Fórum - Téma


Kuriozity na okolních klubech


Fórum Klubové záležitosti Kuriozity na okolních klubech



1  2

2009-03-18 16:20:45

Vznikl zde myslím si skvělý nápad založit toto téma.

Chci vás spíše informovat o tom co se děje kolem nás a popřípadě poukázat na to

,že si tady můžem vlastně vážit toho co máme – nebo nemáme.

2009-03-18 16:21:45

Toto jsou pravidla v sousedním klubu nejmenované automobilky

Nechci to zde nějak komentovat názor si jistě uděláte každý sám.

PRAVIDLA KLUBU

Následující pravidla klubu platí pro veřejné vystupování jednotlivých členů ve foru klubu a na klubovém chatu

v zájmu každého uživatele fora je brát na vědomí nařízení správců sekcí a jejich administrátorů a respektovat jejich zprávy a nařízení

členství na těchto stránkách je naprosto dobrovolné a nikoho k ničemu nezavazuje vyjma slušného chování a respektování názoru ostatních členů. Při porušení pravidel může být uživatel i bez předchozího upozornění vyloučen a to bez udání důvodů a jeho účet bude zablokován

rasistické příspěvky, osočování členů, vulgarismy a urážky, stejně jako spamming budou mít za následek vyloučení z fora a blokaci účtu

různé pomluvy a nepodložené obviňování a napadání správců sekcí, administrátorů, moderátorů a uživatelů tohoto fora se považuje za hrubé porušení pravidel klubu a následkem je vyloučení a blokace účtu. Slovo moderátorů a jejich rozhodnutí je konečné a ostatní členové jsou povinni ho respektovat bez zbytečných diskusí

zakazuje se používání vtipů a příspěvků, které obsahují prvky jakékoliv diskriminace a pornografie. V žádném případě není povoleno zobrazování jakýchkoliv pornografických materiálů a ani vkládání odkazů na tyto stránky. Pokud bude zákaz porušen znamená to Vaše vyloučení z fora

pokud zakládáte nová témata je nutné dobře zvážit jejich umístění ve foru a to tak, aby obsah vašeho tématu co nejblíže odpovídal vámi zvolené sekci. Pokud bude vaše téma nesprávně uloženo bude moderátorem přesunuto bez upozornění. Vložení jednoho tématu do více diskuzí není povoleno. Dobře také zvažte, jestli nezakládáte téma, které je již založené. Taková témata mohou být bez předchozího upozornění uzamčena s odkazem na již založené téma nebo odstraněna. Ve vláknech se držte témat a nemluvte z cesty nebo snad o zcela jiném

není povoleno psaní několika příspěvku pod sebou. Svůj příspěvek můžete kdykoliv aktualizovat a pokud jste na něco zapomněli dopiště svůj příspěvek do již napsané odpovědi. Moderátor může příspěvky od jednoho uživatele psané pod sebou buď vložit do jednoho příspěvku nebo smazat úplně. Rovněž příspěvky ve kterých budou pouze smajlíci nebo cokoliv pouze "písemně vyjadřující citoslovce" budou smazány

není povoleno psaní živých linků rovněž tak klikajících obrázku, které nemají souvislost s daným tématem a vedou mimo tyto stránky. Vyjímkou je pouze sekce "pokec", ale i její obsah bude pravidelně sledován

pokud možno vystihněte svůj dotaz už v tématu zprávy! Zprávy typu "POMOC", "HELP", "PROSÍM RADU" většinou nikoho ani neosloví natož aby se obtěžoval nic neříkajícím dotazem. Dobře zvolený název tématu je zvlášť dobrý při zpětném vyhledávání

když už jsi se rozhodl vznést dotaz, dobře si přečti zda jsi ho správně formuloval a zda je srozumitelným i pro ostatní

odpovědi na dotazy na tomto foru jsou dobrovolné a proto nikdo není povinen na ně odpovídat. Odpovědi není dobré vynucovat, protože pak se s největší pravděpodobností ani žádné odpovědi na svůj problém nedočkáš

pokud se ti zdá, že tě pravidla našeho klubu příliš omezují a nejsi schopen je akceptovat, prosíme, aby jsi naše stránky nenavštěvoval(a)

pokud už jsi se rozhodl komunikovat na našem foru jsou pro tebe pravidla zavazující. Nelze se bránit slovy jsem "lama" a pravidla se mě tudíž netýkají nebo že jsem je nepochopil

e-mailové adresy administrátorů, rovněž tak jejich telefony a ICQ neslouží jako poradenská ani soukromá linka, proto nejsme povinni na dotazy odpovídat. na případné dotazy slouží přednostně interní klubová pošta

2009-03-22 17:04:05

Každý klub nemusí mít jen spokojené vychvalující členy.

