Fórum - Téma


Jak se dá propadnout Fordu


Fórum Pokec všeobecný Jak se dá propadnout Fordu



1  2

2010-10-22 23:01:21

Spyke

Možná tě zklamu,ale jestly nerovnoměrné opotřebení, bylo jak se říká odskákané pneu,tak to není chyba na straně pneu,ale na koncepci podvozku,a trpí na to mondea i focusy ,ale i octavie a jiné nové vozy, je to daň za to jak pěkně auto sedí v zatáčkách ,levnější pneu tento nešvar jen urychlí a potom pneu pěkně hučí.

2010-10-23 23:09:32

Pneumatiky jsou opravdu trošku doskákané, ale vím o co jde. Pokud bych nevěděl, tak bych to spíš přisuzoval slabším tlumičům. Tento jev je zcela obvyklý, ale viděl jsem ho spíš u aut velkých rozvorů, jako třeba u Superba a tak. V nižší střední třídě jsem s tím setkal vyjímečně a to spíš, když někdo kopnul na auto extrémní nízkoprofiláče. Měl jsem na mysli takové nerovnoměrné opotřebení jako třeba jedna zadní guma více sjetá z vnější strany a druhá zadní naopak z vnitřní a jedna více a druhá méně, proto jsem šel na tu geometrii, jestli není náprava hnutá. Všechno ok, což mě potěšilo. Sice už mi volal zájemce na Mondeo, ale neechám si ho, ten rozdíl v jízdních vlastnostech mě tak mile překvapil, že jsem si to rozmyslel. Už se těším na jaro až koupím kvalitní letní.......

2010-10-25 10:09:41

No tak vida,problém je vyřešen.Ono to citlivé řízení bude v kombinaci s tingťong pneumatikama asi dost smrtelná kombinace.Ale že to bude pneumatika mě fakt nenapadlo.Vždycky jsem používal osvědčené značky,takže jsem s tím nikdy nepřišel do styku a to jak si popisoval řízení,tak to to jsou přesně stesky občas slyšitelné od lidí,kteří poprvé řídí Forda.No prostě člověk se celý život učí a tohle je další důvod proč si dávat bacha na podezřele levné a podezřele znějící výrobce.

Já bych ani moc nedal za to,že nějaký takový podobný zádrhel bude i na té spojce.Mondea jsem velmi krátkodobě řídil dvě a že by tam měla být nějaká tužší spojka mi nepřišlo.

2012-03-28 05:34:55

Když už tady o tom píšete,tak já vám taky něco napíšu.Já měl Mondeo MKI 2.0 100kW a nemohl si stěžovat.Měl jsem ho 9let a udělal jsem si na něm úplně všechno.Znal jsem každý šroub a nebyla věc kterou jsem nedělal nebo aspoň neprozkoumal.Byl opravdu spolehlivý

Hold po devíti letech jsem ho opustil i když strašně nerad.Musel na řadu přijít nový protože jsem ho chtěl ne že bych musel.Byl ve výborném stavu protože jsem nepočítal že ho prodám.Taky jsem nemohl sehnat MKIII takový jaký bych si představoval.

Po třičtvrtě roce jsem narazil na kousek který mám do teď a sdílím s vámi tyto stránky a srazy.

Krásný kousek 2.2 TDCI TITANIUM X .Viděl jsem ho a během pěti minut bylo rozhodnuto.Byl opravdu nedotčený

a zachovalý.Co taky po třech letech kdo by ho zničil.

No ale po koupi jsem během čtrnácti dní chtěl toto auto prodat.Byla tam tuhá spojka a neseděly mi krátké rychlostní stupně.Takže pořád řazení.Když jsem začal uvažovat o prodeji postupně jsem si zvykal.Teď když nad tím přemýšlím vidím to stále živě ale po měsíci jsem si zvykl ohromil mě výkon a přesnost jízdy,komfort a sportovnější podvozek.Taky nej výbava kterou jiní Mondea nemají

Hledal jsem už jen to lepší na něm!

No pak jsem se zaregistroval tady k vám a bylo to veselejší.Teď už bych Monďase nikdy nedal a hlavně mě on sám spojil s vámi s tak báječnými lidmi,a kdybych o Monďase přišel uvědomuju si že bych přišel i o vás a to bych strašně moc neradChyběli by jste miTi všichni koho mám na mysli určitě vědí

Takže modrý oválek vždycky,abych byl s vámi tady.

