Fórum - Téma


Info+Mondeo-vstřikovače


Fórum Mondeo MK III Info+Mondeo-vstřikovače

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 14

2014-01-29 19:37:59

popeye: no repas na tddi a na tdci je cenou úplně někde jinde vstřiky tdci okolo 4200 jeden ,tddi 6000- 7000 všechny čerpadlo je na tom podobně tdci 6000 - 18000 záleži co se vše mění tddi 6000 až 15000, ale hlavně tddi neni tak náchylný na naftu, snese toho o hodně hodně víc. Jinak co se týče autorizovaného Forda tak si totiž dělaj z lidí prd*l v Poděbradech hadice k turbu 2000 kč v Kolíně 1600kč v každym fordu to stojí jinak. A hlavně někdy s nima dohledat díl je jak z debilama ale to je u vetšiny (vw,ford opel citroen) párkrát jsem tam musel a z těch hovad jsem někdy rost nejvíc u opla dal jsem jim vin a oni nebyly schopný objednat spravný čidlo otáček v kelly hned a bylo skladem. Nechci se zastávat kelly a nebo elitu či nečeho jiného ale jít do Forda je někdy o nervy, nehledě na to že nekterý vyrobci co jsou v kelly dávaj díly do prvovýroby. Ale je to fuk. Každý auto má něco. Akorát u některech to neni zas tak finačně náročný a u některých ano

2014-01-30 16:06:11

kubix31: hele já vůbec netuším jak se pohybují repase TDDI teda vim že nař na Aukru je repasované čerpadlo TDDI dražší než TDCI vštřiky asi neodcházejí nebo je to podobný jako u strejch chrochtáků stací vyměnit špičku a nastavit otevírací tlak - fakt nevím To že jsem tu napsal že kámoš dal za zprovoznění Focuse 35 kolíků to je pravda ale nevím co mu tam všechno dělali a jak ho natáhli na práci. Osobně jsem před koupí TDCI zvažoval vzít radši TDDI, ale on tem motor údajně není žádná výhra prej je tam nejak nakombinovanej rozvod motoru řetěz s řemenem, že vačku pohání řetěz a čerpadlo řemen nebo naopak a samoždřejmě jsem zjišťoval všechny bolesti těchto motorů. Nakonec jsem zvolil TDCI za 1. kůli roku výroby - chtěl jsem co nejmladší auto za peníze co jsem měl. 2. Výkonu - rád se svezu, 3. 6ti stupňové převodovce- asi je to úspornější. Svého rozhodnutí vůbec nelituju a litovat nebudu ikdyž se to rozbije - má to už na najetý počet kilometrů sakra nárok. S hadicema na turbo to si mi přihrál ..... to ať jsou všichni do prde** to už má vyřešený nejprve mi praska od EGR do intercooleru to je ta za 2000 jak píšeš u nás ve fordu 1860kč to jsem si sed na zadek a nekoupil jsem pracuju totiž jako servisák dmychadel a kompresorů pro nejmenovanou firmu a s podobnýma hadicema se setkávám při praci sice pouze s rovnýma, ale vím že se dají koupit i kolena různých průměrů a úhlů takže jsem si za pomoci těchto kolínek a trubiček poskládal hadici za 400kč a přechod průměru z 50mm na 40mm jem vyrobil kovový takže věčný. to samý je pod autem od turba do intercooleru ta je 150mm dlouhá ale je to přechod ze 40mm na 50mm a vžycky to rupne v tom rozřiření - tahle hadička stojí 1100kč - přechod jsem vyrobil kovovej a použil jsem kompenzátor za 60kč a má to další výhodu originál hadice jsou gumový 1x pletená kostra myslím že jsou max na tlak 2 atm a já použil hadice ze silikonu 3x pletený který vydrží tlak až 4atm takže je tam mám na věky silikon není nachylný na působení olejů a je na vyžší teploty

2014-01-30 17:39:50

kamionak: Já dělal repasy stříků už dvakrát nalítal jsem na ty první 60000 a ty druhý zatím 30000 ale je pravda že mezitím kleklo i turbo zatím 15 tis i čerpadlo zatím 25tis. ale zatím na všechno jezdím a koupil jsem repasy ..

2014-01-30 17:46:29

popeye: taky sem řešil ty hadice co píšeš,napadlo mě,udělat to tak jak si napsal,ale myslel jsem,.že je to blbost,ale asi není,,a určitě to vyjde levnější...od turba ten kousek jsem koupil originál,ale ta cena mi přišla šílená- za 15 cm hadici 1600.-,to mě dostali,ted řeším tu hadici od EGR ventilu,,,možná by to šlo poskládat z měděných kolínek,,normálně to zaletovat a jen dopojit gumu,,a mělo by to fungovat,,ikdyž si myslím,že se najde hromada lidí,kteří to odsoudí,ale pokud to bude fungovat,proč ne...

