Fórum - Téma


Kola+Transit-rezerva-držák,umístění


Fórum Transit V / VE83 Kola+Transit-rezerva-držák,umístění

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1  2

2009-05-17 21:51:41

Ahoj díval sem se dnes na držák rezervy. Je to jen jedna velká kulička rzi na které jsem našel jen středou matici uprostřed kola, díky níž to asi celé drží. Ale nevím je to hrozně zarezly. Jak se to prosím používá. Není mi to zcela jasné.

2009-05-21 22:20:29

nevim jak u tohohle nizkyho, ale ja kdyz otevru ty dvoukridle dvere tak je tam dira kam strcim tyc s kostkou na konci do navijaku a tu rezervu spustim dolu,,tam je jen nasazena. ale bracha ma nizkyho rok 86 a tomu tam drzi jak na stary avii

2009-05-21 22:29:45

díky za info. mrknu na to. kdybych si nevěděl rady. hodím sem fotku

2009-05-31 22:35:46

Jak vypadá ten klíč na to spuštění rezervy? Je tam prd vidět a žádnej klíč jsem k autu nedostal.Díky

2009-05-31 22:41:12

Já právě taky ne a navíc mám v kufru po celé délce koberec, kterej nejde nadzvihnout. Tak ho zkusím odšroubovat jestli tam bue nějakej otvor pro ten klíč. Pokud ano tak bych pak poprosil o jeho rozměry, abych si něco podobného vyrobil. Ake je to zarezlé nehorázným způsobem, takže to podle mě půjde velmi obtížně povolit.

2009-06-02 20:20:01

Tak jsem vam to nafotil,snad z toho neco vykoumate. na konci ty klicky je takova jakoby kostka se zkosenejma hranama, 1,5 cm sire

2009-06-04 08:10:56

dík zkusim něco takovýho vyrobit.. čuměl jsem do tý díry jako husa do flašky a nic jsem sám nevykoukal

2009-06-04 08:48:54

vzal jsem to mobilem tak ta fotka neni nic moc,,,jestli chces muzu ti nejak okotovat presnej rozmer

2009-06-04 15:51:10

Teda jak na to koukám, tak jsem z toho docela blázen!

Já mam 98 nízkýho a mam tam jinou koncovku. Tu zadní díru tam mam stejně, rezervu mam taky normálně na ocel lanku a ale ta koncovka toho rádoby klíče je jiná. V autě na tom vrátku mam normálně čtyrhranou tyčku, něco na ten styl jako máš ty na tom klíčy. Zkrátka vnější čtyřhran. Natloukl jsem na to normální starej vořech z Goly a používám na to normální nástavce ze sady. Ale jak řikám, mam tam vnější čtyřhran.

2009-06-05 14:24:29

tak to netusim. takhle jsem to koupil s autem. kdyz jsem to zkousel spustit tak to sice jakoby vypadavalo, ale slo to tim. pod auto sem se pak nekoukal, tak mozna je to taky nejak predelavany. kdyztak bydlim na praze 10, tak jestli se chcete nekdo stavit odzkouset to timhle klicem at ho zbytecne nevyrabite tak neni problem.

2009-06-05 15:25:50

To je divný! U Transitů je ten systém spouštění rezervy všude stejný a i stejným přípravkem! Transity do roku výroby 2000 to mají jak píše Kraalik s pomocí kličky k heveru! Transity r.v. 00 - výš mají systém úplně stejný akorát se k tomu požívá origo klíč na kola, který je na druhém konci zakončený jako plochý šroubovák!

2009-06-06 20:44:17

Díky moc, té dírky sem si nikdy nevšiml. Zkusím podobnej harapant vyrobit.

2009-06-11 19:58:00

Tak jsem o víkend asi hodinu laboroval s tim jak sundat tu rezervu a jako bez úspěchu...skrz tu díru tam v dáli vidim hlavu nějakou 17ku šroubu.. jediný co sem z toho dostal když jsem tam nalámal ruku je nějakej umělohmotnej bazmek kterej tam byl nasazenej... jsem v koncích..

2009-06-14 01:48:58

Hodně záleží co máš za rok výroby... řešil jsem tento problém cca před měsícem. Traďály od 90 - 94 používaly kliku od heveru s velkym čtyřhranem na konci.... od roku 94 dál (do 00) se používá klika s vnitřním vícehranem... poměrně slušně na to funguje klasický ořech na golu "15ka"... samozžejmě s patříčným prodloužením - cca 30cm....

2009-06-14 12:06:15

Aha, to je pro mě hodně dobrý rada. Mám tranďáka 97, tak tam zkusím naprat tu 15ku s patřičným prodloužením.

2009-08-10 20:12:45

Poněvadž je tam buť čtyřhran nebo osmihran(teť nevím) musýš použýt ořech z goli patřičné velikosti(15) ale ten TISICHRANNEJ-šestihran nepasuje.

2009-08-20 12:43:01

Dneska sem zkoušel navařit ořech 15 mm tisícihran na tyčku a tu rezervu zkusil zpustit. No moc to nešlo zabralo to vždycky jen tak jednou za otáčku, takže to trvalo dluho. Je tam šestihran ne osmihran, ale šířka je 15,5 mm. Tzn. 15-ctka tam nevlete, 16-ka přeskakuje. 15-tisíchran taky přeskakuje. Nevím možná už to mám trochu oškrtany, přemýšlel jsem jak to spravit, aby to spolehlivě pracovalo. Zašel do železářství koupil pár šroubů s 17 šestihrannou hlavou a trubkový klíč. Na ten origo šroub jsem navařil šrou s šestihnrannou hlavou 17mm. Do trobkového klíče jsem na druhou starnu, taky navařil šroub, na který ještě potom navařil tyčku, terou jsem na konci kladivem zbouchal na kliku. Tím šroubem jsem to jakštakš vystředil. Teďka mi na tom schne barva, pak to vyfotím. Zatím to vypadá dobře.

2009-08-20 22:35:22

Ahoj, jestli se mohu připojit, tak já nedávno koupil mého prvního jetého Nízkého Transita r.v.99 a mám tam tu samou skládací kliku k heveru jakou má Kraalik, s kterou se spouští rezerva. A ten umělohmotný bazmek jak píše vasfire je zaváděcí kornout pro lepší trefení se do čtyřhranu, poté mírně zatlačíte, aby čtyřhran zapadl do protikusu. Varování! Při zvedání Transita používejte daná místa pro hever, to je vpředu je místo na rámu před zavěšením ramena takový obdélník z důlku, vzadu na listovém péru za nápravou. Proč to tu popisuju? Protože předešlý majitel byl takový inteligent, který se pokoušel zvedat dodávku, na straně řidiče za lem karoserie kde se zvedají osobáci. A na straně spolujezdce hever umístil pod schod. Tak že práh i schod promáčklý.

2009-08-20 23:15:06

Měby ta klika šla taky, ale neměl jsem ktomu origo hever s tou klikou, tak sem koupil jinej. Origo klíčem to celkem šlo, tak sem sito upravil na vlastní výrobu a zítra uvidíme. Proběhne montáž.

2010-01-22 23:30:21

Mimochodem, já si rezervu vždycky dávám zimák, protože se zimákem v letě klidně jezdit můžete, ale v zimně s letňákem jste v pytli kort na poháněných.


Odpovědět

1  2