtrovým nánosem sazí v sacím potrubí, nemůže být dobrým eko motorem.Eger je věc, která má správný účinek v laboratorních podmínkách, tedy před schválením příslušný emisní normy.Jak motor projde, jde do světa.A nikoho nezajímá už vliv jeho činnosti, nebo zasranýho potrubí po ujetí x km na exhalace.Ani při měření na stk nic nezjistěj, pokud neni netěsnej.Protože jeho činnost přichází v režimech, který na emisích nenasymulujou.Takže je to další eko kravina, která bez jakýhokoliv dlouhodobýho užitku pouze škodí motoru.Nikdo, ani motor nechce fungovat s odpadem na začátku zažívacího traktu.

Mimochodem, š 105 na dvoře nemám, ale na rozdíl od tebe bych si s ní uměl poradit.Tvé chybné teorie a nemožnost připojení pc, tě na opravě, či seřízení takovejch věcí totálně autuje

2015-04-21 21:34:57

slut:

Napíšu ti k tomu už jen jedno. Pokud někdo jezdí s kontrolkou motoru, není ŘJ tak chytrá, aby zastavila motor jak píšeš.

Omezí výkon motoru, a to je vše, ale několikrát jsem například viděl propálený píst.

A to potom je po motoru, takže žádný blábol, ty jsi to nikdy neviděl?

Už jsem ti psal, každý dělá jiné věci, a jinak. Dělej si to jak chceš v té tvé garáži, ale ne povídej hlouposti.

Bude to pak fajn.

2015-04-21 23:19:37

slut: Nezlob se na mě, ale Tom se sice možná vyjádřil trochu nepřesně v tom smyslu, jak jsem psal už dříve. Ale Ty tu opravdu plácáš blbosti a radíš lidem klidně ať jezdí s roužlou kontrolkou a klidně jak píše Tom propálí píst. To jsem už viděl několikrát a nejen to Nezáleží na tom čím je člověk vyučen, či čím se živí, ale co třeba v tomhle směru ví o motorech atd. Nechci Tě urazit, ale připomínáš mi jednoho člena který tu taky motá víc věcí dohromady, pak z toho vylezte blbost a ten kdo o tom nic neví a má třeba zájem si tu danou věc pořešit sám, že když dá na takové,, chytré rady - lidi´´´Že opravdu udělá víc škody než užitku jak psal Tom.

V tomhle stojím plně za ním proti Tobě Jsi to Ty, kdo lidem tluče nesmysly do hlavy....

2015-04-22 13:13:25

tomenzino: Víš jak propálíš píst?To se stane tím, že ti protéká vstřik.A řídící jednotka motoru opravdu nepozná, že se to děje.Takže kontrolka nesvítí a ty píst propálíš, ty mudrlante.

Že je na vstřiku něco špatně může odhalit mechanik, nikoliv obyčejný řidič, pokud to už neni v totál ko stavu před smrtí.

Ohalit se to dá tak, že koukneš na korekce na každym vstřiku.Z toho se to dá poznat.Ale ecu to nepozná a nerozsvítí žádnou kontrolku.

Jsou signály, které při absenci nahradí ecu nouzovými a to proto, aby auto jelo.Pak jsou signály, který nahradit nejdou a motor nevrčí.Pak jsou závady, kdy může dojít k poškození motoru a v tu chvíli ecu blokuje spuštění motoru.Takže svítící kontrolka neznamená smrt motoru.Leda dlouhodobým ježděním se závadou, která může poškodit třeba kat, může znamenat vyšší náklady na opravu.Nikoliv zničit motor, třeba jak ty píšeš propálit píst.Viděl jsem třeba koukat ojnici skrz blok, a představ si, kontrolka mu nesvítila.To je stejně přiblblej argument, jakej jsi použil ty.Do nafťáku naleješ benzin, kontrolka se nerozsvítí, přesto, že můžeš napáchat dost velký škody.

Měl bys nastudovat základní diagnostiku, ať tu s kámošem neplácáte ty vaše moudra

2015-04-22 15:26:23

slut:

To že ukapává vstřik , pozná měnícím se tlakem v liště, to byl jen jeden z příkladů co pozná ŘJ,. Necháme toho. Ty jsi zaujatý a pokaždé si něco najdeš. Neuznáš ani to,že píšeš bludy. Nech to bejt a na mě! Mám tě dost!

2015-06-25 15:56:33

nemáte někdo zkušenost s tímhle místo egru

2015-06-26 18:23:43

tomas4: Jediné popisy kitu EGR delete, které jsem na internetu nalezl, byly ve spojení s dieselovým motorem 6,4 a 6,7 litru vozu Ford Mustang. Pro jaký obsah motoru je verze, která je na obrázku ?

2015-06-27 21:16:12

http://www.ebay.com/itm/E...sh=item23459aec9a&vxp=mtr

2015-07-16 19:56:15

Hoj borci :-D neví někdo jak zaslepit egr ventil na Ford Cougar 2.0 96.Kw benzín r.v 2000 Jak postupovat za tepla poškubáva motor atd Jo a hlavně kde se naléza.Dá se to zvládnout na parkovišti? je to složity zásah? Jsou nějaké obrázky díkes Pavel z Ostravy

2015-07-17 03:24:22

dodoušek:

Tak za prvé sis určitě všiml, že je tohle téma o Mondeích, ale jinak je to stejné u všech modelů a pokud chceš zalepit EGR ventil, zvládneš to kdekoliv,pokud budeš mít u sebe materiál, kterým to zaslepíš, a něco čím to vyřízneš či výstřihneš, a nějaký vercajk.

Druhá věc je,jestli to pomůže.

2015-07-17 10:22:17

tomenzino: Ok ted jsem na to koukal a zda se mi že jak je to UFO tak na něm je nasazená hadička s kolinkem a to je uplně volně .Je može že to přisáva vzduch? a tim je problem na světě

2015-11-02 10:52:56

tomenzino: Musím ti vyvrátit Tvé špatné informace. Mám Mondeo 1,8 SCi (benzín), 2004, Euro 4 a samozřejmě MÁ egr ventil. Poprvé jsem ho čistil při 145 tis a teď znovu při 185 tis a pokaždé byla hodně zanesená trubka mezi EGR a sáním. Způsobuje to (zanášení karbonem) míchání teplý/studený vzduch. Na konci trubky se to zanáší karbonem tak, že po cca 100 tis se ucpe sama.

Jinak dnes dělám ucpání EGR na vstupním potrubí (uned u svodů výfuku) bez zásahu do software.

Dám vědět jak jsem dopadnul...

2015-11-03 06:20:22

sunny: Tak to máš výhodu, že máš EGR bez elektroniky. S elektronikou se musí vyřadit hlídání EGR řídicí jednotkou. Jinak signalizuje závadu.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8