Fórum - Téma


Mondeo 2006 TDCi kouř a jiskry z výfuku


Fórum Technický koutek Mondeo 2006 TDCi kouř a jiskry z výfuku




2011-03-16 17:51:41

Myslím,že jsem pročetl celé fórum a nikde to tu nenašel. Zatím se neptám,jem se chci podělit. Takže první věc je,že se nadměrně kouří z výfuku. To by ani nebylo zas tak zvláštní,kdyby z něj při větším sešlápnutí pedálu,nebo větších otáčkách nelítali jiskry. Ano,mám ohnivé auto. Prý vstřiky v haj...u a následkem toho katalyzátor,vyhořelá vata atd... Takže příští týden kontrola vstřiků,tak uvidíme. Druhá věc,(už jsem tady o ní někde psal),je,že něco je se startováním. Když je teplý motor,musím déle držet klíček a startovat. Motor naskočí,ale jen tak jakoby napůl,auto se celé třese,málo otáček,ale hned,asi dvě-tři vteřiny a otáčky jsou v pořádku,motor šlape. Za jízdy normální, žádný pokles otáček,nebo výkonu.Jen to startování a kouř. Jestli k tomu někdo něco máte a setkali jste se s podobným problémem,uvítám,jakoukoliv radu,komentář a pod.... Díky

2011-03-30 18:41:48

Takže Všechny 4 vstřiky jsou v háji . Oprava 20000,- .

2011-03-30 18:49:33

Upřimnou soustrast.Kolik jsi na nich najel? A pozor na čerpadlo,mělo by se dělat se vstřikama páč prej důvod kolapsu vstřikovačů je zadírající se čerpadlo.

2011-03-30 19:51:47

Ježíš! A co se dělá s čerpadlem? Nové,nebo co?

2011-03-30 20:27:02

Jelikož mě tahleta problematika vcelku zajímala tak moje odpověď Tě nepotěší.Vstřiky odejdou z nějakého důvodu.A tím důvodem bývá většinou zadírající se vstřikovací čerpadlo a ty mikrošupinky z obrusu oddělají právě ty vstřiky.A pokud se mění vstřiky tak by to chtělo kouknout i do čerpadla protože pokud to bude tak jak jsem napsal tak můžeš mít vstřiky zachvíli zase v háji.Výrobci těchto vysokotlakých systémů to mají i v opravárenském postupu. Je to nemilé ale je to tak.

2011-03-31 08:17:48

zdarec taky se podělím. Přesně tenhle problém jsem nyní řešil. Dal jsem to do orig servisu Bosch kde na mě bafly nesmysly v podobě všechno nové nic nejde repasovat. výsledná cena cca 60 tis. nejsem blázen takže hledání a našel jsem servis kde mi nakonec repasovaly čerpadlo + 2 nové vstřiky a 2 na repas za poloviční cenu. Jinak co se týče vstřiků tak na 99.99% ti je oddělá čerpadlo takže třeba začít tam.

2011-03-31 14:49:51

Bylo by možná dobrý sem dávat kontakt na servisy který to uměj spravit a ne vyměnit. Mnohým by to mohlo pomoci.

2011-03-31 15:41:39

autoservis čížek České Budějovice. www.autoserviscizek.cz když voláte mluví s Vmi přímo majitel a velice rozumný člověk, moc mi pomohl a dá se sním jednat

2011-03-31 20:07:34

MilZde: Kolik máš na té repasi ,najeto kilometrů ?

2011-04-01 07:07:15

zatím ne moc přivezl jsem to tohle pondělí. A zatím funguje. můj osobní názor je ten že pokud repasuješ se vstřikama i čerpadlo tak to vydrží stejně jako nové. Jak jsem psal výše, nejde jen o vstřiky vždy jde o čerpadlo a hlavně vyčistit po této opravě vedení nafty

2011-04-01 07:49:05

Auto jsem koupil,když mělo asi 120000 km,teď mám asi 160000km. Možná už jsem to tak koupil,protože tankuju jen Agip,Benzina. V servise požadují 20000,- za opravu,repas vstřiků. Když jsem se zeptal na čerpadlo,řekli mi,že se mám (zatím) vykašlat na čerpadlo,že jsou to další peníze. Ale přitom tam mají Transita,na kterém řešily stejný problém,tzn. oprava vstřiků,dali je zpět,jenže čerpadlo se nedělalo,takže všechen bordel šel znovu do vstřiků,takže znova vstřiky+čerpadlo. Já momentálně nemám dost financí na opravu,takže ještě počkám a později to udělám komplet.Ještě se chci zeptat,našel jsem na internetu nějaké inzeráty na prodej repasovaných vstřiků i čerpadla,ale prý tam musí sedět nějaký kód,nebo číslo nebo co.Může mi v tomto někdo poradit? Díky

(omlouvám se za můj laický výklad,nejsem tímto směrem technický typ)

2011-04-01 09:37:17

pedro111: Většina lidí je protitomuto kupování. Mě to třeba nevadí takhle z druhé ruky, ale by dobrý aby jsi se optal jestli mají papír z těma kódama od vstřiků. Na tom by měl být i datum kdy se to provádělo a podle toho bych se rozhodnul. Pokud ten papír nemaj a říkaj ti že je na vstřiku štítek tak pozor. Jeden štítek je origoš a musí tam být ještě jeden. Jinak servis ti i tento koód umí taky vygenerovat, ale počítej stím, že si řeknou minimálně 1000 za vstřik protože ho musí dát na stolici. Tam ten vstřik bude nějakou dobu běhat a přístroj vygeneruje kód, může se stát, že na vstřiku bude něco špatně tak ho budou znovu repasovat.

Závěr: Pokud to budou skutečně repas a bude o tom protokol proč ne. Pokud není protokl nešel bych do toho.

ještě jedna věc to čerpadlo udělej a je teba ještě vyčistit minimálně vedení té nafty od filtru do čerpadla a rail.


Odpovědět