Fórum - Téma


Koupě+Transit-TDCI 2006->>>


Fórum Transit VII V347 / V348 Koupě+Transit-TDCI 2006->>>

Informace o modelu: Ford Transit VII V347 / V348


1  2  3

2012-12-04 20:08:50

Mam tu dotaz tykajici jse motoru TDCI od roku 2006-na co jsi dat pozor pri koupi auta s timto motorem ?

Uvazuji ze je na case omladit svuj vozovy park.

I kdyz jeste nejsem se svim Transitem u konce a nikdo asi predesle opravy a upravy nalezite neoceni tak jse pomalu porozhlizim po nahrade.

Do oka Mi padl jeden kus s roku 2009 najeto 270000 km. 2,2 140ps.

Oproti dosavadnim TDE s 92 kw a tuplakovou napravou to bude asi o mnohe zivejsi..

To auto je vé velice zachovalem stavu s veskerou dokumentaci od 1 majitele.

Urcite lepsi s timto najezdem km nez koupe s Prazskych autobazaru s udajem kolem 130000km a bez rodneho lisu tedy u takoveho vozu je zaruka stoceni km jista.

2012-12-05 20:10:06

nartan01

Ahoj,vlastním Transita 2,4 TDCI 140PS - super svezení - ovšem tak trochu drahé.

Rozhodně bych nešel do předokolky t.j.motor 2,2l - oproti předešlé verzi je dost náchylný k propálení pístu - stačí jezdit s tekoucími vstřikovači a problém je na světě.

Motor 2,4 je v tomto směru trvanlivější.

Samozřejmě se asi nevyhneš závadám jako je vadný EGR ventil,vadné vstřikovače,vadný regulátor tlaku paliva atd....

No už to není ta poctivá "kovářská" práce na jakou jsme byli zvyklí.

Mě už potkaly všechny výše zminované závady a jako třešnička na dortu byla prasklá příruba turbodmychadla

Takže asi tak nějak

2012-12-05 21:55:13

jj o vstrikovacich vim.

To neni jen vyhradne u Fordu ale dnes uz snad u vasech vozu.

Kdyz koupim Ducato ci Sprintera tak mam snad jeste vetsi pravdepodobnost kazivosti.

Ja prave chtel obsah 2,2 pro predni nahon .

Jizda ze 80% po meste a dalnice jen zridka .

Drive jsem mel 2,0 tddi ale jen 85 ps .

2012-12-08 20:23:33

Jeste otazka k vnitrni vybave,

Ford prestal u modelu MK7 delat vyhrivane zrcatka ?

Vsude vidim jen vyhrivane pr okno.

Jinak jeste u vypinace svetel je nekdo takove male vodorovne kolecko. To jse jedna o stmivani osvetleni palubky ?

A na palubnim ukazatelu jednoho z transitu jsem videl kontrolu zelenou vyobrazene auto jak jede vzhuru. Je to v otackomeru. O jakou funkci jse jedna ?

Dekuji

2012-12-08 20:34:23

nartan01

ahoj,výhřev zrcátek se dělal,ale myslím si že byl jen spolu ve výbavě s výhřevem předního skla. Já to na autě nemám a dost mi to vadí

Dále to vodorovné kolečko je opravdu regulace intenzity osvětlení palubky

K poslední otázce - některé Transity mají aut.zabrždění v kopci při rozjezdu a to je tato kontrolka

Ahoj a at to jezdííííí

2012-12-09 14:31:47

Mám 2,2 TDCI 110HP zrcádka se zapínají zároveň se zadním sklem

2012-12-09 15:00:48

Na aute ted vyhrev pr skla mam a dnes jsem ho i skousel a musim rici ze to neni nic zas tak suproveho.

Celkem to i trva .

A jeste tu mam neco : Mektere vozi maji tempomat ten je ovladan pouze z volantu ?

Jestli ze ano pro nektere vozi maji multifunkcni packu smerovek ?

2012-12-10 10:47:59

nartan01 : Vyhřívání předního skla je dobrá věc a to,že to trvá je tím, jak moc máš namrzlé okno.Čím silnější námraza tím delší čas to potřebuje.Nic hrozného to,ale není,lepší než to dělat rukama.

Tempomat,alespoň co mám já je ovládán jen na volantu.

Vyhřívání zrcátek se ovládá tlačítkem pro výhřev zadního okna.