Přeji vám hodně šťastných kilometrů a s usměvem jde všechno líp

Tomenzino

2012-06-10 04:48:48

Hned po řidičáku jsem si koupil od mystra ve škole Escorta jelikož byl automechanik tak byl v dobrém stavu, byl to 1.6 16v 66kw 3dv. r.v. 1994 měl jsem ho jenom na přepravu do práce, šlapal jak hodinky do doby než mi ho někdo ukradl. Pak jsem si pořídil vw jetta 1.8 r.v. 1990 mech. 4 bod víc jsem opravoval než jezdil tak šla do světa a na řadu přišel golf 2 1.8 gti 16v ten mi vydržel do nedávna než probehl lysem. Pak nám jednoho dne přivezl na parkoviště 60letý pán zelenýho escorta kterýho máme udat za jakoukoliv cenu. Po zjištění pár informací o vozu od majitele který ho koupil jako novou káru a poctivě ho servisoval o čem svědčí serv. knížka mi po zkušební jízdě padl do oka a hned jsem zavzpomínal na prvního forda co jsem měl. Trvalo mi 14 dnů než jsem se vymáčkl že ho beru, chtěl ho můj kolega pro mladou která před měsícem dodělala řp. jsem usoudil že to nebude to pravý, protože bych sledoval jak by šlo do kytek, nechtěl jsem dát káru která je po kompletních rozvodech, těsněním pod hlavou a kompl. nové spojce. Tak jsem se ho ujal a jsem rád že je doma musel jsem se zaregistrovat zde na ford clubu, mám zlé zkušenosti s vw-clubem kde každej machruje kolik má peněz, jakou má káru a ví o autech nejvíc. Po navštívení největšího jejich srazu jsem po 1 hod. musel odjet pryč. Tady zatím nemůžu soudit jsem tu novej ale po přečtení několik témat v sekci F. Escort tak zde na clubu se snaží pomáhat navzájem a myslým si že zde je normální komunita lidí která fandí značce ford a nehledí jeden na druhého jakou má káru apod. už se těším až vyjedu na první sraz poznat nové kamarády a přátele ktrý maj jako hobby značku Ford

2012-06-10 11:53:09

Ja to mam se znackou Ford trosku slozitejsi. Jakozto nadsenec do americkych aut, se nejen o evropsky Ford, ale i o zbytek evropskeho vozoveho parku naprosto nezajimam. Uznavam, ze auta jako Mondea ST, Focusy ST nebo RS vzbuzuji v lidech emoce, ale mne presto moc neoslovuji. Mym snem byla vzdycky americka kara s osmivalcem pod kapotou. Proto moje prvni auto byl pred osmi lety 1999 Pontiac Firebird Trans Am 5,7L V8, 305HP. Kdyz jsem ho prodal, chtel jsem koupit Corvette, ale byly porad drahe, tak jsem sel do Mustanga. Samozrejme jedine V8. Mustangy jsem do te doby taky moc nemusel, minula generace se mi nezamlouvala, ale tahle nova byla hodne cool a za slusne penize, tak bylo rozhodnuto, i kdyz jsem si rikal, ze Ford nikdy nebude GM. A opravdu neni, ale presto jsem si auto zamiloval. Ja nejsem priznivcem jedne znacky, spis si vybiram konkretni auta napric znackami. Proto Mondeo nebo Focus ani nahodou, ale Mustang, Ford GT nebo pickup F-150 ci SUV Explorer nebo Expedition klidne. Diesel mi samozrejme nesmi do baraku, obzvlast, kdyz ctu nektere clanky, jak jsou s nimi majitele spokojeni a pisou, ze jsou spolehlive, ze zatim menili jen turbo a par drobnosti. Fakt usmevne. Nepamatuji si, ze bych na svych amerikach kdy resil nejaky problem. Vlastne kdyz nad tim premyslim, tak vubec nic. Vsechno vzdycky spolehlive fungovalo. To myslim naprosto vazne. A o kultivovanosti behu motoru se da v pripade dieselu take celkem uspesne pochybovat, ale proti gustu..... Moc rad jezdim na srazy Ford clubu, ale jenom kvuli lidem. O autech to pro mne proste neni. Ale parta je tu dobra a spoustu lidi vzdycky rad vidim. Jezdim ale hlavne po srazech amerik. Zrovna vcera jsem se z jednoho takoveho u Hermanova Mestce vratil. Sjelo se tam 557 amerik. Uplne jina liga, nez srazy Ford clubu a ja si spis rikam, jak je to mozne, kdyz u nas jezdi tisice Fordu a americkych aut tak malo. Tezko rict, ale presto vzdycky moc rad prijedu i na ty nase komorni srazky. Zkratka a dobre, mam Forda a mam ho moc rad, ale moje pristi auto bude klidne uplne jina, ale zase americka znacka. Snad mi to clenove Ford clubu prominou.

