Fórum - Téma


Mondeo * 2.0 TDCI 2006-Starty


Fórum Technický koutek Mondeo * 2.0 TDCI 2006-Starty




2012-12-02 19:29:40

Chtěla bych se zeptat, když je trochu chladněji 4°C a méně tak mi špatně startuje, kolísají otáčky, když přidám plyn tak za chvilku je to OK. Dnes jsem nenastartovala vůbec. Bylo cca -2°C. Nastartovala, chcíplo. Tak to bylo asi 10x. Když jsem připojila diagnostiku ukázala 3 chyby - EGR ventil a ještě dvě, ale zapomněla jsem si udělat screen. Každopádně chyby jsem smazala a zkusila znovu nastartovat a auto naskočilo jako po másle. Neměl již někdo takový problém?

Předem i zadem díky za komentáře

2012-12-02 22:18:15

je možný že egr je špatný a přepouští plně spaliny do sání proto by auto nemuselo startovat.

2012-12-02 23:05:59

PADUDUPA

no každopádně na EGR se podívej pokud je v pořádku, ale měl jsem podobný problém jako ty a byli to bohužel vstřiky

2012-12-03 08:19:36

Já ti nevím jestli ty vstřiky, protože když jsem chyby přes diagnostiku smazala tak nastartoval hned

Teď jsem byla nastartovat a úplně v klidu, ach joooo

2012-12-03 12:06:14

PADUDUPA

No tak uvidíš.Netvrdím to. Je to u těchto aut těžké

2012-12-03 16:34:14

Volala jsem do autoservisu a zítra se mi podívají na svíčky, sice jsou 2 roky staré, ale pro jistotu

2012-12-03 17:49:50

žhavky si myslím že to nebudou do mínus 2 by to mělo ještě startovat pěkně i bez žhavení aspoń teda mě to startuje i bez nažhavení, ale na ten egr tím by to mohlo být pustí tam spaliny a jelikož ty nehoří tak směs která jde do válce je méně hořlavá nebo vůbec, protop to třeba chytne a hned chcípne,ale je pravda že to může být něco jiného,at´ti zkusí přepadovej test na vstřikách nebo je nechat vyndat a přezkoušet.

2012-12-03 19:37:03

kubix31

Pokud je vše v pořádku, neměl by být problém u TDCI startovat bez žhavících svíček do -10 v klidu. V servisu na to přijdou.Snad se tu dozvíme výsledek jak to dopadlo s tvým mazlem

2012-12-03 20:13:13

No jak je znám u nás v servisech, tak mi zase toho moc nepoví, asi protože jsem ženská a nemůžu tomu rozumět Tak tedy se mnou jednali i Forda

2012-12-07 12:06:54

Opět dnešní ráno ... nenastartovala jsem, je pravda, že auto stálo venku víc jak 24h a v noci bylo -9°C .... První chyba kterou to načetlo byla - P2288 - Injector Control Pessure Too High ... chybu jsem odstranila, ale nenastartovala, za chvilku se objevila druhá chyba - P0404 - Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance

2012-12-09 18:41:19

tak to vypadá na čerpadlo nebo vstřiky

2012-12-09 19:24:43

PADUDUPA

To co ti to píše, tak při přeložení je to v první řadě EGR, a pak asi vstřiky.Ale chce to odstranit nejdříva jedno a pak jestli to bude psát ještě něco.

Je možný že jsou načatý vstřiky.

2012-12-09 21:02:59

píše to vysoký tlak na vstřikovači takže možná čerpadlo,možná vstřiky,možná jenom regulátor tlaku, dej vědět jak to dopadlo,

2012-12-09 21:06:38

Jasně, určitě napíšu jak to dopadlo... On ten tlak ukazuje až když nemůžu nastartovat, když to několikrát chcípně, ale určo napíšu až vyměním EGR ventil

2012-12-13 10:31:17

Ahoj PADUDUPO,

P2288 - Injector Control Pessure Too = příliš vysoký tlak paliva - Dopravní čerpadlo paliva z nádrže tlačí z nějakého důvodu příliš vysokým tlakem.

P0404 - Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance = nepovolené hodnoty snímače výfukového recirkulačního okruhu - závada v EGR ventilu.

Vše je to jen volný překlad z angličtiny.

2012-12-13 18:40:13

petrdepo

Jasně, diag. píše vždycky všechno možný.Je důležité vybrat to nejzávažnější, což je EGR ventil, pak je důležité jít dál. Což je možné že další závady zmizí sami.

2012-12-13 20:13:42

EGR objednaný, zítra bude... pak napíšu co a jak

2012-12-13 20:16:45

PADUDUPA

No na to čekáme

2012-12-14 18:34:30

Jupííí mám novej EGR ventil, auto stálo 2 dny a nastartovalo hned na poprvééé

2012-12-14 19:34:29

takže špatnej egr, občás dával plnou dávku spalin do sání zmetek proto to blbě startovalo nebo vůbec,no tak aspoń že to takhle dopadlo mondéágo teď bude frčet říkám pořád eko je nahovno katik a egr ven když to teda jde


Odpovědět