Zelené auto v kopci je opravdu aut. brzda při rozjezdu do kopce - moc dobrá věc.

2012-12-10 10:56:38

jj a ta packa ?

Nekdy je hladka a nekdy je tato.

2012-12-10 13:23:32

Není to ovládání palubního počítače ?

2012-12-10 16:33:27

ja nevim

Co vse tedy umi palubni pocitac ?

2012-12-10 17:00:04

nartan01

Trochu ti poradím. Prohlídni si návod k obsluze. Tam je vše docela hezky popsáno. http://www.motorcraftserv...MCZ~LCS/pdf/06TRNog1e.pdf

2012-12-11 12:33:07

odkaz nejede

2012-12-11 20:02:37

nartan01

Máš nainstalován "Adobe reader" ? Jestli ne, tak si to zdarma můžeš nainstalovat zde: http://software.seznam.cz/reader

2012-12-13 09:05:13

Míla: Ahoj, nemáš tušení, jestli se ten vyhřev zrcátek dělal spojenej se zadnim oknem i u modelů 2001? Já mám na palubce čudlík jak na výhřev předního, tak zadního okna (přední prej nejde , že už je vyměnený za obyč) a elektricky ovládaný zrcátka, bylo mi divný, že když už do nich vedou kabely , že by nebyly vyhřejvaný.

2012-12-13 09:18:40

to Kraalik nedelal. Tvuj model ma na vse vypinac zvlast. Takto to tedy mam ja.

Leo
Leo
2012-12-28 00:30:40

Nartane. Nekupuj to. Od 2006 je to pohroma. Starší model co máš to je ještě dobrý auto. Znám pár lidí co to udělali a jsou ztoho zlomený, protože mít každej rok 2 měsíce auto po servisech je zoufalství. Musíš mít totiž misto jednoho 2 abys mohl pořád jezdit. Tenhle model mužeš koupit jedině novej v záruce a po ní hned pryč a dalšího.Nebo mít každý další rok připravíno v portmonce mezi 20-100000kč na opravy které neberou konce.

2012-12-28 08:42:39

Leo : Ty mě úpně děsíš. Já zatím vše v pohodě,najeto cca 60 tis. a staří 4 roky.

2012-12-28 12:29:09

to Leo ja vim. Ale dnes jse kazi uplne vsechny dodavky.

Mluvil jsem s klukem od PPL a uplne nestastnej s Ducata nebo co to mel.

Ja prodej zavrhl a na jare udelam rozvody a vstriky a zas bude par let slouzit.

Jinak po vymene zadnich lozisek uz zadni napravu skoro neslysim.

Leo
Leo
2012-12-28 22:06:51

Mílo, ty moc nejezdíš jsi na něj hodnej tak on chvíli vydrží.

Jde o ty co si to chtěj koupit 3roky starý s 200tis v těle a chdáci netuší že ............... .

Nartane, dobře děláš. Já jinak vim, že od dob elktrického naftového vstřiku je pohroma pro všechny motory. Mám v telefonu tel čísla na desítky lidí co jim Tdci, Hdi, Jtd , Cdi, zlikvidovala rodiné rozpočty a postavila je do situace kdy za 2 roky ježdění je to 200 000 za opravy a k tomu samořejmě ztráta z ceny zánovního vozu. Prostě už na nic jiného, než na auto nevydělaj.

Motory moc neopravuju, vozim je spíš mechanikum co to dělaj každý den, Tdci na Transitu a ty Pumí klony v Fiatech, Peug. a Cit. znamená ten největší smích. Na dvoře jich maj vždy nejvíc. A taky je jedno jestli je to starý vyladěný železo1,8Tdci v C Maxu ze Simenzem (puvodem z Mondea)a nebo motor Puma v Tranzitu s Denzem. Transit mod. 2006-2008 někdy v pulce 08 dostal lepší písty tak už to pak nejni tak hrozný, asi i 6 kvalt tomu pomohl, ale umí to odejít na klice, na pístním čepu i na vačce. Potíž třeba nebude v horším materiálu ale v zmenšeném olejovém fitru, velikostí téměř schodném s Fiat Punto 1,3 Jtd a holt těch 25tisíc km na výměnu oleje co tvuj starší model bez potíží snášel, je najednou moc.


Odpovědět

1  2  3