Fórum - Téma


Karoserie+Focus-vibrace auta


Fórum Focus I Karoserie+Focus-vibrace auta

Informace o modelu: Ford Focus I


1  2  3

2008-05-17 21:39:40

Mám problém. Motor 1.8 při záběru a rychlosti cca 80km/hod. se rozechvěje auto. Epicentrum odhadem z přední pravé strany. Uberu plyn a vše v pohodě. Přídám a je to tam zase. Kola to nejsou!

Snad pravá poloosa? Má být uložena v ložisku, protože je delší z důvodu mimostředového uložení převodovky. (?)

Nemáte nějaký typ? Díky.

2008-05-18 16:17:25

Měl jsem stejný problém . Nakonec to byla nějaká uvolněná lišta z přední části motoru kterou proudící vzduch rozkmital .V servisu dotáhli nějaký dva šrouby a bylo po problému .

2008-05-18 21:56:43

Je to velmi intenzivní. Jakoby motor svým výkonem v určitých otáčkách něco rozvybroval. Možná to cítím i v řadící páce. (?)

Pokud by to byla jen lišta, bylo by to velké překvapení.

2008-05-18 22:36:06

Ahoj,ta lišta to určitě není. Když to je tak intenzivní počítal bych spíše že může být poškozen homokinetický kloub. Mrkni se na něj. Tato závada se oběvuje při větším záběru. Sundej manžetu kloubu a mrkni jestli tam je vůbec tuková náplň( grfitová). Zdenek k

2008-05-18 22:52:21

Prosímtě, je tam i to ložisko o kterém se zmiňuji v prvním příspěvku? To jsem jen slyšel, nejsem přes tyto věci odborník. Když o tom z někým mluvím, tak každý trefuje něco jiného.

Manžetu sundám a zjistím jak to tam vypadá.

2008-06-25 07:07:35

Ložisko na delší straně samozřejmě je, ale to co popisuješ je na 99% poloosa, jakmile se dostane auto do zátahu, unášecí ložiska sjíždí do vymačkaných ploch a tím se vyosí = klepání.

2009-03-28 19:35:39

To Boban

Má stejný problém,jak zde diskutovaný. Nerozumím, jaké že to ložisko zajíždí do vymačkané pozice??

2009-03-30 22:35:56

Jedna poloosa je delší. Převodovka není na středu motorového prostoru. Je vyosená. Jen dodávám, že ložisko je dle všeho OK! Problém bude asi opravdu v těch homo... kloubech.

Závěrem, vybrujem si to spolu (já a můj Focus :) )už téměř celý jeden rok a je to pořád stejné. Stav setrvalý, nemění se k horšímu. Rychlos jízdy neomezuji. Problém je pořád asi do těch 100km/hod.

Oprava se mi nechce platit, protože netuším kam se to při těch cenách ND může vyšplhat.

ik.

2009-03-31 17:52:29

To Ivo

Mně se hryznul homokinetický kloub na Favoritu a to byl teda randál. Chvilkama to dávalo pecky do volantu jak hrom. Stačilo rozebrat, vyčistit a promazat. A je to při trakci. Když na to šlápnu, tak čím větší otáčky, tím cítím větší vibrace. Dnes se mi to zdálo i při menších rychlostech. Něco s tím provedu, pak budu chytřejší.

2009-03-31 20:39:19

OK! , pak napiš jak to dopadlo.

Já to taky nechal rozdělat a promazat a nic. Oprava prej 6tis. a víc. (?)

ik

2009-05-12 14:38:04

Tak to byl pravý vnitřní homokinetický kloub. Je tam trojkříž s kuličkama, jedna byla prasklá. Origo 6300,- jen kloub. Druhovýroba 4000,- celá poloosa se slevou. Já měl opravu zdarma v rámci bazarové záruky

2011-10-07 23:04:38

mam stejný problém vybrace kolem 90 km od předku jdou do podlahy a do plynového pedálu myslíte že to je to samí co uvas dekuji za odpoved

2012-02-12 12:54:04

ano to je mozny. chce se to podivat. koukam ze mas taky hezouna:) mam podobny problem akorat ze me vybru v urcitych otacka v kdyz stojim. myslim ze je to silemblok na pravo nevi nekodo co by to jeste mohlo bejt??? vejfuk ani nic podobnyho se nikde nedotyka :(

2012-02-15 08:33:53

tak vypadá to že je to vnitřní homokinetický kloub nevite nekdo zda se dá koupi zvlašt jako vnejší nebou musím koupi celou poloosu

2014-01-15 23:10:23

zdravim mam taky takovej problem na focusu když jedu rychlosti 60 km při věči akceleraci tak auto se třepe volant i řadička když uberu tak v pohodě před rokem měněne nove poloosi obě a když jedu do zatačky tak děla to divne zvuky ale jenom na jedne straně a de to slišet u spolujezce poradi někdo

2014-01-15 23:14:37

karoro: Ahoj, jak vypadají silenbloky uložení potoru a převodovky???

2014-01-15 23:21:42

povadi: ahoj to ti nepovim nedival sem se na to mam auto jen měsic tak nevim nemuže to byt i kolama mam tam zimni pneu protektor bil sem sněma v pneu a řikal mi že je tam potřeba dat vic zavaži tak jestly to neni tim v tom pneu tomu sam nerozuměl tak nevim

2014-01-15 23:23:32

karoro: jak sem ho kupoval tak to auto nemělo takovi vybrace jak tet a když jedu do zatačky rychlej tak slišim lupani nebo praskany

2014-01-16 00:30:42

karoro: pokud máš vyvážené kola tak to nemůže vybrovat. Jak se píše výše kouknul bych na uložení motoru

2014-01-16 08:26:38

karoro: To, jestli je to kolama by se mělo dát vyloučit jednoduše tím, že přehodíš přední kola za zadní kola. P0dle mne to ale kolama nebude, protože by to nemohlo být závislé na tom, kolik máš přidáno plynu.


Odpovědět

1  2  3