Fórum - Téma


Kde nečerpat pohonné hmoty


Fórum Pokec všeobecný Kde nečerpat pohonné hmoty



1  2  3

2011-01-12 06:48:55

Doktore : pokrok kupředu to je opravdu veliký,už proto,že daňoví poplatníci platí tyto testy a pak se ani nedozví jak to dopadlo. Ale to už je snad minulost Benzinu jsem tam také viděl ,můj problém s Benzinou byl ten,že k nám na západ dorazila nafta do silných mrazů až s měsíčním zpožděním.A to je špatně.

2011-01-12 11:43:37

Zdravím,tankuji jedině na benzině vervu a nemám žádný problém.Jen mám dotaz nevíte někdo kde by se daly koupit aditiva VIF

2011-01-12 12:57:02

Petr1 : Ahoj já kupuji VIF na Benzině nebo auto Štangl.

2011-01-12 14:20:25

Do komonrajlů a jiných vysokotlakých nesmyslů nabízí přímo výrobci těchto systémů své aditivum.

http://tadpraha.cz/index.php?pid=416

2011-01-12 20:43:52

Honzaford pohotové info. Seznam od tebe se ke mě dostal dřív než informace z večerních zpráv

Díky bohu za něj, bylo opravdu na čase. Sice tankuji pouze u shell, ale pokud člověk ví, že seznam hříšníků existuje a nemůže do něho nahlédnout , nebylo to pro mě 100% uspokojivé.

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------

Petr1

Ano Míla má pravdu "kameným" prodejcem je pouze Benzina a Štangl

Jen dej bacha já ho nedavno kupoval na Benzině za šílených 350.-

Na netu se dá pořídit o dost levněji (pokud bys objednával pouze jeden kus pořád se to vyplatí i vč.poštovného)

http://www.zbozi.cz/items...&sId=ZljNpWrkwPmwqRUMBgNY

2011-01-13 10:06:58

Lubo : 350 kč za VIF je moc pěkná cena Já kupoval na Benzině tady u nás na západě za 247 kč

2011-01-26 22:28:30

Ahoj, spíš mě tak napadá zda tam mám lejt VIF, když stejně tankuju s vervou Vervu ? Má to vůbec smysl ?

2011-01-27 08:49:07

Možná si svým příspěvkem naběhnu, ale osobně si přikláním k názoru, že je opravdu velmi důležité kolik toho daná čerpačka na palivech denně protočí. A také mě zaujalo, že mezi "pokutovanýma" benzinkama zcela chybí ty "supermarketové" (např. Albert, Tesco,Globus...). Často jezdím právě na benziku Globus na pražském Zličíně, pokaždé je tam řada až na kruhový objezd a cena nižší až o dvě koruny na litru. Pokud mě čeká delší jízda, jedu si výjmečně pro Shell V-power, ještě ze školy a praktických ukázek si pamatuju že daný typ paliv odbourává "bordel" ale celoročně se nedoporučuje, protože by si auto "zvyklo" (a taky ta cena)

Tak a teď s chutí do mě, jen mě dejte co se do mě vejde

PS: zajímavý odkaz kde vedle sebe je Benzina, Shellka, OMV a právě Tesco, Globus

http://www.dobrapumpa.cz/...akaznik/kdo-je-drzitel-pk

2011-01-27 13:02:58

Xander:Tak že tam zatím nejsou může mít několik důvodů.Buď se odvolávají a ještě nic není pravomocné,nebo měli štěstí,nebo třetí a nejméně pravděpodobná možnost,že prodávají kvalitní palivo.

Nejméně pravděpodobná proto,protože kamarád,který má C5 (Citroen je extrémně citlivý na kvalitu paliva),neodolal ceně Globus a vzal tam asi před rokem benzín.Nastala klasika u benzíňáku se špatným benzínem.Auto chcípalo,na volnoběh lítali otáčky nahoru/dolu,na displeji počítače nápis-problém s palivem..Pak to trochu vyjel a zředil Shellem a dobrý.Ale jelikož je člověk nepoučitelný,asi před měsícem tam zajel znova a vše se naprosto stejně opakovalo.Ovšem nutno podotknout,že to zase nedopadlo úplně nejhůř.Trochu vyjel,zředil to a dobrý.Horší to bylo,když vzal benzín někde u Hradce u nějaké prdelní pumpy a museli mu rozhodit celý motor a vyměnit nějaké kroužky,které dělá Citroen z plastu a auto mu žralo litr oleje na sto.Samozřejmě mu potvrdily,že to bylo benzínem,který měl vyšší teploty hoření a ty kroužky upekl.

A taky u toho Globusu jsou dost fronty.Takže podle mě jednou na ně zákonitě musí dojít a já bych tam benzín nevzal ani omylem.

Jo a konkrétně se jedná o Globus v Letňanech.Ale nevím jako moc u Globusu může jednotlivá pumpa ovlivnit nákupy paliva.Jestli to je nějaká franšíza, nebo řetězec nebo co....vůbec netuším.

2011-01-27 13:54:24

No tak to bych shrnul do jednoho, o důvod víc si nekoupit citróna.. Plastový kroužky ve styku s hořícím palivem... To snad ani dneska nemůže být možný, ale jak je vidět možné je dneska všechno

2011-01-27 16:50:32

Jo,to naprostej souhla.Jsou to divný auta.