Toto je příspěvek z VW klubu.

Rozhořčený člen VW Klubu se neženýroval založit i téma s takovýmto názvem (já se mu nedivím)

Je VW kšunt ? (založeno v technickém koutku)

text

Ahoj všem, před 3,5 lety jsem zakoupil své ženě nový vůz VW Polo hlavně proto abych nemusel řešit opravy a hlavně korozi jejího starýho auta. Nebudu zde popisovat všechny závady, které mělo v záruce (navíc jen tak 30% u autorizovaného prodejce je uznaly). Ted k věci, hlavně co mě furd rozčiluje je to, že každý tak rok a půl vyhoří přední světla (objímka žárovky se teplem roztaví a začoudí světlo). Co mi řekli v servisu? Je to bohužel výrobní vada a na to se nevztahuje záruka. Tak, vesele kupuju nové světla za cca 3500/kus. Co mě ale šokovalo ještě víc jsou zadní ložiska kola. Ložisko není nalisováno v náboji, ale měkký náboj tvoří horní část ložiska. Prostě vnitřní kroužek (tvrdý), pak kuličky s klecí a pak jen náboj. Co se stane po cca 20tis km? Drážka v měkkém náboji je vyběhá a ložisko začne hučet. Řešení: každých 20tis km komplet nové zadní ložiska (i s nábojem). Cena? 2x5200,- + práce 1600 kč. Máme najeto 53tis km a ted začínáme na třetí sadě. Co s tím? Už mě to prostě nebaví......

Ady
2009-03-25 14:06:07

Mrkněte se jak Kia tvoří srazy a čím je spojuje

http://www.kia-club.org/viewtopic.php?t=2282

2009-03-30 14:17:38

Toto je výňatek stanov z jakéhosi klubu Škoda .

Za poviné členské poplatky ale zase dostanete samolepku a kartičku člena

Stanovy

1. Obecná ustanovení

  • Club je dobrovolné neoficiální sdružení vlastníků vozů Škoda
  • Club je nezisková, neregistrovaná skupina lidí se společnými

Zájmy

2. Členství a členské poplatky

  • Členství v klubu je dobrovolné.
  • Zahájení členství v Clubu je podmíněno uhrazení poplatku ve výši

300kč

  • Další podmínkou členství je vlastnění vozu Škoda, jakéhokoliv

roku výroby, nebo ji alespoň dlouhodobě využívat. Firemní vozy tuto

podmínku nesplňují, pakliže majitel není provozovatelem a potencionálním

členem.

  • Roční udržovací poplatek, který je nutný pro zachování členství činí 99kč

ročně a je splatný vždy do konce Února příslušného roku

  • Vstupní poplatky a udržovací poplatky jsou uchovávány na klubovém

bankovním účtu.

  • Z vybraných peněz jsou placeny veškeré výdaje spojené s chodem klubu.

Mezi tyto výdaje patří: Roční poplatek za doménu

Měsíční poplatky za vedení klubového účtu bankou; Výdaje

spojené s tvorbou stránek; Výdaje za upomínkové předměty, Výdaje za

organizaci klubových srazů, výroba klubových karet a samolepek.

  • Ukončení členství souvisí s prodejem vozidla. Každý člen, který již

nevlastní vůz Škoda, bude ze seznamu členů vyřazen. Člen má

oznamovací „povinnost“, neboli v rámci fairplay nahlásit prodej vozu a

uvolnit tak místo v klubu dalším možným zájemcům. S ukončením členství

souvisí i ukončení možnosti využívání klubových slev u klubových

partnerů

  • Člen může být rovněž z klubu vyloučen a to za :

o Neplacení poplatků v řádných termínech

o Chování poškozující pověst klubu, jeho vedení a členů

o Opakující se vulgární chování na klubovém diskusním fóru a

klubových srazech

o Podvody s prodejem dílů či jiných věcí mezi členy a lidmi

navštěvující klubové fórum ,srazy.

2009-06-06 13:40:28

Tento příspěvek není sice kuriozitou z okolního klubu , ale je to kuriozitka

z tuning srazu na Rozkoši.

