Fórum - Téma


Koupě+Transit-TDCI 2006->>>


Fórum Transit VII V347 / V348 Koupě+Transit-TDCI 2006->>>

Informace o modelu: Ford Transit VII V347 / V348


1  2  3

2012-12-28 22:22:24

leo,

bohužel nemůžu než souhlasit. Právě ted si řekl můj Transit o vánoční dáreček v podobě nových vstřiků,kompletní spojky a nového turba - vše bratru za 90tis. To vše při nájezdu necelých 200tis km.

Olej měním po 15tis km,do nafty leju aditiva a stejně to nevydrží.

Když vše funguje tak opravdu super svezení,pravda že hooodně drahé,ale ono si člověk moc nevybere - je to vše stejné a je jedno jestli se to po..re ve fordu nebo v jiném autě.

Leo
Leo
2012-12-28 22:40:18

Mílo a to jsi na svý auto, asi za svý prachy, asi extra hodnej.( i když životnotnost žádných vstřiků nebyla nikdy přes 200tisíc).

A te´t si představte co to dělá s klukama co to maj v autopujčovně, nebo maj pár aut na komerční ježdění, kdy najatý šofeři to moc neřeší. Ty stroje jen týden po záruce se 100 000 na tachometru je přesvětčují k tomu, že je maj prodat a koupit starý modely co už vyhodily.

Vzdělanej člověk by asi řekl, že ta nejvíc vyvinutá civilizace se začala řítit do záhuby.

A te´t běžtě a kupte si euro 5 s DPF, se servem, alternátorem, a olejovým čerpadlem které umí ubrat a přidat

kdy se mu to zrovna hodí. Jen zoufalec který nic nečte jim může skočit na lep.

2012-12-28 22:51:28

Leo,

jasně že za svý prachy - co si rozbiju,to si opravím a podle toho se k němu taky chovám,je to živitel rodiny,tak nějakou tu péči si zaslouží i když musím připustit,že jsem taky pošilhával po něčem jiném.

Jinak studené to nehoním a po zátěži ho nechám vydýchat než ho vypnu.

Auto s euro 5 si určitě nekoupím v tom mám jasno

No snad ted budu nějakej čas jezdit bez závad.

Provozovat tohle auto v půjčovně nebo v PPL, DHL to si fakt nedovedu představit

Leo
Leo
2012-12-28 23:27:23

Jsme v tak strašný pasti, že si to vštšina lidí neumí ani představit. V německu píšou v to jejich Autobildu nebo jak se to jmenuje, že nejlépe je to auto prodávat 4 měsíce před zkončením záruky. A když se to povede tak hned běžet pro nový. Chudáci sociálové je mi jich upřimě líto.

2012-12-29 10:58:58

to Leo vdyd ty muzes bejt rad ,alespon mas praci

To neumeji udelat auto ktere jse nesere ? A firme jse mnohokrat zaplati ?

Nebo je to o komerci a pri prodeji vozu jse tesi na jejich nasledny servis ?

to Leo kolik jse da najet na vstriky motoru TDCI ?

to Milda tve auto jsem zahledl pred nedavnem v inzerci. Znamena to ze ted udelas servis a auto u tebe zustane ?

S mim mikro najezdem a provozem bych zase tak razantne neopravoval.

Najezd cca 10t km za rok a auto mnohokrat stoji i par tydnu.

Sve TDDI servisuji jen ze zaliby a levneho nakupu dilu.

Pri jednorazovem servisu nad 50 tis Mi doslova polozi na lopatky .

2012-12-29 11:01:26

Jo a kdyz jsem se docetl o Euro 5 a jejich vychitavek. Tak jsem se skutecne zasmal a nemohu se dockat az jse setkam s jejich majitelem. Podle meho to auto ani 200t nenajede.

2012-12-29 14:52:10

nartan01

no já na své vstřiky najel 200tis - po změření 2 totálně v háji 1 nic moc a 1 by se ještě dal použít,ale šly ven všechny 4.

Auto jsem chtěl prodat a i ty vstřiky bych vyměnil - už to cvakalo jak starej fiat D.