2014-01-30 18:01:16

kubix31: Máš recht do fordservisu už jezdím jen buď pro kokotiny ale pokud jde a zásadní a drahý věci radši si to seženu někde jinde druhovýrobou a pak tam díl donesu jen namontovat. A tenhle figl mi poradil dokonce ten frajer u kterýho jsem objednával díly asi se mu mě zželelo když viděl že mám křáp z 2003 :o)) kterej celej nemá ani cenu těch nových dílů. Naposledy jsem se řádně prohnul se spojkou musí se to měnit komplet ta stála asi 15 tisíc i s prací ale taky jsem koupil setrvák druhovýrobu

2014-01-30 19:25:49

emil69: k tomu setrváku,,,kde si ho kupoval,máš nějaká odkaz ?? taky mě to čeká,,,dokonce jsme našel nějakou firmu,která dělá repase dvouhmotnostních setrváků tam to vychází kolem 5000,- + -,ale nevím,jestli se to dá,,jestli s tím má někdo zkušenosti...

2014-01-31 09:53:17

popeye: u mondea tddi je rozvod stejně, u focuse je právě zmińovaný řemen a řetěz, řetěz z kliky na čerpadlo a z čerpadla řemen na vačku nájezd na výměnu 150 000km teda jen řemenu řetěz jsem nikdy u tohohle neměnil nebylo potřeba. jezdí ke mě focus má necelých 400 000km a když vidim jak se k němu chovaj a co vydržel a srovnám peněžně co do toho narval on a já a mám polovinu km a nic v něm netahám. a on je truhlář takže furt narvanej focus a za nim vozejk s plachtou. tak o proti mě do toho auta nic nedal. A z tddi mám opravdu lepší zkušenost je pravda že jejich výkon neni zas tak osilnující ale 85 kw mondeu to jde a 66kw focus taky. jinak zajímala by mě ta vyrobní cena těch hadic. to na tom maj 1000% marži z*rdi.

emil69: 15 tisic to docela jde. jsou lidi co za ni dávaj okolo 20 000 tisic ložisko přítlačák lamela 2hmotnostní setrvák. taky mě bude čekat a pak už jen turbo a bude doufám klid

2014-02-11 12:33:53

Zdravíčko, mohl by mi pls někdo poradit? Hledám a nenacházím žádnou odpověď v žádném vláknu. Chci si koupit do foroty jetý vstřiky, na mk3 02rok výroby, dvoulitr tdci. Chci si je repasovat a mít připraveny na výměnu.No a na těch vstřicích jsou tři různé sloupce čísel. Nevím, podle které čiselnopísmené řady je shánět. Na všech 4 tryskách mám teda EJDR00 a pak nějaký čísla který už stejný nejsou, no a ty ostatní řady jsou každá jinačí... dik, Jura.

2014-02-12 08:00:29

jiri420:

Dobry den, na nasledujucom linku su nejake informacie o vstrekovacoch a ich kodoch:

http://www.fordwiki.co.uk...ommon_Rail_Injector_Types

 petrdepo  
2014-02-12 09:13:43

mondejo_ke: Sice na benzíňák to nepotřebuji, ale je to vemi prospěšná informace pro všechny, co mají nafťáky.

2014-02-12 09:25:19

petrdepo: V pohode, ja som odpovedal Jirkovi

2014-02-12 19:32:49

mondejo_ke: Dobrý den, Moc děkuju za ten odkaz, je to velmi poučné, nicméně mi teď teda vrtá hlavou, proč mám první vstřik EJDR00101, druhý 301, třetí zase 101 a čtvrtý zase 301, když podle te tabulky bych měl mít EJDR00301Z. Je možný, že to někdo vyměnil a dal blbý???? Kdo mi teď poradí??? Mám si koupit všechny vstřiky 301, nebo to namixovat tak jak to tam mám teď???

2014-02-12 20:25:17

jiri420: jestli ses dobře díval na ten odkaz z označením vstřiků,tak žádný 101 tam není.takže vážně pochybuji,že tam takové nějaké máš

2014-02-12 21:03:20

radek66: Tak jsem se asi blbě díval a bude tam EJDR01001... Zítra na to mrknu znova.

Ale logicky by tam měl být jen jeden typ vstřiku, ne???

2014-02-12 21:34:51

jiri420: Ano, len jeden typ vstrekov na vsetky styri valce.

2014-02-12 22:38:01

radek66: Nevím, jestli se tomu dá věřit, ale ted jsem ještě koukal na Autokelly a tam píšou tohle:

Delphi kód: R00301Z

Nahrazuje: R00101Z, HCR104

Tak nakonec bych se vlastně nedivil, že bych tam měl tu 101...

2014-02-13 09:34:03

jiri420: já osobně bych scháněl R00301Z.ale je to věc názoru

2014-02-13 17:28:59

radek66: Muj názor je shodný, jestli jsem to pochopil správně, tak mám ještě 2 vstřiky podle starého označení (101), a dva novější.... Teď už jen nêjak zjistit, ktery zlobí....

2014-02-13 21:33:54

Jed tam kde dělaj vstřiky a poslouchej je oni se tím neživí nadarmo.Já jezdil po debilech a ještě horší já je poslouchal a stálo to daleko víc než kdybych jel hned do Delphi

2014-02-14 16:06:46

povadi: zdravim tak ten filtr je ufi nejaky italsky amejd s elitu za 280 kacek a nadrz prej necistili tak to ted resime na reklamaci servisu ale moc se na to netvaril zacal se vymlouvat ze to nema vliv na to co tam je za filtr a bordel v nadrzi tak to pry nevi jestli tam nejaky je tak jsem zvedavej co zjisti az bso napichnou


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 14