2012-06-10 15:19:59

Tak u mě to je asi tato:Nikdy jsem nepreferovala jednu značku ,ale to auto mě vždycky muselo prostě něčím oslovit.Vystřídala jsem více značek od Citroen ,přes BMW,Audi ,Nissan ,Fiat Coupe který mám dosud a doufám ještě nějaký čas budu,až k Fordu .Jedinou volbou u mě byla stejně jako u Standy Amerika a V8.Musím říct ,že lépe jsem zvolit nemohla.Ford mi zabral místo v srdíčku a vím ,že v něm navždy zůstane.Zrovna tak ale i lidičky z tohoto clubu .Díky autu jsem se sem přihlásila a poznala tak spoustu báječných lidí s kterými nás spojuje nejen zájem o auta ale také kopce srandy a proto na srazy jezdím a jezdit budu.Nemohu ani říct že mě ostatní Fordy nezajímají tak to není ,ale je pravda že jiného Forda než Ameriku bych si nekoupila,ne proto že by se mi jiné nelíbily ale je to pro mě srdcovka.Ale absolutně jej nevyvyšuji nad jiné Fordy,vždy a ráda pochválím co se mi líbí a to zcela upřímně a ráda dám takovému autu i hlas,protože dost pěkných kousků na clubu je.Oproti tomu je zde hodně lidí co vychvaluji na clubu ,nebo ve zprávách ale když dojde na hodnocení najednou oněmí a důvody mě mírně řečeno udivují takže je pak vidno že preferují jen své vozy rsp.evropské a jen je zřejmě uznávají ale nevadí ,pro mě je hlavní ,že se stalo to že jsem kouzlu značky Ford propadla a že jsem vás clubáky poznala.Takže jsem tomu vlatně propadla naplno.Tak takto se dá Fordu propadnout a to celkem snadno.

2012-06-11 23:28:09

U mne to bylo takto.

Moje první auto byl Žigulík,dobry to stroj a potom dlouhá léta jsem si kupoval Škodovky-nejsou to špatná auta,doveze Vás z bodů A do B,levné díly,provoz atd.

Stále mi však něco chybělo,pak jsem začal pokukovat po strašně se mi líbila Siera 2.0 ale tenkrát pro mne nedostupný auto,jak šel čas tak na konec jsem si jí koupil,stála vedle báráku,v červené barvě,měla plnou výbavu,jezdíljsem sní a byl na výsost spokojen ,přirostla mi k srdíčku,pak však onemocněla motor k.o,nešel zpravit a karoserie taky už nic moc.Dal jsem ji na vrakoviště ,když jsem jí tam nechával .

Přemýšlel jsem jaký si koupím auto a tu najednou se naskytla šance Escort v combu 1.4 tak a mám jí do teď.Měl jsem spousty aut a možnost jed ve spoustě značek ale tadle značka se mi stala vším,Přirostla mi k srdíčku,je to prostě srdeční záležitost.

2012-06-15 19:50:01

já momentálně nadávám na kudy chodím a přesto bych neměnil , mam escorta kombi 1.8 TD a nikdy se escortů nevzdám, i když mam momentálně samej problém snim, ale pro mě to jsou dosti pohodlná auta, která mi prostě sedli do ruky , jen vím, že TD mi už nesmí do baráku, takže se budu vracet k zettecu, ty jsou nejlepší