No ale pak se naskládala komplet spojka a i turbo tak Trandáčer asi zůstane doma - musí si na sebe zase nějakou korunu vydělat.

Leo
Leo
2012-12-30 21:06:59

Všem: co touží po novém modelu. Než jsem dostal odvahu koupit si Transita TDCi a vyhodit toho TDDi co uctivě bez potíží leta sloužil, jsem se poptával větších odborníků co maj na těch vozech ruce každý den. Někde na netu našel z Forda průměrný nájezd vstřiků při ktrém jsou měněny ve servisech. Střelim ty čísla hodně od boku co si cca pamatuji. Čechy 120tis, Německo 145tis, Norsko-Švédsko165tis km.

Argumenty pro, byli: Nový model,nezasaženo korozí, málo km, ještě nemá DPF, tempomat, 6tka s nejdelším difer,delší bouda,výkon 140Ps, originál centrál,clima 2x, zadní orig topení,nižší podlaha proti zadokolce co jsem měl,levný vstřikovací čerpadlo, předokolkový mikrobus s 2350kg na kouli o cca 10 kg lehčí zadní řady sedadel.

A ty proti i ty pak zjištěné.10 let to zas budu dodělávat k obrazu svému,auto týden po záruce koroze vystrkuje rohy kam se podiváš,tempomat je stršně necitlivý,převodovka neřadí nejlépe a nedělá to ani po výměně synchronů,u nizkých kvaltů veké rozdíly mezi jednotlivými rychlostmi,takže 50 nelze jet v obci na 4 ku do kopce protože už je podtočen a drnčí, delší udajně vystužená karoserie proti předchozímu modelu se kroutí a vrže. Dole mrtvé, rozjet se z těžkým vlekem do kopce zoufalství, v 1700ot min zlomený vaz od akcelerace a pak to rychle vadne. Každá manipulace s plynem je necitivá a nepříjemná(příjemnější je slabší motorizace 116 PS) za 2 roky se klima 3x rozbilo, ventil topení už zlobí i ten vyměněný, drahý vstřiky Denso co nemaj zatim repas. Podvozek proti předchzímu modelu(stejně dlouhé předokolky)zkrácené pera o cca 2 cm na výšku vozu, je tvrdý, tím je auto mimo kvalitní dálnice naprosto nepohodné,ukrutné rázy od děr. Malý průmer volantu, kůže klouže, jde ztuha a proto na dlouhé trati bolí ruce.Horší starty než bývalo zvykem(mám nový motor a nové vstřky).Sedadla zdaleka nevydrží co ta předchozí a světlejší tapecy se ukrutně mažou.Po šedé palubce ta nová černá v letě krásně topí!I love you

2013-01-01 13:03:51

Ahoj! Jen taková ponámka. Kterej novej model byl lepší než ten starej? Vždycky se říká :ten starej to bylo něco,ale tenhle novej nestojí za nic. Je to pravda??

Leo
Leo
2013-01-01 23:24:51

Jajo, v tom mám naprosto jasno. Kdysi jsem měl 2,5d 89 pak 2,5d 97 s dodělanym turbem z 100 PS a chladičem vzduchu, léta jsem po něm ve všech kopcích brečel. Halda kámošů má či měla téměř všechny modely, tak jsem je opravoval i projížděl. A pro mě osobně je od hranatýho čumáku do dnešního dne 1.1.2013 nejpříjemnější 2004-06 2,0 TDDi 100PS 300L , nejlepší kompromis jízdích vlastností, nákladů na opravy,příjemnosti a výkonu, bohužel, ve verzi 9 mísný mikrobus má na kouli vždy pod 2 tuny( tak toho co bych miloval nemužu vlastnit). Jak to vidí ostatní?

2013-01-02 09:11:10

Leo : Je fakt,že i já jsem na své auto hodně hodný,ale je třeba si uvědomit,že mé auto slouží jen a jen pro mou soukromou potřebu.Nikdy nevozil náklad,nikdy nic těžkého netahal.Prostě rodinný mazlík.Je zaparkované v garáži,před zaparkováním je umyté atd. Do nafty dávám aditiva VIF,olej měním každý rok cca po 15 tis, někdy i méně.Naftový filtr každy rok.Loni jsem nechal stříkat podvozek,ale tak odfláknutou práci jsem dlouho neviděl.Panáček nepočítal,že si auto nechám zvednout a překontroluji si tu jeho perfektní práci.Tak jen doufám,že za takovou péči něco vydrží.

