Fórum - Téma


Karoserie+Transit-čím zakrýt zespoda podlahu


Fórum Transit VI / V184 / V185 Karoserie+Transit-čím zakrýt zespoda podlahu

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185



Leo
Leo
2011-04-03 21:53:24

Čím zadeklovat zespoda podlahu na Tranzitu.(předokolka má tak krásně rovné nosníky) Uvětšiny nových osobních vozů je zadeklovaná PP s vláknem. Slabé, lehké,pevné,černé ale kde nebo z čeho sehnat větší kus?

2011-04-03 22:16:20

Proč to chceš deklovat?

Myslíš něco takového:http://www.offroadforum.c...11658&hilit=folie#p811658

Silnější vede myslím Řempo Holoubek

Leo
Leo
2011-04-09 23:15:47

Díky za tip .Ofroudˇáci si chrochtaj a to jsou daleko větší ničiči než mi všichni ostatní. Mám trochu citu k odporu vzduchu, když vidim podvozek tak je mi špatně, tipl bych snížení spotřeby, zvýšení akcelerace, zvýšení maximálky, snížení hluku vně i uvnitř, zlepšení tepelné pohody uvnitř, ochrana proti korozi. Snížením odporu vlastně snížíš i celkové namáhání motoru , skříně a i emise. Ale tohle ty víš taky takže nic nového. Představ si že to co brzdí dole vezeš na střeše a tam Ti přeci nepřijde divné že to kuli tomu bude hučet a žrát o litr víc.(Už mám v kupě 2,2 140PS motor a skříň na 6tku jdou téměř neslyšně proti starochvi, teť mě nejvíc obtěžuje hluk větru zezadu od kol od podlahy.)Jo a přišroubuju to šroubkama co držej dekl motoru u Octávky.

2011-04-19 21:47:52

Mám 2 roky starý Transit jako obytňák Rimor Blucamp Sky10. Abych si trochu užil techniky, dali mi tři imobilizéry. Dva jsou s dálkovým ovládáním - jeden normální na klíči k zapalování, kterým zamknu dveře kabiny a druhý oválný, kterým je taky zamknu, ale aktivuji zároveň čidla proti vloupání do dveří či oken obytné části, jakož i pohybová čidla nad předním oknem. Třetím je malinká zástrčka, kterou když přiložím zevnitř auta k zásuvce v pravém horním rohu čelního okna, tak aktivuji čidla dveří a oken také, ale ne to pohybové - čili když jdu spát.

Funkce jsem pochopil až po vlastním bádání, protože mi neuměli poradit ani u prodejce HYKRO Praha, ani v servisu Ford. Už mám "jen" ten problém, že se alarm po aktivaci těmi dvěma druhými způsoby rozhouká někdy na první otevření dveří do obytnéčásti a někdy až na otevření třetí. Stejně tak divně reaguje pohybové čidlo - někdy hned jak vstoupím, někdy až za hodnou chvíli.

Prosím o radu - jestli jsem dobře pochopil funkce imobilizérů a proč to reaguje tak nepravidelně.

Díky Baras

2011-04-19 22:13:32

Pleteš to trochu do kupy.Immobilizer slouží k rozepnutí elektrických okruhů vozidla-tj ochrana proti krádeži.Alarm =poplach,upozornění na násilné vniknutí do vozidla ať již siréna,klakson nebo skryté upozornění-GPS,dvoucestný ovladač.

Ty tři ovladače nějak nechápu,není to dodělávané amatérsky?

2011-04-20 21:15:28

Jó, asi se blbě vyjadřuju, ale fakt mohu auto zamknout těmi třemi ovladači. Který z nich je imobilizér tedy nevím, ale po zamknutí tím DO na klíči k zapalování se nic neděje, když vejdu vchodem do obytné části. Když ale zamknu kabinu tím oválným DO, začne alarm řvát, jakmile ten boční vchod otevřu, nebo když jsem uvnitř a pohnu se (ale na ten pohyb to reaguje jen občas). Když použiju na zamknutí ten kontaktní "klíček", který na chvilku přiložím do zásuvky na předním okně, začne alarm taky řvát, jakmile boční vchod otevřu. Nereaguje to ale na pohyb. Nic z toho není "sámo dómo" výtvor, vše mi dali k novému autu.

