Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-EGR


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-EGR

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 10

2013-03-04 22:30:01

leonM: to cukáni by mohli dělat vstřiky,jinak co já jsem teda viděl tak euro3 měli ovládenej egr podtlakama, i když ty máš 2.2 a já to viděl jen u 2.0 tdci tak je možný že ho už dělali el. řízenej. ještě jsem si všiml že auta s el.ovládánim turba tak měli vždy euro4.

2013-03-05 08:18:56

kubix31: Nevím kde jsem k tomu přišel že mám euro 3, doted jsem si to myslel,ale je fakt že koukám do techničáku a nic takovýho se tady nepíše. Tak možná to je euro 4.

2013-03-05 10:13:21

leonM: Je to možný jinak k tomu cukání, známímu to dělalo taky hlavně po městě vypadal jak blbeček protože to vypadalo že neumí vůbec jezdit dali se vstřiky na kontrolu a zjistilo se že nechodí tak jak maj. Dal je zrepásnout a závada odstraněna,Ale může to bejt i nečim jiným mě auto taky pocukávalo při rozjezdu 1.2.3 a pak i klidně na 6 při ustálené rychlosti houpalo jemně ale houpalo a nakonec to byla prasklá hadice od turba pravě pod egr ventilem,a hodně blbě se to hledalo.

2013-06-11 20:28:14

Zdravím Forďáci, u mého 2,0TDCi r. 2005 96kW (chip 118kw) mi najendou z ničeho nic poklesl výkon a při 1800 - 2000 otáčkách najednou auto ztrácí na dynamice.... Na zítra jsem objednán do servisu, ale asi už jsem sám zjistil, co je příčinou. Objevil jsem asi 4 cm dlouhou prasklinu na hadici, která vede směrem dolů od EGR mechanizmu. Může to být příčinou? Díky za radu

2013-06-11 20:52:04

bossbass: Že váháš,si piš, že je to tím. Dáš hadicu a máš klid. Já měl nedávno problém s výkonem, EGR jsem čistil furt dokola a stejnak nepomohlo. Až jsem koupil novej tak to šlape jak hodinky. Akorát je blbý,že el.ovladanej EGR je jen origo od Forda za 9000kč.

2013-06-11 21:16:14

dík za odpověď. Přemejšle jsem rovno o tom vyčištění, ale asi to chce vyčisitti komplet. Mimochodem dají se sehnat neoriginály.

např. www.autorozvody.cz, ale je pravda, že tam to značí jako AGR

2013-06-11 22:00:30

party: já ho úplně nakonec odstranil nejdřív byl jen zaslepen ale házelo to občas duchy do výfuku bez něj mám menší spotřebu lepší tah a nečoudím udělal jsem to dle návodu jednoho němce přesně dle fotek a trubičku co je u té řídící krabičky jsem zas dal do ní takže jsem udělal vlastně smyčku a žádné chyby to nehlásí

toto částečně souvisí

http://www.fap-dpf-filtry...uzby/egr-off-vypnout-egr/

2013-06-11 22:04:32

becher: Mohl by si sem poslat ten návod dle fotek? Díky.

2013-06-12 12:33:25

Tak závada snad odstraněna. Teď mi volali ze servisu, že auto je připravený, zítra podám zprávu jak to jede.

Výměna hadice od EGR k Turbodmychadlu - cena i s prací mechanika - 2450,-

Jinak se chci zeptat co si myslíte o tomhle???

http://fordwiki.co.uk/ind...Valve_-_Blocking_On_A_Mk3

2013-06-13 07:08:49

Tak auto zase jezdí jak má... Jen se mi zdá, že začalo nějak hulit... Hustej černej dým při větším sešlápnutí plynu. Může to být zanesenej ten EGR??? Případně prosím o návod jak ho vyřadit. Díky.

2013-06-13 07:14:14

bossbass:

Pročti si celé téma, nebo si najdi jiné o EGR ventilu , a najdeš postup jak ho zalepit. Ovšem nedoporučuji!

 petrdepo  
2013-06-13 08:27:19

bossbass: Jestli se nemýlím, tak EGR ventil se bez problémů zaslepoval jen u starší verze bez elektroniky. U novější verze s elektronikou je to spojené s komplikacemi s přehráváním softwaru řídicí jednotky, kde se vyřazuje signalizace vadného ventilu a bez tohoto přehrání softwaru motor skáče do nouzového stavu.

2013-06-13 08:42:53

petrdepo: to by byla skoda, kdyby to neslo udelat. Cetl jsem nekde i to, ze se nezaslepi, ale pry je v nem klapka, ktera se zavira a ta staci jen demontovat.

 petrdepo  
2013-06-13 08:54:49

bossbass: To záleží na tom, jaká je to verze. To demontování té klapky jenom sníží procento nasávaných spalin, protože se ventil takřka neotevře, ale stejně bez přehrání softwaru to může být problém. Kompletní zaslepení s přehráním softwaru na netu nabízí některé firmy v ceně okolo 3000.-Kč (což je cca 1/3 - 1/2 ceny nového EGR ventilu). Ona se totiž před tou úpravou musí provést záloha původního software na CD, aby bylo možné úpravu někdy v budoucnu vrátit zpět do původního stavu.

2013-06-13 09:32:45

Vymontovat ho by nemel byt takovy problem. Zkusim ho poradne vycistit a uvidime. Sbad ten cernej kour nebuee delat treba DPF, to by bylo zly...

2013-06-13 10:10:51

petrdepo: Do nouzáku to neskočí, max se rozsvítí ček.Dělal jsem to u 2.0 tddi 01, 2.2tdci 04 i u novýho.Bez softvérovýho zásahu.U novýho svítí ček, ale žádnej nouzák.Obě starší varianty nehlásej nic.Ta klapka u egru je tam pro omezení plnícího tlaku při otevření EGR, protože tlak v sacím potrubí je vyšší, než ve výfuku.Došlo by tedy k přepuštění opačným směrem, tedy vzduch do výfuku

 petrdepo  
2013-06-13 10:13:56

slut: To je dobře. Škoda, že ses neozval dřív. Já s nafťáky nemám zase tolik zkušeností.

2013-06-13 10:20:54

Jenze ja mam elektronicky rizenej... rocnik 2005 a to asi nemuzu jen tak odpojit

Slut: jak si to zadelaval u MK3???

2013-06-13 10:33:01

bossbass: Nevadí, že je elektonicky řízenej.Nech ho připojenej.Jen mu zaslep přívod spalin.Už si přesně nepamatuju, jak jsem to dělal, ale neni tam nic technicky složitýho.Vyndáš těsnění a vyrobíš podle něj nový, neprůchozí.Já to dělám s hliníku.Kamerád pokrejvač mi nosí odstřižky.Z toho to dělám.Když ještě vyhodíš tu klapku, pocejtíš lepší pružnost motoru víc, páč ti nebude škrtit plní tlak ve chvíli, kdy by otevíral egr.

2013-06-13 10:46:10

slut: mel by to zvladnout i lajk jo??? No kdyz to bude.hazet nejakou chybu, tak to zase vyndam a je to ne???


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 10