Fórum - Téma


Klimatizace+Escort-kompresor-nespíná spojka


Fórum Escort Klimatizace+Escort-kompresor-nespíná spojka

Informace o modelu: Ford Escort



2008-07-11 21:21:05

Jak vlastne funguje ? Nespina mi spojka cerpadla nejde napeti a pojistky jsou v poradku,. i kdyz je zapla na plny vykon tak zapina a vypina co to ovlivnuje? dik za radu

2008-08-02 23:08:37

klimě dovoluje fungovat tlakový spínač v tlakovém okruhu chladiva, nejčastěji u sběrače

2010-06-23 19:46:35

Při zapnutí sepne jen ventilátor,kompresor ne a na štekru je bez proudu.Poradí nikdo co s tím?Díík.

Noa
2010-08-03 20:35:47

Ahoj, mám uplně stejnej problem, vyřešil jsi ho nějak? Díky za odpověď.

2010-08-13 08:30:10

a máte tlak resp sepnutý spínač tlaku okruhu klimy? ten 4 pinový konektor se dá násilně proklemovat a vyzkoušet fci ostatních prvků ale nedoporučuji to dělat bez zkušeností

Noa
2010-08-14 12:58:41

Myslíš jako když otevřu kapotu tak je to po prave straně kousek od světla taková membrana s lankem a je tam spousta hadicek a jdou k ní 2 konektory jeden modrej a jeden černej oba maji dva kontakty? Nebo kde to prosím najdu? nejlip foto, ale nevím jestli to jde, ja na tom netu zas tak neumím.

Jeste dodám že jsem zkusil natvrdo propojit dratem z baterky rovnou na kompresor na ten konektor na černej drát a spojka sepla a klima normale jela a chladila, akorád se nedala vypnout. Nechal jsem to tak jeden den zkušebne propojeny a uplne me to vyštavilo baterku. takže je chyba nekde ve vedení, ale šel jsem po káblech a proste jsem to stratil. Je tam špatnej přístup a hlavně je tam všude všechno. Nemáte někdo náhodou el schema? Nebo aspon nejakej popis kuby ta elekrika vede? Moc by mě to pomohlo. Děkuji

2010-08-14 13:18:35

je to válcová nádržka za přední příčkou, jak přesně to má escort nevím ale tipuju někde před řidičem, vede k němu dvojice hadic a jeden kabel ukončený 4pinovým konektorem, na tom konektoru ve směru od auta(ne ten kus od sběrné nádržky) odměříš na 2 pinech + zakže je pak s tim vedlejším bez napětí propojíš, tim vyřadíš spínač tlaku systemu

Noa
2010-08-14 14:50:07

Hele já jsem na to koukal a nevím kde to je. vyfotil jsem pár věcí co by odpovídali aspon tomu popisu , ale říkam že jsem uplnej lajk a amatér. Zkus to omrknout a poraď. každá rada dobrá.

2010-08-18 21:44:32

Noa už ti to maká?

Noa
2010-08-18 21:48:05

Ahoj, ja jsem se vubec nedostal ke komplu. Každopádne jsem promeřil ten konektor a není v nem ani ťuk šťávy. Pojistky pod řidičem jsem zkontroloval a vše jak má být. Není ješte někde nějaká pojistka? Kdyby tam ale nebyla tak jak je možný že když zmáčknu tlačítko na palubce tak to jakoby zatíží motor a poklesnou otáčky?

2010-08-18 23:40:59

ten pokles ti uděla z části řj protože naběhne režim s AC a pokud se ti roztočí ventilátor což by měl tak dojde k většímu odběru a přibrzdí motor alternátor, po zvýšení otáček by se se zapnutou klimou měly držet volnoběžné otáčky nad myslím 1200rpm

Noa
2010-08-24 22:17:23

Ahoj, tak jsem to rosekl uplne jinak. Natáhl jsem novej kabel od kompresoru k origo tlačítku na palubovce a klima valí. Sice když ju zapnu nepřidá na volnobehu, ale motor má pořád kultivovanej chod. Možná jsme obešel nejake zařízeni, ale myslím že po 3 dnech kdy jsme to testoval to jede na jedničku. Jsem uplnej amater, ale tohle funguje. Každopádně uplně všem děkuji za Vaše hodnotné rady. Díky. Kdyžtak mě napište co mě čeká pri tomhle zapojení třeba v zime, zda li to má nejakou mrazovou pojistku, kterou jsem obešel. dix.


Odpovědět