Fórum - Téma


Kavárna - pokec o všem možném


Fórum Pokec všeobecný Kavárna - pokec o všem možném



1 ......... 30  31  32  33  34 ......... 47

2015-10-31 09:36:38

hupino: To jsem rád, ale já za chvílu nebudu mít co žrát, pokud se to neuklidní

2015-10-31 11:13:09

mirin: asi začneš prodávat nějaká auta a bude

2015-10-31 11:15:03

ford666: Ford se taky občas podaří ale co si budem povídat, český lid je koncernový

2015-10-31 11:17:55

Hupino: mně to tak nějak připadá, jako bys neměl rád volkswageny

2015-10-31 11:48:47

hupino: vim, že si východočech, ale na Moravu to nemaš daleko. A myslim, že v žilach ti koluje živá voda ze švestek. Pokud ne permanentně, tak docela často. Takže si to Moravo nakaženej.

Tohle sem viděl v tejdnu stát na ulici. Jak někdo dokáže takhle zprznit auto. Nejlepší na nárazníku je ta lepenka na hokejky.

2015-10-31 11:52:03

louža: já mám VW rád. Jestli je má Pánbůh radši, tak ať si je vezme.

2015-10-31 17:06:58

all: Kauza dieselgate otřásla světem... Hupino určitě bouchal šampaňské a jiné, co? Ale je pravda že Česko je TDičkovej národ, ať je, každého věc. Ale nejvíc mě štve moje mladá generace a moji vrstevníci.

Že takovou vykopávku mám, a ještě benzín o takovým oběmu. Ale že jim ty passaty, a octavie v tuningu pořád stojí v garáží, tím už se nechlubí. Můj názor je takovej, koncernová vizítka nejsou špatná, jsou pohodlná, a i hezké, ale jejich řidiči kazí charakter auta. A to je

dempsey: To je přesně to, co jsem napsal v poslední větě, auto nemůže za svého majitele a majitel může za své auto

2015-10-31 17:34:59

mates94: Mě by zajímalo, jak to budou řešit. Omezení škodlivin softwarem v běžném provozu není, aby auto mělo výkon. Na STK emise omezovali, aby se vešlo do emisní třídy. Údajně u většiny aut škodliviny v běžném provozu omezí přehráním softwaru. To ale nejspíš bude znamenat snížení výkonu a tedy asi i řadu reklamačních žalob. U některých typů budou prý budou muset měnit i nějaké díly. Bude to ještě zajímavé.

2015-10-31 18:04:15

petrdepo: Je to přesně tak jak říkáš... U některých jen software, ale u některých objemů i některé díly. Ale dlouho jsem se nic nového na internetu, v radiu ani v novinách nedočetl. Dokonce o tom věděl dost úzký počet zaměstnanců. Uvidíme

2015-11-01 09:31:09

mates94: ten první příspěvek je trochu nepřehledný, ale nevadí, asi bych stejně nesouhlasil

Už od konce 90. let, říkám, že se VW, pod heslem 'TDI do každé rodiny' řítí do pekel, nečekal jsem, že to bude trvat tak dlouho... Pobrkaná Evropa řeší CO2, které prchá z každé perlivé vody, NOx, které opravdu zabíjí, se neuvádí.

To, že podváděli s emisema je špatně, ale největší chyba byla vnucovat diesel v US. Ve státech diesel do osobních vozů nikdy nechtěli, právě kvůli vysokým exhalacím NOx. VW se chtěli stát největší výrobce a pro to se snažili svůj "zázrak" nacpat tam, kde o něj nestojí a doplatili na to...

U většiny D motorů, bude potřeba do instalovat vstřikování Adblue, aby se saze rozpouštěla...

2015-11-01 17:04:09

http://www.novinky.cz/aut...tuning-fordu-mustang.html

2015-11-01 17:12:35

http://www.autoforum.cz/z...ani-ta-posledni-vyrobena/ jeden historickej kousek. Pozor není to Ford. Tohle taky není Ford, ale zajímavej kousek to je.: http://www.autoforum.cz/f...lvo-byla-jim-volha-24-95/

2015-11-01 20:04:08

Tak i tohle je možný. Zřejmě se už z toho hřbitova nechtěla ani vracet. Já bych z toho určitě umřel. http://www.novinky.cz/kri...a-ridicka-policistum.html

2015-11-01 20:08:46

matasmondeo1: Tvůj první odkaz je už nefunkční (pravděpodobně starý). Hlásí to 404-nenalezeno.

2015-11-01 20:31:13

petrdepo: Asi to už smazali. Je mi líto.

2015-11-02 08:06:51

ford666:

Jo, tak nějak. Autosalon sleduji od začátků a jde to dost silně z kopce, poslední dobou je to dost trapné. No jo, koho chleba jíš, toho píseň zpívej, z něčeho musí ten pořad žít a on se hodí každý drobný peníz. S Addblue mám již také zkušenost, je to podle mne jen další kšeft s močovinou a to ne pro auta ideální, to je na delší proslov.

Jinak občas kouknu ještě na Garáž, trochu jiný obsah ale taky žádný zázrak. Tak zbývají časopisy. Můj záběr se zůžil na AMS Classic a Autotip Classics. Jsem toho názoru, že vše podstatné ohledně aut bylo již vyrobeno a dnešní vychytávky nejsou zapotřebí pro toho kdo chce být s autem jedno tělo. Lidi postupně zapomenou co to je řídit, že existuje tak nějaká přetáčivost, nedotáčivost, že taky jde něco bez posilovače, bez elektroniky atd.

Že prostě jde o tu nefalšovanou radost z jízdy.

2015-11-02 09:13:11

divinol:

Teda Martine , lépe by to napsal málokdo. Máš pravdu. Aspoň trochu umění řídit , se už rozplývá.

Každý dnes skočí do svého auta, které je plné elektroniky, a nedovolí mu se projevit co vlastně umí on sám!

Pak si myslí že je Mistr, a vidíme to v 19h ve zprávách.

Njn tak to je a jiné to nebude. A jak píšeš, autosalon sleduji, a ty tři trapáci co tam kecají mě už nebaví.

Už to není ono a nikdy nebude.

2015-11-02 09:15:16

divinol:

Tohle Ti podepíšu

Viz támhle diskuse o koupi Mondea, jedině v automatu, vždyť to je taková nesvoboda... Ale co, zachvíli tady máme auta bez řidiče a svět tomu tleská...

2015-11-02 09:17:43

tomenzino:

ford666:

A ještě, auto má smrdět a dělat hluk.

2015-11-02 09:19:52

divinol: takový jedno mám


Odpovědět

1 ......... 30  31  32  33  34 ......... 47