V podstatě si myslím, že mi jsou funkce těch tří věcí jasné, jen bych to potřeboval potvrdit. A taky nevím, proč se ten alarm spouští nepravidelně.

Díky za účast. Baras

2011-04-20 21:27:08

Nějak pořád nechápu 3ks ovladačů.Proč.Logické by bylo jeden ovladač a na něm třebas tři tlačítka pro tři různé okruhy.Tohleto proč Ti to dělá to co Ti to dělá Ti těžko někdo vysvětlí,tohleto jsi si měl nechat vysvětlit a zdůvodnit při koupi vozu -mám obavu,že nikdo nebude patrně vědět - mimo výrobce-co tam je namontovaný a jak je to zapojený bez toho aby se na to podíval i když to bude člověk zabývající se autoelekřinou.

2011-04-20 21:51:53

Ahoj. Mohl bys mi sdělit, jestli jsi už ten spodek Transita uzavřel (a čím) a jak se to projevilo na snížení hluku a na spotřebě? Je to určitě zajímavý nápad - už taky proto, že to na zimu asi zateplí podlahu, protože její izolaci výrobci obytňáků dost flákaj.

Jaké šroubky držej dekl motoru Oktávky?

Baras

Leo
Leo
2011-04-20 23:04:57

Zánovní 2008 jsem koupil z NDR, prosolené od solanky, umytí vapkou moc nepomohlo. Projezdim deštěma, na podzim postříkám směsí rezistinu, oleje a petráku (jak mě děda naučil) a zadekluju, odkaz nahoře,od Milana. Te pán co plasty prodává má tel 774944617 sačí mu poslat sms. Tip na šrouby je jasný ,maj velkou placatou hlavu, samořez a moc nereznou, kupuju ve škodovce. K tvýmu problému který patří spíš do jiné diskuze o alarmech. Imobilizér v klíčku a extra imo. ti nebude rozhoukávat dodělaný alarm. Projdi všechna čidla, zalarmovat, vyzkoušet čidlo tím že zataháš za plexi okna nesmí se rozhoukat teprv až když začneš otvírat. Nenamontovali Ti otřesové čidlo? Jestli ano vyhoď ho, s obytkou pořád cloumá vítr. Prostorové čidlo po špatných zkušenostech do aut nemontuju, spustí to moucha, motýl, myš co tam na podzim vleze. Spotřebu Rimoru znám, staršího i nového, přijde mi dostatečná, ten rozdíl po zadeklování bude daleko menší než u auta bez alkovny, asi kempování v -20C to pomuže víc. Kšilt nad oknem u Š 1203 dělal litr a alkovna u tvého auta třeba 5 navíc. Donut' se jezdit na 6tku na 1800ot min(s kamionama pěkně v koloně) .Při protivětru zastav na parkovišti uvař, vyspi a když nepřestane foukat kup si raději LASTMINIT. Jinak Tě to sežere! Je to krásnej luxus, který musí někdo zaplatit.

Leo
Leo
2012-02-01 23:46:25

Zadeklováno.Plast je velmi houževnatý, lehký ale slaboučký,šrouby s velkou hlavou k ničemu, při dotažení se plast kroutí. Spoje a kraje jsem vystužil/přeplátoval páskem plastu co ze starého nárazníku nařezán. Trubky do zadního topení jsem od dveří řidiče protáhnul vnitřkem auta. Nepotřebuji je pod vozem chladit, navíc pod vozem trpí. Trubky od klimošky mi nebylo doporučeno tahnout vozem z důvodu jejich rosení. (Proto pod vozem jsou vedeny jen 2). Hluk od podlahy ubyl, tím pádem pocitově zesílil hluk pneumatik. Rozdíl spotřeby moc nezjistim, jednou vezu vítr, pak zas 2 tuny a vlek, 140 PS prostě 8,5-14l.


Odpovědět