Fórum - Téma


Karoserie_Mondeo IV-dveře,kapoty


Fórum Mondeo MK IV Karoserie_Mondeo IV-dveře,kapoty

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK IV  |  Naše vozidla


1  2

 petrdepo  
2017-01-07 06:49:53

monty83: Záleží na tom, čím jsi ho promazal. Měl by se prostříknout jen MD sprejem, ale pokud je v zámku staré skoro vyschlé mazivo, tak to moc nepomůže a musí se vymontovat a důkladně vymýt lihem. Ředidlo nebo benzín jsou nevhodné, protože mají špatný účinek na umělé hmoty.

2017-01-07 12:10:40

petrdepo: děkuji za radu. První co jsem udělal, zajel jsem do pozemní garáže a auto vyhřál a pak to nastříkal sprejem nanoprotech na mazání spojů. Druhý den ok, ale to bylo jen kolem 0°C No a další den zase malér. Auto dala manželka v práci klukům a ti to promazali něčím prý na to dělaným, ale neví co to bylo. Západka chodí volně, ale nezasekne se, takže bude asi nějaká větší vlhkost vevnitř, koukla jsem, že mechanismus je poměrně rozsáhlý. Auto je staré 8 let a poslední 2 roky stojí pořád venku. Ještě se zeptám, je možnost nějakého servisu, kde toto dělají a nevymění celý mechanismus? Nechci zbytečně platit něco co jde v klidu opravit a ještě čekat na ND. Nebo to zvládnu? Nikdy jsem u MK4 dveře nedělal. Popř. neznáš nějaký odkaz jak na to? Díky moc

 petrdepo  
2017-01-07 18:43:31

monty83:Spíš to dělají menší servisy, které dělají Fordy. Velké servisy raději mění celý zámek za velký peníz a málo práce.

2017-01-07 23:04:45

petrdepo: a čistě náhodou, víš o někom spolehlivém v Praze? Byl jsem ve dvou servisech se starým MK3, celkem 3x, nakonec stejně prd objevili a přišel jsem si na to sám... Dnes je těžké narazit na dobré automechaniky...

 petrdepo  
2017-01-08 07:34:13

monty83: Bohužel o servisu v Praze nevím, protože jsem z Plzně. Ale možná ti odpoví někdo jiný.

2017-01-08 23:34:25

Ještě nikdy jsem dveře a zámek nedělal. Mám si dát na něco extra pozor? Můžu to tím MDéčkem prostříknout aniž bych to musel celé vyndat ven? Nějak se necítím manipulovat s tím vším plus kabely...

 petrdepo  
2017-01-09 05:43:49

monty83: Samotné MDéčko ti možná nepomůže, protože staré mazivo se dostatečně nevypláchne. Navíc bez demontáže tapecírunku se ke značné části zámku nedostaneš.

2017-01-09 08:41:05

petrdepo: Jo to jo, tapecírunk chci dát dolu, měl myslel jsem abych nemusel dávat pryč celý zámek... Ještě se asi hloupě zeptám... Jaká jsou nejzávažnější místa? Budu muset i částečně demontovat zámek nebo je vše co se maže přístupné? Díky

 petrdepo  
2017-01-09 11:08:18

monty83: Není ani tak důležité promazání jako spíš odstranění starého ztuhlého maziva. Nevím, jestli je kvůli tomu třeba demontovat celý zámek. Ale v každém případě by se to mělo dělat v teple, aby staré mazivo změklo. Pokud si na to netroufneš, tak se zkus domluvit v servisu, kde to musí udělat alespoň se 6timěsíční zárukou.

2017-01-10 22:26:08

petrdepo: Tak auto se nechalo v garáži, kde je cca 20°C a pak odšroubovali 3 torxy co jistí zámek a profoukli to výkonným kompresorem a pak promazali. Dveře jsem teď zkusil otevřít a zavřít, jelikož je tu -11 a pecka, dveře se zaklaply jak mají. Každopádně na jaře, až bude teplo, dám pryč tapecírunk a zámek řádně pročistím, jak si radil, aby to bylo v richtiku...

 petrdepo  
2017-01-11 07:37:28

monty83: Hlavní problém je ten, že pokud je zámek namazaný moc, tak mazivo postupně trochu tuhne kvůli vysychání a nalepuje se do něj prach, který to ještě zhoršuje. Proto přílišné mazání není dobré. Kdo chce být pečlivý, tak maže olejem jen ty plochy, které se po sobě posouvají nebo odvalují. Trochu to připomíná hodinářskou práci. Dobrý je také MD sprej, protože obsahuje příměs grafitu, který maže i když olej vyschne.

2017-01-16 19:56:12

No teď se chystají zase velké mrazy, tak uvidím, každopádně na jaře to celé vyndám, pročistím, a namažu jen ty plochy, čistě náhodou jsem vyučený hodinář

2017-03-11 07:17:35

ahoj,už jste někdo prosím řešil ten tapec na kapotě?Mám tu černou látku poškozenou ,asi myšinová origo 2300kčmá z vás někdo jiný tip na opravu?děkuji

 petrdepo  
2017-03-11 08:08:03

jurisekm: Zkus se zastavit na vrakárně. Existují dvě verze. První je na benzíňák a druhá pro nafťák má jiný tvar. Kunám a podobnému zvířectvu začaly chutnat od doby, kdy se materiál změnil na ekologický (bohužel jim začala chutnat i kabeláž). Proto je dobré použít ochranu proti hlodavcům (vlasy do textilního sáčku nebo sprej). Na netu se dají vyhledat i vhodné materiály pro domácí výrobu čalounění kapoty. https://www.ahifi.cz/odhlucneni-motoru-a-kapoty/

2017-03-11 09:28:36

petrdepo: na ahifi už sem koukal, mám benzín 1,6 ecoboost, to by mě asi stačila jen jedna tenká vrstva místo té černé látky, co myslíš?

 petrdepo  
2017-03-11 10:35:20

jurisekm: To záleží na tom, jak hlučný se ti motor zdá být. Máš možnost si vybrat materiál podle ceny a podle tlumicích vlastností. Ale rozhodně to vyjde levněji než originál. Na netu je zmínka o tom, že jako lepidlo lidé často používají Chemopren.

2017-03-12 09:19:21

petrdepo: ten tapec je ještě k použití,špátná je ta černá látka,tu bych nejraději vyměnil!!Ale čím?co technická pryž o síle 2mm?Látka mě žádná nenapadá

 petrdepo  
2017-03-12 19:44:25

jurisekm: Může se použít leccos. Ale nejlepší by bylo něco nehořlavého. Například skládací hliníková fólie, která se používá na zakrytí čelního okna proti namrzání. Ta bývá už podlepená.

2017-03-17 18:31:06

Použil jsem mofos!


Odpovědět

1  2