Fórum - Téma


Mondeo * cukání motoru při prudkém sešlápnutí plyn


Fórum Technický koutek Mondeo * cukání motoru při prudkém sešlápnutí plyn



1  2  3  4  5

2012-09-05 11:05:41

Hadice jsou dobrý. Původně jsem myslel, že se do toho někde pustila kuna. Na víku totiž byly tlápoty. Ale zřejmě se tam lezla ohřívat na noc kočka. A tam jsem prohlédl snad všechny dráty a hadice v motor prostoru.

2012-09-05 11:44:37

zdravím všechny diskutující na stránkách Fordclubu.eu ......., odpovídáte-li v diskuzi na nějaký příspěvek, nezapomeňte před odpověď napsat, komu odpověď adresujete ....... věřte tomu, že se tím diskuze ohromně zpřehlední ...... díky za pochopení,

2012-09-05 16:08:56

Tak sem se na to byl mrknout,ale tou dírou to nevytáhnu ani omylem.Navíc to vypadá,že netěsní zpětný přívod paliva.Na čerpadle u konektoru byl nateklý benzín.Přikládám foto.

http://pajosek85.rajce.idnes.cz/Cerpadlo

2012-09-05 16:13:09

ono jde blbe ale jdeto trochu si stim pohrat na fotu je vydet ze je asi pryc ta rychlospojka mozna ze to predelat bude stacit myslim si ze to bude ta pricina proc te auto zlobí drzim palce

2012-09-05 16:16:33

ale předělat na co?

2012-09-05 16:18:22

jiny rychlospojky skus nastartovat a divat se kudy to tece

2012-09-05 17:19:24

...ten nick pánové Napsal jsem to výše jestli jste to nepochopili

2012-09-05 17:34:28

Pokud by to bylo pal filtrem tak to nepojede az od vyssich otacek s vice plynem, pri volnobehu tj. pri startovani by nemel mit pricpany pal. filtr zadny vliv, kazdopadne bych zacal u kabelu a pak u slozitejsich veci na vymenu jako je pal filtr.Pokud nechces hned kupovat nove klidne muzes zkusit ty stary kabely obalit do el. izolacniho materialu treba prevliknout podelne prerizlou buzirku pres ty stare, hlavne v miste kde je kabel blizko kovu. nebo zkus v noci potme mit otevrenou kapotu a at ti nekdo seslapava plyn a jestli jsou kabely prosekly tak uvidis preskakovat el jiskru z kabelu do kovu hlavne v miste u hlavy.

2012-09-05 18:43:34

pidas352

za pokus to mozna stoji ale nevym jestli piplani s kabelame je slozitejsi nez vymena palivoveho filtru vymena pal .filtru zabere zhruba 10min prace coz si myslim ze budes tak obalovat jeden kabel a vymena filtru se stejne provadi pravidelne takze tim nic neskazis kdyz ho vymenis staci vytahnout dve hadicky a je hotovo vymena filtru je po zarovkach nejednodusi vec nehlede je znacne vydet na fotkach ze mu tam tece palivo okolo cerpadla

2012-09-05 19:01:28

No ja zadny fotky nevidel ale jestli mu to chcije tak to kable asi nebudou...

2012-09-05 19:05:15

Pidas 352

palivový filtr budu měnit stopro,nejspíš bude ještě origo.Teď mám nalítáno 180tis.Každopádně to vytíkání benzínu z toho čerpadla je teď asi priorita a pak půjdu po kabelech.Fotky jsem dával o pár příspěvků výše.Teče to kolem spojky vratné hadičky.

2012-09-05 21:15:22

Pavel85

kdyby byli kabeli pryc to by si vydel na pohled a namusel by si cekat do tmy na vyskouseni jdi potom cerpadle a nebylo by od veci se ho pokusit vyndat a vycistit kdyby se ti to povedlo a bacha ty plastovi matky radi praskaj

2012-09-05 22:13:16

petr12

Pokusím se ho vytáhnout,pokud to pujde.A tou matkou myslíš tu velkou černou plastovou co to celé drží?

2012-09-05 22:30:13

pavel85

presne tak to je ona neskousel si to nastartovat a kouknout kudy to tece

2012-09-05 23:09:22

petr12

Neskoušel,nebyl čas.Mám teď tři noční 12ctky a pak pa,so,ne.Takže asi až v pondělí.Tak zatím sbírám zkušenosti kde může nastat zádrhel.Ne že bych si neporadil,ale pokud budu dopředu vědět,jaký problém může nastat,tak se na něj připravím a bude to rychlejší.

2012-09-05 23:20:47

pavel85

tak koukam ze mas stejny nazory na vec jako ja jato rikam porad lina huba holy nestesti a ke vsemu mam taky ted tri nocni

2012-09-05 23:58:05

petr12

No vidíš.A sranda by byla kdybys byl ze stejné fabriky,ale to asi těžko.

pro všechny zůčastněné

dneska mi to nedalo a mrnkul jsem na ten únik.Zrušil jsem tlak v soustavě a odpojil tu hadičku z čerpadla.Byly tam dva O kroužky a oba napůl rozpadlé.Nahradil jsem je jinými a únik je pryč.Samozřejmě palivový filtr na prodejně skladem neměli,takže v pondělí druhé kolo.Čerpadlo jsem taky nevytahoval,protože by to bylo asi na delší laborování a raději nejdříve vyjedu nádrž.Cukání ale nepřestalo.Ještě jsem včera v noci koukal na ty kabely a nevypadají,že by probíjely.Tak v pondělí ještě vyčistím klapku,volnoběžný ventil a budu měnit sání,co jsem sehnal na aukru a pak se uvidí.Kdyby ještě někoho něco napadlo,co se dá nějak prověřit nebo zkontrolovat,budu rád.

2012-09-06 21:11:12

Pavel85

jsem napnutej jak ksandy co to bude delat skoda ze nemeli ten filtr drzim palce at se ti to brzo povede

2012-09-07 22:08:55

Pánové

ještě jeden dotaz.Moc to sice nesouvisí,ale všimnul jsem si,že jakmile je motor ohřátý,volnoběh spadne někam kolem 800-900ot.To by bylo asi OK.Jakmile zapnu světla,je cítit že motor jde víc ztuha a je cítit jemňoučké vibrace,prostě už nejede tak hladce.Když ktomu přídám ještě vyhřívání okna,tak se to ještě více zhorší.Ale otáčky se pohnou směrem dolů jen minimálně a nekolísají.Tak mne napadá,neměla by si jednotka jemně přidat otáčky?Nebo je tohle správně?

2012-09-08 11:13:38

Mně to tak dělá taky. Zřejmě je to ještě v toleranci a ŘJ nemá důvod přidávat.


Odpovědět

1  2  3  4  5