Fórum - Téma


Info+Mondeo1.8 SCi-Jakou má spotřebu


Fórum Mondeo MK III Info+Mondeo1.8 SCi-Jakou má spotřebu

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4

2010-12-14 22:22:25

Hupino: ale je pravda že taky můžeš mít STčko, který jezdí za 10l, nebo Favorita kterej jezdí za 8l a má sotva výkon vysavače

2010-12-14 22:41:40

Přece u Mondea jde o radost z jízdy a ne jenom o spotřebu. Aspoň já to tak vidím. Omlouvám se, že jsem vám do toho vlezl, ale už jsem se na to nemohl dívat. Až si ho Wariane koupíš tak doufám že se pochlubíš.

2010-12-14 22:44:32

taky jsem Wariane zvědavej s čim nakonec přijdeš, tak hlavně ať koupíš dobře to co ti bude vyhovovat

2010-12-15 03:37:44

Hezky jste se do me obuli Tak já myslím, že zatím mám vybráno rozhodne SCIčko combi, min 2004 (po facelitu pokud se nepletu), a nejlíp chia....jen ho najít

2010-12-15 09:18:07

Warian: Neber to nějak osobně, to bylo spíš takový všeobecný konstatování, že když chceš atmo benzín do velkýho auta, tak musíš počítat že si něco pápne Každopádně Mondeo je dobrá volba, tak ti přeju aby se ti ho povedlo najít a hlavně aby ti poté dobře sloužilo

2010-12-15 09:44:33

Jestli můžu doporučit tak nejvíc SCI-ček jsem viděl na stránkách www.auto-re.cz Opravdu tam má pěkné vozy. Dva jsem viděl i osobně a mohu potvrdit že vypadají jak na fotkách. Byly to ale sceniky.

2010-12-15 15:59:41

Spotřeba do 10 L je v pohodě....takže pokud to nepřeleze , vubec nemám problém , jen dufám, že na ty krátký trasy to nebude víc Tad mám 1.6 a ta si klidně vezme těch dest, ale to je starý typ motoru... Děkuju za typ, kouknu na ty stránky....

2010-12-15 16:42:55

Warian: tak do deseti litrů se budeš vejít v pohodě, když nebudeš závodit...

2010-12-15 18:16:01

Tak v zimě jezdím do práce deset min, v mrazivých teplotách.....to by diesela odrovnalo...zlatej benzín když do deseti tak jen dobře

2010-12-15 19:33:53

To máš pravdu, to by asi nafťák neunesl. No mě se STčko zahřívá už po 2km a začíná topit ještě možná dřív. Holt benzín je benzín, navíc se nemusíš bát že ti palivo zamrzne, kort při takový Sibiři, co teď panuje

2010-12-15 19:59:29

To jo no...to vidim všude, diesely total odrovnaný...........ST je nádherný, ten přední nárazník dělá hodně, musíš být spokojený co

2010-12-15 20:24:36

no to je protože si lidi koupěj nafťáka s přesvědčením, že ušetřej na spotřebě, ale neuvědoměj si že údržba je mnohem náročnější než u benzínu, navíc diesel potřebuje jezdit, pořádně se celej zahřeje až tak po 20 km, do tý doby trpí. Jinak s ST jsem spokojenej, teď sice odpočívá, protože nemám to srdce s nim v tomhle marastu jezdit a navíc mám služební, který můžu používat jak chci, ale jezdí a vypadá stále dobře bez výraznějších problémů

2010-12-15 20:34:25

No já mám taky stádo benzínovích koní v garáži a jezdím v Celice která je takový pohotovostní vůz která stojí před barákem

2010-12-15 21:16:04

tak jsem na tom podobně, akorát můj "pohotovostní" vůz je Rover 414i

2010-12-15 21:24:32

Doktore co říkáš nato

http://suchen.mobile.de/f...ing=&lang=de&pageNumber=1

2010-12-15 21:45:58

Tak cuhane i když nejsem doktor tak tahle kára je pro mě absolutně dokonalá a jeden z mých favoritů na dalších pár let.