Majitel tohoto Pažouta přijel na sraz předvést svého "vytuněného" miláčka

Jen se musím přiznat-kdysi jsem nebyl jiný

2009-06-19 22:20:39

Toto je fotka ze srazu Nissan Clubu

Krásná učast - klobouk dolu

Věřím že i na našem dalším srazu to takto bude vypadat

2009-06-20 13:18:02

Vildo také v to věřím a třeba za pár let se zasmějem tomu jaké jsme to měli na Rozkoši komorní

Budem se těšit na tvé foto

2009-07-14 17:33:01

Tenhle příběh jsem přetáhl z jinýho webu .

Pražští řidiči, bacha na Valachy!

Popíšu Vám příhodu, která se mi ještě dnes jeví jak z povedené komedie. Jel jsem /Feli 1.3Mpi/do Vsetína. Přede mnou jela tatáž Feli, jen jiné barvy a se vsetínskou značkou

. Řidič přede mnou jel zhruba stejným tempem, jaké jsem měl naplánováno i já, takže nebyl žádný důvod jej předjíždět. Byl hyc, měl jsem pootevřená na 5cm všechna okna/chová se to jak kabriolet/a navíc jsem silný kuřák, takže otevřené aspoň jedno okno mít musím. Zezadu se ozvalo zařvání gum, zablokovaných na asfaltu a pohledem do zrcátka jsem zjistil, že se mi do kufru chce vlepit už zepředu důkladně otuněná oktávka s pražskou značkou. Tmavá skla, ohulené xenony a řev točeného motoru, jen jen vystřelit. Lehkým dotekem na brzdový pedál jsem mu dal najevo, že hodlám zpomalit, ať mě může předjet,když má tak napilno. Sundal jsem nohu z plynu, lehce přibrzdil a vysloužil si zato vzteklé troubení oktávie. Vzápětí-bez blinkru či jiného varování-následovala blesková akcelerace a schytal jsem takovou myšku, že jsem tentokrát musel na brzdu fakt dupnout. Zanadával jsem si-prase jedno pražácký-a jelo se dál. Vzápětí něco podobného řidič oktávie provedl i řidiči Felicie, co jela přede mnou. Vzteklé troubení,myška a jelo se dál. Před námi všemi jel extralongvehikl a toho si netroufl předjet ani pražík, byl to i na něj dost nepřehledný úsek a vehikl navíc valil aspoň devadesát. Sešli jsme se tedy pospolu na křižovatce ve Vsetíně a co čert nechtěl-i na dolním malém rondlíku a poté na parkovišťátku u kulturního domu-mimochodem přes silnici sídlí PČR. Co se dělo pak,mi musela zčásti doplnit manželka

, protože já byl smíchy úplně grogy. Pražák z oktávky,mladík cca dvacetiletý, oháklý v Bossu vystartoval z mašiny, kvokl centrál a vběhl přímo do náruče asi pětačtyřicetiletého řidiče Felicie přede mnou, takto Valacha jak Radhošť. Slyšel jsem jen: Ááá,pocem ty sviňo, já ťa naučím, jak sa jezdí! a uvalil mu dvě takové, že se mladík i s Bossem váleli v prachu parkoviště. Mladík vřískal "pomóóc,přepadení", Valach si ho nevšímal, cosi ještě zavrčel a měl se k odchodu. Nato mladík vyskočil jak čertík z krabičky ze země, přihnal se k Valachově Feldě a začal do ní zběsile kopat. Valach se otočil, pražák poodskočil bokem,aby zas nějakou nechytil. Ten ďábelský výraz ve Valachových očích si budu pamatovat nadosmrti. Pomalu přišel ke své okopané Feldě, odemkl kufr, vytáhl motorovou pilu Husqvarna tak velkou, že jsem tak velkou lištu snad ani neviděl, nastartoval, ani nečekal až se zahřeje/možná jel z práce/ a zručně, bez škrábnutí okolí uřízl pražákovi masivní zadní tuningové křídlo. Zhasl pilu,uložil do kufru a prohlásil:"Třeba ti to včíl tak rychlo nepojede,hňupe" a odešel.Pražák se složil na obrubník a -viděli jsme to oba,já i žena, mám svědka- brečel jak malé děcko, když se mu rozbije nejmilejší hračka. Dodnes-aniž by to okolí chápalo-se s ženou řehtáme jak blázni, když někde zaslechnem motorovou pilu...Jaké z toho plyne poučení či závěr? Nevím, ale to, co ten Valach udělal/ač to bylo bezpečně mimo zákon/, mi bylo velmi sympatické a možná by si Pražáci měli na Valašsku dávat většího majzla, Valašsko je surový, drsný kraj, kde to lidé nikdy neměli ani s prací, ani se živobytím moc jednoduché a i jejich reakce jsou takové přímočařejší

CVT
2009-07-14 20:10:31

valach dobre udelal

Ady
2009-07-14 22:31:06

Byt ja Tím valachem tak bych mu rozřezal nejen křídlo ale rovnou mu steho udělal gabrio bez střechy

Tak bacha na valachy

2009-07-16 19:11:25

To: Hupino tak to je mazec .