2013-01-02 10:45:17

Míla: To vypadá že sloužíte spíše autu vy než ono vám :)

2013-01-02 19:24:10

Pulec : ono to tak nevypadá,ono to tak je

2013-01-08 22:20:02

Prosím o radu a na nazor. Chci koupit Transita r.v. 2008 plachtu a mám v merku dva motory, 2,4tdci 103kw nebo 2,2tdci 81kw , nějak se nemohu rozhoupat. Máte někdo s temito motory zkušenosti??? Prosím poraďte. Děkuji

2013-01-09 07:35:47

To Hupdo

ahoj,tak předně,jedná se o dvě naprosto odlišné koncepce auta.

Motor 2,2 tdci pohání přední kola a je uložen v předu napříč,zatímco motor 2,4tdci pohání zadní kola a je uložen v předu podélně. Napřed by sis tedy měl rozmyslet jaká varianta je pro tebe vhodnější,jestli zadokolka nebo předokolka. Obojí má své plusy i mínusy.

Obecně,když pominu koncepci pohonu,je 2,2 o něco tižší,lépe se točí,avšak náchylná k fatální závadě v podobě propáleného pístu.

Naproti tomu 2,4 sice o něco hlučnější a s vyšší spotřebou,ale dle mého názoru trvanlivější.

Jinak oba motory tě potrápí vrtochy v podobě EGR ventilů,vstřiků,regulátorů tplaku paliva atd.....

Tak přeju štastnou ruku při výběru

2013-01-09 14:19:23

Hupdo : Milda to napsal přesně,ať vybereš ten nebo ten stejně šáhneš do hovna. Doba starých mechanických dieslů je pryč a lepší to už nikdy nebude. Takže se musíš smířit s tím,že dříve nebo později bude nutná nějaká (drahá) oprava. Ale to není jen u Forda,to platí u všech nových dieslů VW,Mercedes,Peugeot atd.

2013-01-09 18:17:19

Presne jako Míla.

Jinak valnik bych zvolil s motorizaci 2,4.

Ta 2,2ky je velice prijemny motor do mesta.

2013-02-06 21:33:36

Já mám tdci 2,2 103 kw r.v.2008 najeto 275000 km a vstřiky v pohodě nechal jsem je nedávno projistotu změřit a jsou ok,možná to nechce šetřit a tankovat tu nejlevnější naftu.Známej tankoval jen tu nejlevnější a najel také 270000 kč pak vyměnil vstřiky a prodával ho při 440000 km

Leo
Leo
2013-07-04 23:22:35

kříža: Chlape, vlastně máš pravdu. Na mý kecy nedejte, já znám jen ty co mi volaj, že maj potíž. Ti co najedou 100000km ani olej nevyměněj, nic se jim nevysere a ještě to pak draho prodaj Ti mi nevolaj. Jsem už deformovanej svym povolánim.

Čas neuprosně běží, takže rada pro ty co musí koupit něco mladšího tedy od 2006- EURO 4- tedy zelená plaketa.

Vybírejte verze co fabrika vyrobila nejdřív koncem roku 2008, lepší písty jak jsem psal a hlavně se ohněte pod auto ať nemá DPF Filtr.

Když pujdete přesto do modelu cca 2010 všechny už s DPF. Všiml jsem si u poslední 2,4 je nafta přivedena před DPF trubkou což je komplikovanější ale k motoru šetrnější řešení. U 2,2 se bohužel nafta ze závstřiku při regeneraci prohání potrubím a tedy ředí mot.olej, což při malém filtru oleje a jeho doporučené výměně po 40tis km, bych pojmenoval,, Rychlá smrt vašeho motoru".

2013-10-22 23:06:23

Rád bych se zeptal moudřejších, jak jsou u motoru 2.2 TDCi 85 kW řešeny rozvody? Řemen nebo řetěz? A při jakém nájezdu se mění?


Odpovědět

1  2  3