Fórum - Téma


Kontrolky+Transit-svítí kontrolka dobíjení


Fórum Transit VI / V184 / V185 Kontrolky+Transit-svítí kontrolka dobíjení

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2

2011-06-11 22:48:05

tak altik bezel- Ted po par set km jse rosvitila kontrolka a zrejme prestal chodit. Dofam ze bjezi a ze chyba je jen vtech 2 slabejch kablikach a konektoru. Minuje jsem stemi kabilky mel jiz problem. Ale radsi se zeptam. Jak promerim alternator ze jde ? Kolik stoji repase ?

2011-06-12 10:43:09

Připojíš voltmetr,nastartuješ , přidáš plyn a napětí -volty -Ti musí jít nahoru nad 14V.

Repas není nijak dramatický,nejdražší je regulátor s uhlíkama který se nedají měnit cca 1400,- ale osobně si myslím,že při rozříznutí regulátoru by to mohlo jít,potom ložiska a srovnání nebo spíše výměna sběrných měděnných kroužků,zde kroužečků.

Mám dojem,že jsem za tohle všechno platil okolo 3000,-.Transit 2001 přední náhon.

2011-06-12 13:13:16

kde mam merit ? Na altiku ? Dety propojit sroub od cerveneho kabelu s kostrou ?

2011-06-12 14:06:44

Stačí na baterce.

2011-06-12 15:37:46

jj tak napeti jse pri startu nepatrne snizi.

Jaka je pravdepodobnost ze spise odeslo relatko?

K sakru kde ted necham alternator zrepasovat ve stredoceskem kraji ?

2011-06-12 16:46:53

Co Ti odešlo Ti bez rozebrání altíku nikdo zodpovědně neřekne.Jelikož tam mám vestavěný voltmetr tak mě ukazuje po otočení klíčku 12,5V, při startu jdou volty samozřejmě dolů a pak se ustálí na 14,6V.Osobně pokud ho budeš vyndávat z auta tak bych nechal vyměnit ložiska,uhlíky-bohužel i s regulátorem a jestli jsou drážky ve sběrných kroužkách tak i ty.A máš na 150000km pokoj.

Mrkni na net auto-elektro.

2011-06-16 22:31:24

Takze mam altik po repasy.Meneny loziska + regulator z uhliky. Krouzky jsou pri naprosto OK. Cena celkem vysoka 3900kc. Zitra ho nahodim do auta a snad bude klid.

2011-06-16 23:31:49

já jsem měnil celý vnitřek, nějaká sada se prodává celá, co se strká nějak do toho vinutí, nevím, nerozumím tomu moc a taky nevím co všechno to obsahovalo a vyšlo mě to taky tak nějak, takže cena si myslím přijatelná.. a to mě dělali v polsku, kde ty ceny jsou úplně někde jinde, jako třeba tuhle chtěli po mě za vannu na olej ve fordu 4200 a v polsku je k mání ta samá za 900,- Kč, takže co si budem tady povídat

2011-06-18 14:46:39

Vanu jsem kupoval nedavno. Take jsem sahl po neoriginalnim kuse z Autokelly.

Stim alternatorem mam smisene pocity. Clovek nikdy nevi co mu tam opravej.

2011-06-18 15:06:15

Tobě elektrodílna nevrací vyměněný material? Tady je to automatický,že v pytlíku na starteru nebo alternátoru jsou staré věci co se měnilo.

2011-06-20 11:57:39

jj vratila. Ale popravde jsem byl prekvapen.

2011-07-23 04:42:07

Pokud chces cokoliv delat s elektrikou na aute je vzdy lepsi odpojit PLUSovou svorku na baterce. Je to hlavne proto, ze i pri vypnutem klicku mas propojen plus pol baterie se straterem i s vystupem alternatoru. zapnutim klicku privadis plus do alternatoru prave na ten kablik s konektorem, pomoci cehoz zacnes budit vinuti na rotoru alternatoru, vzunikne tim magneticke pole a kdyz se pak pri behu motoru zacne tocit indukuje se do statoru, ze ktereho se pousti pres regulator do palubni site proud. jinymy slovy, pokud mas zaple klicky odebira alternator stavu z baterky. a za druhe i kdyz mas klicky vypnute na vystupu z alternatoru je porad napeti, protoze je pripojeny k baterii (to je ten silnejsi kablik obvykle s ockem).


Odpovědět

1  2