2009-07-21 19:54:39

To Hupino: Tak to je síla...

Takže povinně do kufru motorovku...

2009-11-09 14:06:04

Našel jsem zajímavou anketu .

Takto to vidí na Chrysler klubu http://www.chrysler-club.net/vote_detail.php?id=8

Každopádně 30% pro Ford je na tomto klubu velkým uspěchem nemyslíte ?

2009-11-09 14:23:32

Oni stejně všichni chtějí mustanga, ale je jim trapný pro něj hlasovat ve vlastním klubu.

Ady
2009-11-09 14:44:24

Tak to je husty

http://www.chrysler-club....member_detail.php?id=2976

2009-12-08 15:34:42

Alfa sraz v Madarsku, přes tisíc vozu Alfa Romeo,byl to zážitek,to jsem vlastnil AR 166 2.5 v6 24v

http://cuhan.rajce.idnes.cz/Sraz_Alfacity_09/

2009-12-13 10:48:23

Na Volvu to také umí

http://www.youtube.com/watch?v=_Q5icmuMs5g&NR=1

2009-12-13 10:58:11

To LuHu: ...příští rok je trumfnem...

2009-12-30 01:30:25

Musím se s váma podělit o vcelku srandovní ( ) způsob kradení nafty .

Překopíruji vám sem část rozhovoru z jednoho nejmenovaného TIR fora

Jen doufám,že pikolíci z Transitu nejsou členy našeho klubu

nafta / Josef [30.01.2009]

Jeste chci upozornit na to,ze po D-1 od Brna se pohybuje modry ford transit a v podstate legalne kradou naftu.Jejich cas nastava v rannich hodinach.Ridice vzbudi,ze jim na najezdu kleklo Iveco a potrbuji trochu nafty.Ridic jim rekno-NO JO VEM SI-a rano ma nadrze tak prazdne ,ze nedojedes ani ke stojanu.Pocitaji stim ,ze v noci ani nevylezes z auta.Me se to stalo jiz trikrat na pumpe Shell nad Brnem smer Praha.Naposledy dnes.Samozrejme jsem nenaletel.Po dvou hodinach jsem je spatril u Humpolce jak cerpaji naftu z nadrze jednoho kamionu.Je to vychcanost, protoze reknou ,ze to maji od ridice povoleno-povoleno ale ne 2OO l Me se takto snazili oblbnou jiz trikrat ,protoze si ho...pamatujou .Samozrejme narazili.Jeden je mohutnejsi postavi aten druhy uschly staroch a na tom transitu je zluta poznavaci znacka.Tuto zivnost provadi jiz minimalne Dva roky.Tak bacha na ne,zente je ,protoze potom kdo skutecne potrebuje pomoc ,se ji nedocka

RE:nafta / Targus [30.01.2009]

Ano, na tyto pikolíky jsem již volal 2 x policajty včetně detailního popisu, výsledek si můžete přečíst sami. Jen maličkou exkurzi, jak to dělají. Vzbudí řidiče, jeden ho pak drží v kabině tak, že se postaví těsně ke schodům nebo ke dveřím. Když okrádaný přeci jen vyleze ven, točí se kolem něj dva týpci a neustále na něj mluví, přičemž jeden z nich v pravidelných intervalech zastiňuje na krátkou dobu pohled okradeného na nádrž. Tranzit stojí těsně vedle nádrže, kde je pikolík č.3 a v době zaclonění hbitě mění malé kanystříky a ukládá je dovnitř. Většinou jezdí ve čtyřech, ale i v pěti, přičemž dva zabavují řidiče, třetí statuje a zbytek tohoto ansámblu je zdekován v Tranzitu a dělá zálohu, asi kdyby měl někdo bojovou náladu. Poprvé jsem z nich byl docela vyděšený, takže jsem hopl před auto a začal volat do mobilu nahlas policajty, ale oni se vůbec nebáli a byli totálně v klidu. Podruhé a potřetí už jsem na ně houkl a začal budit řidiče na parkovišti a čekal jsem, kdy ze mně udělají fašírku. Kuriozitkou bylo, když při druhém setkání mi vynadal sám okradený, ať se do toho nemontuju. Po odjezdu Tranzitu mi vynadal znovu, že jsem se montoval málo.


Odpovědět

1  2