Fórum - Téma


Mondeo+drnceni plastu pod motorem


Fórum Technický koutek Mondeo+drnceni plastu pod motorem




2011-12-21 12:29:55

Zdravim Vas,

nevite nekdo jakej plast muze drncet na strane ridice pod motorem? Dela mi to vzdy jen kolem 1500 - 1700 otackach.

Je to Ford Mondeo 2.0 TDCI 2004

Diky

2011-12-22 15:08:27

Zkusim se zeptat jinak... nevite jestli pod motorem nejakej plast ktery by mohl ten zvuk delat? A pokud ano da se to nejak oddelat nebo pridelat na pevno?

Diky

2011-12-31 21:52:50

to gepir: Pod motorem najdeš dva plastové kryty. Jeden je pod nárazníkem a druhý pod motorem. Kryt pod nárazníkem se sundává lehce, ale ke krytu motoru je blbej přístup (doporučuji montážní jámu). Sundej oba kryty a vyzkoušej to bez nich, jinak to drnčení může dělat i jiné části nebo díly. Chce to hledat, chytat, poslouchat, kolem 1500 otáček se motor chvěje nejvíc, měl sem podobný problém s krytem pod nárazníkem, drnčel v místě spojení s nárazníkem, vyřešil sem to sanitárním transparentním tmelem, ale stačilo by ho vypodložit nějakou gumou.

2012-01-01 13:13:10

Tak ten první menší plastový kryt by tam měl být z výroby, pokud nechybí po nějaké kolizi, ale ten velký si myslím, že se vůbec nedával. Dá se dokoupit z druhovýroby, taky jsem ho tam chtěl dát, ale moc dobře nepasoval a musel by se upravovat skrz vanu a následnou výměnu oleje, kdy by se bez úprav musel pořád sundávat. Navíc mě od toho odradil mechoš ve Fordu, že zhoršuje odvod tepla od motoru, na což je naftový motor háklivý a pokud člověk jezdí normálně po silnici, tak ke špinění motorového prostoru zase tak nedochází. Stejně nejvíc bordelu dostaneš od auta před sebou přes chladič a tomu nezabráníš krytem pod motorem.

2012-01-01 13:39:06

to Coolman: Oba kryty jsou od výroby namontovány, jejich funkci asi ani nemá smysl popisovat. To, či je někdo demontuje je jeho vlastní rozhodnutí. Já osobně jsem rád, že tam oba kryty mám. To stým odvodem tepla co řekl mechoš od Forda bych si spíš přeložil jako: "Je vopruz to furt sundávat a nandávat". Co se týče MK3 v naftě, tak by spíš potřeboval kryt před chladič, má totiž opačný problém, docela mu trvá než se ohřeje, hlavně v chladných měsících. Ani v udržování teploty, to není žádný borec, stačí 1-2km z táhlého kopečka se zařazeným kvaltem a teplota padá (to mám nové oba termostaty i náplň).

PS: Jezdit normálně se dá, ale chybí nám normální silnice...

Jen můj názor...

2012-01-02 08:08:59

Diky moc za info... ted o vikendu jedu do dilny tak se konecne na to podivame. Doufam ze to je jeden z techto plastu...


Odpovědět