Fórum - Téma


Mondeo * EGR ventil


Fórum Technický koutek Mondeo * EGR ventil



1  2  3  4  5 ......... 8

2012-10-20 18:51:00

Ahojte, pro všechny kterým vadí svítící kontrolka po vyřazení EGR ventilu, tak si vyndejte žárovičku s palubní desky a je..

2012-10-22 16:19:11

Dankory

Co to je za radu? To je jako kdyby si napsal vadí vám že píchnete kolo na silnici? Tak si dejte dřevěný

2012-10-23 12:07:18

Tomenzino

To co jsi napsal je trošku od věci, no ale chytří lidé se najdou všude... Když si někdo schválně vyřadí

EGR tak co jsme četl tak jim vadí že svítí kontrolka... Proto ta rada... Ale ty si jezdi třeba na těch dřevěných kolech, chytrej...

2012-10-23 15:26:44

Dankory

Ale přece to že vyndám žárovičku, neřeší žádnej problémHlavně motor padá do nouzového režimu,takže si nepomůžeš.

Nevím jestli jsi tu aby si radil rozumně nebo nesmysli,ale uklidni to

Tomenzino, 2012-10-22 16:19:11 napsal:

Dankory

Co to je za radu? To je jako kdyby si napsal vadí vám že píchnete kolo na silnici? Tak si dejte dřevěný ..

.. ..

2012-10-24 18:42:34

Tomenzino:

2012-10-24 19:06:47

Zaslepení nebo nezaslepení egru co na tom záleží. Hold je to součást motoru tak už je z konstruovany. Když se o egr stáráte a funguje tak jak má fungovat tak nemusite přemýšlet nad tím jestli ho zaslepit nebo nezaslepit. Ono až takovej výkon zas nedostanete když ho zaslepíte. Je to podle mě taky blbost ten egr ale co nadělate, má tam taky svojí funkčnost. Jedině co mužu doporučit ze svý skušenosti tankujte kvalitni naftu, a nebo ho jednou za čas pročistěte nebo přinejhorším kupte novej.

2012-10-24 20:09:38

Ivan169

Nemůžu nic víc,než souhlasit

2012-11-02 12:46:18

Ahoj Slut a ostatní,

podrobné popsání významu EGR ventilu najdete na tomto odkazu:

http://www.dfens-cz.com/v...hp?cisloclanku=2009120602.

Myslím, že vám to napoví, co má jaký význam a která úprava je a nebo není prospěšná.

2012-11-02 18:08:34

petrdepo: Zajímavý odkaz. Ale až na to že pomalu všechny nové auta mají EGR. Takže si člověk asi moc nevybere. A u dieslu je nevýhoda že má ten filtr PDF kterej je dost drahý na výměnu. Nebo je tady varianta ho nechat vykuchat ale pak záleží jak budeš prochazet na emisích.

2013-03-02 22:56:23

Zdravím, je možné vyřadit z provozu EGR u mondea mk3, 2.2tdci, 114kW, tak,aby neblikala kontrolka a nepadalo to do nouzáku? Má to tady někdo? Porad te! Je nějaká firma co to udělá opravdu bez toho aby experimetnovala jestli to náhodou vyjde nebo ne!

Ventil je el.ovládaný,vyčištění jak se tak zdá nepomohlo a kupoval jsem novej asi 2,5roku zpět. Už další kupovat nechci.

Je kolem toho už psaný spoustu,ale každý říká něco jinýho a každý ho zaslepuje nějak jinak.

Chtěl bych radu jesli tak už někdo delší dobu jezdí¨a kdo mu to dělal.

Díky

2013-03-03 03:50:06

leonM:

A je jistý, že ti to dělá kvůli EGR ventilu? Ten nouzák a blikání kontrolky?

2013-03-03 09:32:04

Tomenzino: Ano,je to kvuli EGR. Měl jsem to napíchnutý na dignostice. A tak 3roky zpět to dělalo to samý a ve fordu jsem musel zaplatit novej,to jsem ještě netušil co to je zač,že to jde obejít a hlavně jsem nečekal že se to stane znova.3roky byl klid a pak Nepravidelně asi za 100km se to hazelo do nouzáku a tak během měsíce se to dělalo častěji a častěji až třeba na 20kilákách to bylo 3x. Tak jsem ho vyndal, jakž,takž snad vyčistil,byl docela zanesený,podle mě by měl fungovat,vše v něm bylo ok. šupl jsem ho zpět a zase tak po 100kilákách to hází závadu. Možná jsem ho málo vyčistil,chci to zkusit znova,ale nejraději vych se na to vys... a nechal přehrát softvare. Ale nevím kdo to umí!!

