Fórum - Téma


Karoserie+Tranzit-klepající dveře apod


Fórum Transit (obecně) Karoserie+Tranzit-klepající dveře apod

Informace o modelu: Ford Transit



2010-11-22 13:51:33

Ahoj všem, při jízdě mi dost nepříjemně klepou zadní dveře. Když jsem šel po příčině tak jsem zjistil, že dveře o dobré 2 mm nadzvednu a to zřejmě dělá ten rachot, prostě mi za jízdy skáčou. Když jsem sháněl nové panty tak mi bylo řečeno za 1 ks cca 1500,- což se mi samo sebou nechce dávat. Prý tam jsou vytlučené takové vložky. Zkusil jsem mezery v pantech vyplnit plastovými kolečky z ABS materiálu a rachot je o 80% menší. Jenže je to takové provizorní řešení. A tak mě napadlo rozebrat pant a vyrobit podložky třeba z bronzu (kvůli kluzným vlastnostem. Nicméně na tom jsem skončil. Pant je lisovanej nebo co a nejde z něj vyrazit ta hřídelka. Dělal jste to už někdo? Prosím o radu jak to rozebrat. A ještě mám docela vyběhanou tu gumu okolo zadních dveří, nevíte kde by se dala sehnat za rozumný peníze? Díky moc.

2010-11-22 18:51:56

Zkus se podívat v jakém stavu máš takový gumový doraz na spodku dveří. Je uprostřed a má právě za úkol zamezit poskakování dveří. Možná se jeho výměnou nebo seřízením vyřeší celý tvůj problém

2010-11-24 10:22:33

Hmm díky za radu, bohužel ať koukám jak koukám tak doraz nikde. Nějakej doraz, takovej jakoby jehlan se seříznutou špičkou jsem měl na Felicii ale tady nikde nic.

2010-11-25 08:08:41

Tak jsem našel vedle protikusu zámku levých dveří takový špalek gumový o který se dveře opírají. To má být ono? Hledal jsem to na dveřích. Jak poznám že je ten špalek vychozenej?

2015-01-20 20:20:55

Zdravím. Nedávno mě začaly klepat boční šoupačky při přejezdu nerovností nebo na rozbitých cestách. Koukal jsem na kolečka v pojezdech, tam vůle sice jsou, ale rozhodně ne větší než když jsem jej koupil. Slyšel jsem, že by někde měly být nějaké gumové dorazy. Poradí někdo? jdou nějak štelovat a kde je najdu.

Díky Pavel ....... 2006 Ford Transit VI

Leo
Leo
2015-01-20 21:01:39

tasekp: U nízkýho krátkýho to jde zpravidla naladit, že na dírách nerachtaj. To se u těch větších modelů většinou nedaří. Jako první povol a posuň o 1 mm smyk( protikus zámku) na prostředním sloupku směrem do karoserie a pořádně přitáhni. Když to uděláš moc, zevnitř poznáš podle toho, že půjde při otvírání už nepřirozeně stuha vnitřní klika v tahu. Když dosáhneš kompromisu a přesto budou pořád chrastit tak udělej to samé z černými dorazy na předním bočním sloupku.

2015-01-20 21:30:11

leo: Díky za radu, hned ráno to zkusím udělat.

Pavel


Odpovědět