Fórum - Téma


Koroze+Transit-čím a jak ochránit dutiny, podvozek


Fórum Transit V / VE83 Koroze+Transit-čím a jak ochránit dutiny, podvozek

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1  2

2011-10-16 21:56:20

Na jaře to zkusím vyříznout a přenýtovat -jestli ještě bude naco. Ted už to nestihnu. taky to zkusim vystříkat tím elaskonem. Nejraději bych sehnal nějaký přístřešek, ale zatim bez úspěchu. Když vidím ty pozinkovaný transportéry, chce se mi skoro plakat...

2011-10-17 15:47:11

No elaskonem jsem to právě stříkal, vzal jsem to i s výfukem . Uvidíme co to udělá na jaře. Zima to prověří. Narval jsem to do každé dutiny co jsem našel. Teklo mi to asi 14 dnů. Kde jsem stál tam to bylo, jako kdyby projeli s asfaltem . Je to nějaké mazivo na lana a je pravda, že jsem ještě nikdy neviděl rezavé lano od jeřábu. No jo, ale chtělo to od novoty a né až po 10 letech . No jak pravíš co hold nepůjde zakytovat tak budu muset vyvařit. Však co závodní auta jsou celé vyvařené a zakytované a jak jezdí .

2011-10-17 23:28:24

ja jsem to ted jen vsechno obrousil a nabarvil zakladem Penetrátor od alkytonu. Je to nejlepsi zakladovka co jsem kdy používal akorad dlouho schne.A na jaře koupim tabuli plechu a dam se asi do toho. Zatim jsem zjistil problem na prednich lemech a pak vzadu pod bočníma kusama narazníku. jinak by to myslim slo. Jen ten plech nad čelním sklem mi stve. Pritom je to tak jednoduchy auto. Nevim proč to ve fabrice nemohli aspon na tom spodku prejet necím lepším. Taky mi zaraží ze treba u zadního narazníku veskerá voda misto aby tekla od karoserie tak tece k ní a rovnou do dutiny. Mel jsem to tam plny mokry hlíny.

2011-10-18 13:34:27

Hele to je to samé, jako přední zástěrky chtěl jsem koupit origoš a cena byla úžasná cca 1000 Kč. No když jsem viděl, jak jsou tam jen na ozdobu tak jsem vyrobil vlastní a prakticky jsem tím ochránil celej spodek auta . Cena byla 0 a dokonce bez speciálních držáků, jak musí být k originálním. No, ale co se tady rozčilujme. Stejně to nenapravíme.

2011-10-19 22:25:57

jééé zástěrky, slibuju mu je už 3 roky. Pošli prosím foto ať nevymýšlím vymyšlené

Vrtal si je do lemu nebo lepil......???

2011-10-20 12:50:19

Ne je to jednoduché, nějaké díry v lemu už jsou a jednu navrtáš a další dvě do kastle za kolem. Jsem s něma na 100 % spokojenej. Kam se hrabou ty jejich odiginální. Mají to jako dekoraci Mrkni sem http://www.fordclub.eu/fo...e-necistot-zasterky-18353

2011-10-27 21:23:49

Já jsem toho mého draka koupil před pár měsíci od dovozce z Německa a žasnul jsem, jak je po 13. letech zdravej, spodek má jako by vyjel z fabriky. Každý mi ale říká, že jedna zima na českých silnicích ho zlikviduje daleko víc, než těch třináct let v Nemecku. Je to možné, nebo může být ten podvozek nějak kvalitně upravenej ? Ničím to nastříkané není, vypadá to jako by to bylo jen v laku. Fakt je, že stejné ročníky tady jsou tak rezavé, že je skrz ně vidět :)

2011-10-27 21:30:51

no tak se podívej jak vypadá trandák po par letech v čechach opravdu na podvozku a jeho ochrane se šetřit nevyplatí http://www.youtube.com/wa...k&feature=player_embedded

2011-10-27 22:09:20

Dobře práce, ale ja okamžik do šrot

2011-10-27 22:13:16

To snad není možný při normálním provozu, dneska asi nebudu spát :( Určitě nechci šetřit na nástřiku, ale já ještě maximálně utírám na mé krásné lakované podlaze prach :), nechce se i věřit, že tohle je možné při běžném užívání.

2011-10-28 08:57:41

je to možný už jsem ho tak koupil tomu se říká zanedbaná udržba pokud ho maš v pořádku jedině dobře nejvíc trpí zadní nosníky a podlaha takže mastit a mastit

Marku - ja neměl na výběr nechtělo se mi se ho jen tak vzdát a na jiný nebylo a není

2011-10-28 18:39:29

když sem shlédnul video tak to na tom tak špatně ještě nejsem jen vyvyařit lemy stupařky atd.....nakoupit plechy neni problem ale ta práce :( každej hce mnoho :(

Leo
Leo
2011-10-30 11:41:19

Už 30let mi nejlevněji a velmi ůčinné vychází směs rezistin ML 1l 200,-,motorový olej mineral1l 50,-l ohřeji a doředim petrolejem 50,-, litr směsi tedy vyjde na cca 100kč-,l. Podvozek postříkám celý s nápravami a dutiny. Pak už jen po cca 2 letech postříkám místa kde se to smeje, nebo koroze začíná být vidět a dutiny stačí jednou za 3 roky. Dřív jsem zkoušel podvozková barvy a ty jen zakryjí korozi a po čase to odpadává. Trvalá mastnota tedy vítězí, je potřeba začít mastit hned a ne čekat leta a pak se to snažit zachránit. Z Tranzitích barev je nejpraktičtější co se oprav týče bílá ale naprosto nejhohrší co se koroze týče. U všech roků výroby prolézají rezavé tečky i u rok starých aut. Nejrychlejší je odstrnit je mechanicky prostředkem Tempo, vždy s odchodem soli po zimě. Tím se oddálí vznik puchýřů. Puchýře odstraňuji až když jejich pavouk dosáhne průměru cca 1cm pak je vybrousím malou bruskou až na čistý plech, pod základ použiji švýcarskou pryskyřici Noverox, pak antikor základ a 2 složkový akrylát. Takto opravený puchýř nevyleze haldu let. Na rozdíl od použití přípravků odrezovač.

2011-10-30 20:15:19

Ahoj, díky za cenou radu. Prosím tě mohl by jsi mi na email poslat jakékoli odkazy z netu těch prostředků. Jen abych měl obrázek a přesněji se zorientoval. filipekford@email.cz. Děkuji ti

2011-11-12 21:09:43

Dělám ochranu kastle trošku ináč,spodek a dutiny vymýt wapkou horkou vodou,obrousit a používám jako základ epoxidové barvy,víceméně všechny epoxidy mají atest pro trvalý ponor do slané vody,to asi o kvalitě hovoří za vše.Na exponovaná místa něco

plastickýho asfaltovýho třebas BODY 932. A dutiny: grafitová vazelína s konzervačním olejem rozředěná technickým benzinem tak aby se to nechalo stříkat ale nestékalo a je to na věky.


Odpovědět

1  2