2013-03-03 13:21:52

leonM:

No tak uvidíš.Já bych to nedělal protože to pak zlobí pořád. Někdo tady psal, že i po zákroku firmy to dělalo.Takže vyhozený peníze.Ale samozřejmě je to na každém z nás.

2013-03-03 21:16:35

leonM: vím,že se dá vyřadit v ŘJ filtr pevných částic,ale o egru jsen neslyšel.To že motor napíchnu a závada směřuje k EGRU ještě neznamená,že je vadný.Pokud ho vyčistíš a podtlakově odzkoušíš a je OK,je na něm snímač polohy a ten hlásí jeho polohu ŘJ,další je regulační ventil který pouští podtlak do EGRU.Další věc je snímač MAP,většinou ho stačí vyčistit,takže ne vždy EGR.

2013-03-03 21:51:30

egr dpf kat na nic jen veci co se kazí,při odmontování to na emisích nepoznaj auto táhne líp,většinou klesne spotřeba,kat mám pryč,dpf naštěstí nemám,a egr chci taktéž deaktivovat mám euro 4 takže to záslepkou nejde, u euro 3 to jde v poho,to co tvrdil slut je možné pokavaď měl euro 3 ale ty myslím končili u roku 2005 a byli to jen 85 kw ale s tim rokem si nejsem úplně jist. egr zanáší saní,úplně brečim když vidim nánosi toho svinstva v sání ani to nejde pořádně vyčistit a radši si ani nepředstavuju že by se ty kusy mohli odtrhnout a vletět pod ventili

2013-03-03 22:13:06

kubix31:

No tak asi to všechno co píšeš jde,ale já jsem tady viděl fotky z nějakého TDCI 2.2 a bylo úplně plny srágor. A říkají to všichni.

Já jsem sundaval už několikrát to plastové sání, a potrubí k EGR ventilu u svého Mondea 2.2 TDCI a mám ho úplně čistý. Mastný je, ale to je všechno.

Podle mě, na to má vliv i výměna oleje, jaká nafta se tankuje a přidává aditiv, protože podle toho ta nafta hoří.A pokud někdo tankuje nejlevněji, a nedává ani aditiv, olej mění kdoví kdy, tak asi bude sání plný sr***k.

V tomhle se projevuje to dlouhodobé zkoumání, co a jak v tom motoru funguje. a co je pro motor dobré.

Jinak interval výměny oleje, je podle mě 15tis až dost. Měním ho častěji, a je vidět jak je motor vypláchnutý a čistý. Takže se pak nemá s čeho zasí**t. Můj názor. Pro info najedu cca 35tis ročně. Což není málo

2013-03-04 09:16:28

EGR je tam pouze a jedině pro zlepšení emisí.Když tam vůbec nebude, motoru nedojde žádné újmě.Spíš naopak.Vyřadil jsem onen zasírač potrubí a zdroj problému na mnoha autech.Všichni měli obavy, jak dopadnou při stk na emisích.Všichni normálně prošli, navíc jednu pani vyloženě chválili, že fabka 1,2HTP má na 300tis km emise tak parádní.To jsem se musel zasmát.Člověk pak trošku zapochybuje o účinnosti tohoto systému zpětnýho vedení výfokovejch plynů ohledně ekologie.Já spíš viděl škody, co napáchal.Takže vyřazuju a ať si někdo myslí, že to je placebo efekt, motoru se líp dejchá, když jede jen na palivo a vzduch.Jestli si dobře pamatuju, dělal jsem to na mondeu 2,0 tddi 2001, 2,2 tdci 2004 a na tom nejnovějšim.To už přesně nevim, co to bylo.Jestli jsem dobře informovanej, nikde ček nesvítí.A to je to jen "ucpaný" potrubí, bez vyřazení přívěry.

2013-03-04 11:02:24

SLUT: Má pravdu taky se mi stalo že bez těhle srá*or mi nafťák prošel líp na emisích než s nima, Jinak Tomezino maš asi štěstí protože kdekoliv rozdělám sání a je tam funkční egr tak je sání prostě zas**ný, Já měnim olej po 8000-10000km taky najezdim dost 25000-30000km te´d se to snad změní na menší počet

2013-03-04 12:06:33

kubix31:

Nevím jestli se tomu dá říkat štěstí to asi ne.Ale prostě to mám všechno čistý.

2013-03-04 13:05:00

Asi to nemaká jak má, jinak bys tam měl kolečko sazí


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8