Fórum - Téma


Ka * Endura E 1.3 44kw tlak v motoru


Fórum Technický koutek Ka * Endura E 1.3 44kw tlak v motoru




2014-05-15 18:59:52

Zdravim

Nevim jestli tu někdo už nepoložil stejnou otázku ale jelikož jsem nic nenašel budu předpokladat že ne

Mam problem s přetlakem v motoru. Nemyslim valce ale komplet skříň (blok) motoru.

Když sundam víčko na dolejvání oleje a ucpu ho dlaní tak při nastertovaném motoru za malou chvilku vznikne tlak že tam neudržim ruku a začne to foukat okolo taky se my zda že má mortor nízký výkon a z toho otvoru jdou vidět a silně cítit spaliny a nespálenej benzin takovej ten smíšenej smrad jestli to znate a je to u studenýho motoru o něco horší než když je ohřátej jinak to nijak neovlivnuje jízdu volnoběh drží akorát při sešlápnutí plynu se my zdá že dost klesnou otáčky při rozjezdu a je tam prodleva tak 1,5 vtřinky než se vytočí zpět ale to se my mořžná zdá protože jezdim v práci dieselem neví někdo jestli je to problem nebo normalní?

2014-05-15 21:33:14

ivanncz: pro jistotu změř tlaky ve válcích, mají být stejné ve všech válcích u benzínu cca 10 atm. Vypadá to na pístní kroužky, tlak při kompresi uniká pod píst.

2014-05-16 17:32:05

ok zkusim

 petrdepo  
2014-05-17 10:38:23

ivanncz: Je trochu divné, že by se netěsnost pístních kroužků projevila naráz ze dne na den. Nepozoroval jsi pokles výkonu už postupně dříve ? Pokud se problém objevil náhle, tak to vypadá ne na opotřebení pístních kroužků, ale přímo na prasknutí pístních kroužků a to by vyžadovalo okamžitou opravu, aby nedošlo k závažnému poškození pístů a vložek.

2014-05-17 20:35:15

petrdepo: mno nevim co by zpusobylo takovou vjec jako prasknutí kroužků najednou a ten pokles je již delší dobu nebylo to najednou puvodně sem to připisoval palyvovému čerpadlu které sem měnil mynulý týden ale nic se nezměnilo


Odpovědět