2012-07-12 22:34:58

Tak už jsem taky propadl Fordu . A jakpak se mi to tak přihodilo ? Koupil jsem si včera Forda Probe 2.5 V 6 , auto které jsem vždy chtěl a obdivoval jsem ho . Už po prvních kilometrech mě dostalo , hned mě ,, sedlo do ruky " . Nikdy jsem si nemyslel , že se to může stát , považoval jsem to za bláboly ale opak je pravdou . V mém případě je to tím , že mám rád sporťáky a jsem zatížený na auta se sklápěcími světly . Pravda je asi taková , že jsem Fordu zřejmě propadl už dříve , velký vliv na to měla i účast na prvním srazu , jak píše Dr.Riviera . Jen jsem o tom nevěděl , nebo jsem si to neuvědomoval . vaman

2012-07-12 22:45:08

Tak to gratuluji Vamane Probečka jsou krásná nicméně na muj vkus (jako většina osobáků) malá za mě mluví můj stařík jen doufám že mi nedělá moc ostudu i když i to je věc názoru je prostě můj a měnit nemám v plánu spíš naopak

2012-07-12 23:10:52

Vamane s tím Probéčkem tě chci vidět na Krkonošském srazu... jinak velká gratulace

2012-07-13 07:49:48

Vamane, tak teď jsi překvapil Probe je hodně dobrá kára ještě navíc s V6 už se těšim až mě v něm svezeš

2012-07-13 10:15:06

Vaman : gratuluji k novému vozu. Je moc pěkné,když si člověk může splnit svůj sen.

Hlavně ať slouží a nejezdí plno kilometrů.

2012-07-21 12:44:44

Teda tady se mi libi tolik ruznych lidi a vsechny spojuje jen jediny

2012-09-26 00:17:33

Vznik oválu FORD

1903 - Písmena a loga

Označení psacím písmem bylo ve firemní komunikaci poprvé použito v roce 1903. První vyráběný vůz - Model A - se však honosil logem ověnčeným ve své době velmi módním secesním lemem, které vytvořil sám Henry Ford.

1906 – Písmo s křídly

V roce 1906 se objevil propracovanější tvar písma s dlouhými nožičkami písmen „F“ a „D“, známý jako „písmo s křídly“. Toto logo nesly všechny automobily Ford do konce roku 1910, kdy došlo ke změně písma do tvaru, který se s malými změnami používá dodnes. Značka Ford s psacím písmem byla na Patentovém úřadě Spojených států amerických zaregistrována v roce 1909.

1907 – První ovál

Oválná značka Ford byla poprvé použita v roce 1907 britskými obchodními zástupci Perrym, Thorntonem a Schreiberem, předchůdci původní společnosti Ford Motor Company Limited of Great Britain. Ovál se používal k propagaci vozidel Ford jako „punc spolehlivosti a hospodárnosti“.

1911 – Definitivní ovál

Spojením písmen a oválu vytvořil Ford v roce 1911 definitivní podobu loga, které převážně používali prodejci ve Velké Británii. Automobily Ford a firemní materiály však používají označení s psacím písmem až do konce 20. let.

1912 – Univerzální vůz

Ford se na krátkou dobu odklonil od oválného tvaru a používal na svých vozech okřídlený trojúhelníkový tvar. Logo, jež mělo původně symbolizovat rychlost, lehkost, graciéznost a stabilitu, bylo vytvořeno v oranžové a tmavě modré barvě a neslo nápis „Univerzální vůz“. Henrymu Fordovi se však tento design nelíbil, a tak od něj bylo rychle upuštěno.

1927 – Oválný emblém Ford

Nový Model A pro rok 1927 byl prvním vozem značky Ford, který měl na chladiči umístěn oválný emblém Ford. Toto logo, jehož dobře povědomé pozadí v barvě královské modři je známé i dnes, bylo používáno na mnoha vozech až do konce 50. let. Přestože se i nadále důsledně používalo ve firemních tiskovinách, oválný emblém Ford se na vozech Ford znovu objevil teprve až v polovině 70. let.

1976 – Modrý ovál

Modro-stříbrný oválný emblém Ford, používaný jako identifikační znak všech vozů Ford od roku 1976, představuje snadno rozpoznatelné a důsledné označení všech závodů, prostor a výrobků společnosti po celém světě.

2003 – Sté výročí modrého oválu

V roce stého výročí oslavila společnost Ford své dědictví představením modernizované verze oválu Ford. Ovál společnosti Ford je její pýchou – je historickým symbolem společnosti Ford Motor Company a jednou z nejuznávanějších obchodních známek na světě.


Odpovědět

1  2