Fórum - Téma


Mondeo * 2.5 V6 125kW - katalyzátor


Fórum Technický koutek Mondeo * 2.5 V6 125kW - katalyzátor



1  2

2014-06-06 08:58:25

Jen abych tu spotřebu vysvětlil, auto mám necelý týden a zatím s ním jezdím jen opravdu kousky (z domu na dílnu 4km) a to stylem -nastaruji, nechám zahřát cca 5min,otevřu vrata,hrabačka a až na dílnu pod plným pak většinou z dílny na benzinu (2km) a pak to třeba když je čas jdu prohnat po statní na Třebíč (20km) to jedu také na doraz.Až teprve teď o víkendu pojedu s partnerkou někam na výlet. tak uvidím normální spotřebu.

Jinak když jsem auto kupoval tak s ním jezdil předchozí majitel za cca 15L/100km opatrnou jízdou a to auto mělo problém předjet Feldu.To jsem ale vyřešil hned první den kdy jsem rozdělal komplet celé sání abych ho vyčistil a zjistil jsem, že někdo strhal lanko od IMRCu a dal tam nějaké které našem doma (asi z kola ) a zajistil ho čokoládou, ta povolila a lanko se natáhlo tudíž neotvíraly klapky jak měli

2014-06-06 09:00:18

petrdepo: plyn na podlaze za 14 litrů je možná u tvojí fiesty, u V6 je to tak 20 a výš

Jinak mi ta spotřeba nepřijde zas tak nereálná, pokud jezdí jen krátký trasy, třeba po městě a dává tomu, tak je to celkem normál, já když jezdim jenom po městě s rozumem tak to je tak kolem 12-13l. A když jedeš palbu, např. po dálnici tak není problém ani tich 18l, já mám rekord 19,6! A ty Hupino bys o tom měl taky něco vědět

2014-06-06 09:14:32

dr.riviera: Tak to jsem rád, že nemám takový obsah. Ale na druhé straně se mi to zdá dost hodně (původně jsem myslel, že se jedná o jízdu v mezích) , pokud je to při dovolené rychlosti a auto není s plnou zátěží.. Když chci mojí Fiestě protáhnout trubky, tak si jednoduše sjedu do Německa a tam je to bez omezení a bez postihu. Ale tam zase i při 180 vypadám jako šnek a je to trapný pocit.

2014-06-06 09:14:53

hupino: O víkendu, pokud budu mít čas, tak ti natočím video jak s tím jezdím a za kolik A u tohoto auta,pokud bude jezdit tak do 20L/100km tak ani spotřebu nebudu řešit.

2014-06-06 09:21:26

petrdepo: myslim, že karlos jasně napsal jak s tím jezdí ,takže tomu je ta spotřeba podle mě adekvátní

Jinak jen málo lidí si kupuje V6 aby jezdilo v mezích předpisů

A v NDR jsem taky párkrát byl, tenkrát jsem jel z Lipska do Děčína něco málo přes hodinu, to byla jízda

2014-06-06 16:16:05

Už jsem tady kdysi psal,že ještě starej Enge jel s ST200 na Masarykovým okruhu průměrně za 57l/100km. Miluju auta který tohle dokážou. Na našich srazových závodech mě to háže průměr kolem 43l/100km. Stačí jet ale dvacet kiláků na pohodu a je tam průměr 12,5l..

2014-06-08 00:54:58

tak Brno a zpět a mám spotřebu 12L

2014-06-09 08:02:34

karlos0757: Zapoměl jsi napsat, jestli s prázdným nebo naloženým.

Nedávno jsi pokládal otázku za kolik z 0-100. Také by mne to zajímalo. Ale nemám tolik zátěže, abych splnil předepsanou normu a dosáhl maximální hmotnost, která je pro takové měření směrodatná. Pokud není dosažena, tak jsou všechna měření zavádějící.

2014-06-09 08:13:58

petrdepo: Já 115kg a přítelkyně 45kg ,převážně dálnice kolem 160-200km/h a pak popojíždění v koloně v Brně.Na to že auto má skoro 2 tuny,18ti palcová kola a jezdím s tím jak prase tak to je úplně super spotřeba.

2014-06-09 08:18:45

karlos0757: Ještě doplním, že podle nějakých norem je pro tohle měření spotřeby předepsaná určitá rychlost a musí to být při určitém zatížení na rovině. Pokud nejsou dodrženy podmínky, tak je to vše jenom informatívní.

petrdepo, 2014-06-09 08:02:34 napsal:

karlos0757: Zapoměl jsi napsat, jestli s prázdným nebo naloženým.

Nedávno jsi pokládal otázku za kolik z 0-100. Také by mne to zajímalo. Ale nemám tolik zátěže, abych splnil předepsanou normu a dosáhl maximální hmotnost, která je pro takové měření směrodatná. Pokud není dosažena, tak jsou všechna měření zavádějící.

2014-06-09 09:00:14

petrdepo: Ty zas teda perlíš. Kde jsi přišel na normu co se týče papírovýho zrychlení z 0 na 100?

2014-06-09 09:22:56

hupino: Před časem ji zmiňovali v německém časopisu TÜV.

Ještě doplním - možná že je to jenom něměcká norma, to já nevím.

2014-06-09 13:25:39

petrdepo:

Někdy je až neuvěřitelný co ty dokážeš napsat.. Veškerý technický údaje si dělá každá továrna sama napříč světadílem. Tzn. od Japonska až po USA. Ať je to zrychlení,maximálka,pohotovostní,celková hmotnost atd.atd. Potom přijde pár borců v rozervaných riflích s cigárem v koutku,říká se jim všude kromě Plzně motoristický novinář a ti to buď potvrdí nebo vyvrátí. To nic nemění na tom že tovární údaje platí stále. Co by s tím mělo mít společnýho německý estékáčko fakt netuším a radši už nečti nic..

2014-06-09 13:46:47

hupino: Ten německý časopis dělá srovnávací testy a podle té "normy" dodržuje srovnávací podmínky. Bohužel tovární údaje o zrychlení a spotřebě jsou často dost nadnesené a jsou při nich až příliš laboratorní podmínky, které běžný uživatel nemůže nikdy dosáhnout.

2014-06-09 14:04:18

petrdepo:

Německý časopis si může klidně měřit i jak je velká anténa. To mu nikdo nebrání..

Laboratorní podmínky jsou jedna věc a motoristický novinář věc druhá.To jsem ti taky psal.. Až ten napíše jestli se to auto povedlo,jestli jede tak rychle jak má,jestli zrychluje tak jak má, jestli spotřeba je jak má být a všichni tovární inženýři se můžou jen modlit aby to ten vorvanej hašišák dobře napsal. A pak jsme my uživatelé kteří to budou číst..Německý časopis může normovat..


Odpovědět

1  2