2010-12-15 22:18:52

No Cuhane, tak teď si mě udeřil přímo do srdce. Jestli někdy budu nevěrnej Fordu, tak s něčím podobným. Anglány to já můžu. Na firmě máme víc aut, ale vždycky když je volnej Rover, tak si ho vemu i když jeto r.v. 97 ale např. proti Cliu r.v. 09, který tam máme taky, je to luxus, ale hlavně má duši. Takovej

Aston Martin Vantage V8, TVR Cerbera Speed 12, nebo Jaguar XJ 220, to je sen, kterej se mi asi nikdy nesplní, ale je hezký o něm snít. Jinak STčko má taky motor od Jaguaru, kterej Ford vlastní, takže taky dobrý

2010-12-15 23:01:43

Tak teď tě doktore omlouvá jen to nadšení k Jaguáru, protože nevěřím že bys chtěl napsat něco takovýho jako že Ford si musí brát motor z něj. Takže něco málo z nedávné historie vývoje motoru ST.

Prošel rozsáhlou úpravou ve Ford Special Vehicle Engineering (resp. SVT) a během svého životního cyklu produkoval různé výkony pro americký model Contour SVT a v převrtané verzi jako 3l pro Taurus a pozdější ST220. Vrcholem této konstrukce je právě motor v ST200 s váhou 165kg. Základem je Duratec VE – celohliníkový blok odlévaný metodou Cosworth se 6 válci do V, svírající úhel 60 stupňů s objemem 2495 cm3. 24 ventilový rozvod 2xDOHC je poháněn dvěmi bezúdržbovými řetězy s hydraulickými napínáky. V bloku pracuje standardní, 4x uložená kliková hřídel s kovanými ojnicemi, zvýšený kompresní poměr 10,25:1 je dosažen hliníkovými písty.

Na změnu charakteristiky si Ford objednal vývoj nových vačkových hřídelí u Roush Performance – znalci znají tuto značku jako špičkového úpravce Mustangů, s kterým Ford dlouhodobě spolupracuje na stavbě výkonných modelů SVT. Tyto vačky mají mírně změněné časování, ale hlavně – jsou duté, pro úsporu rotačních hmot v motoru, kontaktní plochy jsou vytvrzeny vrstvou chromu. Dále na scénu nastupují speciální svíčky, větší „zelené“ 22lbs vstřikovače schopné dodávat palivo až do teoretického výkonu 300k v nepřeplňovaném motoru, použitá palivová pumpa je schopna dodávat 112litrů paliva za hodinu – opět dost na to, aby zásobili stádo 300k, byla by potřeba a zájem. Na opačném konci došlo k úpravě katalyzátorů, které jsou průchodnější a kladou nižší zpětné tlaky, aby došlo k účinnějšímu vyprázdňování válců.

No abych to zkrátil. Jaguár prostě ne no.

2010-12-16 08:39:02

No Hupe díky za přednášku Ale já zas někde slyšel, nebo četl, že ten třílitr je převzatej z Jaguáru. A jeden z motorů v Jaguáru X-Type je taky třílitr o stejnym výkonu jako má ST220 a vzhledem k tomu že Ford je vlastníkem Jaguáru, tak bych se tomu ani nedivil a upřímně by mi to ani nevadilo, kdyby ten motor v mojim autě byl z dílny Jaguáru. Ostatně takovýhle věci nejsou vyjímkou i u ostatních automobilek, že prémiovej model dostane motor z luxusnější automobilky, kterou daná firma vlastní. Např Audi A8 ve vrcholný motorizaci má taky motor z Lamborghiny, ale to jentak bokem

Jo a ještě jsem i vzpomněl, že existuje další teorie, že je to rozpůlenej dvanáctiválec z Astonu Martin. Sám Ford to sice nikdy nepotvrdil, ale taky nikdy nevyvrátil

2010-12-16 08:47:45

Tak já si dám tu práci a najdu článek ve kterém se píše,že 3litrový motor z ST 220 je polovina 12ti válcového motoru s Aston Martin


Odpovědět

1  2  3  4