I když mu celkem logicky v servisu odůvodnili proč to tak dělají a že to má i dost výhod.Co si tak pamatuju,tak menší opotřebení vnitřku válce,menší spotřeba oleje(když to funguje jak má),hmotnost atd.

Jen to chce dát bacha na benzín.

2011-01-27 16:59:07

No já nevím,pokud dělám v Praze tak tankuju u Globusu imrvere.Plastový kroužky boha co to má dělat u spalovacího

prostoru.Kam se ten automobilový průmysl řítí akorát tak do řiti - výrobce se směje a naše peněženky pláčou.

2011-01-27 22:42:24

Indian: Citroen je z francouzkejch aut jediná značka co stojí za úvahu. Starý Xantie(předchůdce C5), s kterou mám zkušenosti jsou opravdu držáky. Navíc to hydraulický pérování stojí za vyzkoušení, je to jak když jedeš na obláčku, nebo letíš na koberci. Sice se to různě houpe a naklání jak na lodi, ale necejtíš skoro žádnej hrbol či díru. Navíc pokud někdo jezdí tankovat ke Globusu s přestavou jak ušetří, tak nic ve zlym, ale dobře mu tak

2011-01-27 22:55:09

Víš doktore, ale ono se časy trochu zěnili od dob kdy se vyráběla xantia. Ono to jejich pérování vzduchem je fajn záležitost a dneska to najdeš i na jiných autech, podstatně jiné kvality. Nicméně spalovat plasty spolu s benzinem to není dobré řešení a na rovinu kolik takový plastový kroužek může vydržet a jaké má opotřebení a neškodí motoru když se třeba kousek plastu urtrhne, to je oč tu běží. Xantia jistě neměla plast v motoru krom sání jako každý jiný auto, a už určitě vůbec neměla plast ve spalovacím prostoru vozu, takže jde spíš oto kam spěje kvalita výrobků jakožto i aut a benzínu celkově.

2011-01-28 10:41:13

Tak jelikož jsem tady rozpoutal zajímavou debatu ohledně Citroenu a jelikož jsem hlava děravá a nevím jestli jsem si to všechno pamatoval správně,zeptal jsem se toho kamaráda Citroenáře znova jak to přesně bylo s těmi kroužky.

Ukazovali mu to v servisu a je to něco mezi gumou a plastem.Pokud se to nepodělá vlivem špatného paliva,tak to má lepší vlastnosti než kov.Hlavně je to pružné,takže menší tření a neopotřebovává to vnitřek válce.

Prý se nestává často,že by to někomu měnili.

A před tím měl Xantii 1.8i a v ní to prý je také.Tu měl asi 5 let,koupil ji už starší,na tacháku měla přes 3tři sta tisíc a nic s motorem nedělal.Takže ono to určitě bude hlavně tím benzínem z horní dolní.

To jen tak pro doplnění.

2011-01-28 14:11:11

Honzaford: S tim benzínem souhlas S Xantií 1.8 16v jsem najel asi 50tis km po celý republice a nikdy mě nikde nenechala, naopak jsem měl pocit, že by ten motor táhnul až na konec světa, ještě teď si jí na firmě občas vemu a není problém, mění se jen spotřební věci, takže zkušenost jenom dobrá ale samozřejmě že Ford je lepší

2011-01-28 14:21:46

Tak jsme se hezky domluvili a něco zjistili... Tak když jim to funguje, tak proč to tam nedat, ale na rovinu já bych si citróna nekoupil...xantie byli dobrý, ale i tak mě děěsili případné problémy s podvozkovou části, takže nevím, prostě tomu asi tak moc nevěřím...nicméně fungovat to může asi dobře...

2011-01-28 14:29:12

Indian: No já jsem zas slyšel názory, že ta hydraulika je méně nákladná než klasický tlumiče, v Xantiích už je na vysoký úrovni oproti starším hydraulickým citrónům. stačí jen včas dofukovat koule, jednou za x km propláchnout systém a hlídat hladinu hydraulický tekutiny a pak je vše pohodě a vdrží to mraky kilometrů. Je ale pravda, že když se ti to pokazí tak ti to spadne na zem, přestane brzdit, zatáčet, atd. protože vše je tam na tu hydrauliku napojený

2011-03-20 21:11:41

jedině verva a mám vyskoušené a v poho,mám za skoro 5měsíců natočeno 10 000km a jinde jsem nebral a v poho,nevypalatí se riskovat nějakou naftu pochybné kvality a samozřejmě přidávám poctivě i aditiva

2011-03-20 22:26:41

vervu sem taky tankoval, taky vychvaloval. už bych si na benzině nekoupil ani pití :) po tom jaký jsem měl problémy s celou slavnou vervou na dvou benzinkách mi to opravdu nestojí. kamarád tankoval omv bez aditiv a jezdil já vervu plus aditiva a stál. ted už jedině omv a agip a shell jen na jednej benzině v plzni kde vim že je dobrá nafta. na benzině mě uvidí maximálně když si příjdu vybrat body :)


Odpovědět

1  2  3