Fórum - Téma


Info+Mondeo-vstřikovače


Fórum Mondeo MK III Info+Mondeo-vstřikovače

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 14

2014-01-26 20:56:52

kamionak: Když by se to opravdu vše vyčistilo jak má tak to pak je v pohodě. Jinak jakej Ti tam dal filtr? Jde o mikročásticovou propustnost...

2014-01-26 21:01:12

lafa: autoopravna karel frič v usti nad labem on se zabyva fordama a naftou to neni i kdyz je uz dneska 7% bionafty ve stojanech jak to pisou na pumpach v nemecku tak si nevyberes a to davam adetiva

2014-01-26 21:03:29

povadi: jo to nevim jakej filtr musel bych se kouknout o vykendu

2014-01-26 21:17:48

kamionak: Nejlepší je používat filtr Delphi

2014-01-26 21:42:09

povadi: bosch filtry jsou taky dobrý a jsou dělaný na stejný lince jako delphi

2014-01-26 21:46:18

lafa: klidně natankuji občas i bionaftu.vše krásně vyčistí a ukáže kde prosakují hadičky.pokud mám dobrý filtr,vše zachytí a ničemu neuškodí.jen ji nesmím natankovat a pak tři měsíce nejezdit

2014-01-26 22:25:29

radek66: jj filtr je u TDCI hodně důležitej kupuju jedině ve fordu poprvé jsem byl překvapený když mi přinesli krabičku s filtrem bosch ford original .... čekal jsem origo delphi. v Elitu mi říkal že origo do fordu je delphi ale jim už nevěřím ani pozdrav radši drahýho bosche ve fordu made in germany než drahej delphi made in china v elitu, jinak ke vstřikům prej jsou dobrý v hale v praze ale čerpadlo TDCI prej 25tis repas za 18 jsem na netu viděl nový a vstřiky kolem 3500/ks tak uvidím jak se stím poperu já už čekám že mi to klekne každou chvíly ikdyž tem pocit mám už dva roky a stále kvoká. Aditivum VIF používám krátce a pozoruji mírné zlepšení chodu a o 0,2l/100 nižší spotřebu, tak uvidím v kolika tis kilometrech se to rozbije zatím jsem na 232tis a vše původní

2014-01-26 22:49:43

popeye:

Čerpadlo mají ve Fordu orig za 21 tisíc. A je u toho z Německa poznámka "pro ČR"

Hale znám, jezdím tam, a jsou tam opravdu dobrý

2014-01-27 11:15:30

lafa: Když jsme u toho - která značka filtrů je nejlepší ? Pokud by byl filtr kvalitní, tak by žádný svinstvo z nádrže neměl propustit.

2014-01-27 18:42:36

Tak tenhle frajer R-auto Shop mi poslal "repasovaný" čerpadlo,otočil kameny,zkasíroval prachy a prej špatná nafta nakopat pr*el

2014-01-27 20:14:23

lafa:

Jak píšu, takový díl jako je čerpadlo, vsřiky, bych si určitě nenechal posílat, z e-shopu, od někoho jen tak.

To prostě jsou věci, které se musí řešit osobně, a s někým kdo se tím zabývá

petrdepo: nejde v první ředě o kvalitu jak píšeš,kvalitní budou pravděpodobně všechny filtry. Ale každý filtr je určen k něčemu. A Mondea potřebují nízkou propustnost nečistot,takže určitý počet mikronů. Což každý filtr má jinou.

Takže Delphi, Bosh jsou k tomu určené

2014-01-27 22:04:38

U mondea mi přijde že je docela blbě řešený sací koš v nádrži neni tam žadný sejtko jen labyrynt kterej ten bordel propustí stejně a jde to do filtru a při nevčasné výměně to ten mikrobordel protrhne a jde to do čerpadla a vstřiků. Takže si myslim že nějaký měnění filtru po 30 000 tisících neni moc oká Já radši měnim po deseti. Co se týče zlepšení materialu čerpadel po roce 2003 myslim že to je kec ser* se to u všech stejně. Prostě tahle konstrukce čerpadla a vstřiků stojí za h*vno vydrží tak +- 200000 km pak jde do kopru sice jsou i vyjímky ale co jsem dělal mondea tak vetšina lehli okolo 200000 km

2014-01-28 11:49:03

tomenzino: Rozumím, díky za odpověď. Zatím s filtrem problém nemám, ale asi bude dobré se po nějakém poohlédnout, protože mám najeto skoro 134000 a nevím kdy to na mě přijde. Doufám, že tahle značka je dobrá i na benzíňáky už kvůli tomu, že mám 4-bodové vstřikování.

2014-01-28 18:55:00

kubix31: To mám teda pěkný vyhlídky s 232tis na tacháči ale nesouhlasím že je něco špatně řešený nebo je to na H**** pokud vemu stále omílané bláboly že nej auto je octavia 1 generace TDIčko a nejlépe 66kW v tom případě by bylo TDCI od fordu na H*** ale...... vstřikovací tlak TDI v jedničkový octávii je myslím 190barů a vstřikovací tlak TDCI od fordu je myslím do roku 2003 (euro3) 1600barů a mondea s euro 4 mají tlak 1800barů takže když motor nakroutí 200tis je to šampion a držák prostě zátěž kterou dnešní čerpadla a vstřiky musí vydržet bych bral tak že aby se zmiňovaná a vyhlášená octávie musela nakroutit mega abych mohl říct že je to špičkovej motor .mimochodem na služ koktě TDI 66kW máme okolo 290tis a je bez tlaků a není to jediný koncernový auto o kterým vím, které nepřežily 300tis naopak vím o eskortu 1.8TD který dobře složí už 560tis. Samozdřejmě čerpadla a vstřiky DELPHI byl pro forda špatná volba ale to změněné čerpadlo po roce 2003 něco na tom bude ty první mondea se prej sypaly třeba už v 60tis kdo to stihnul v záruce dostal už to lepší komu se to vysypalo po záruce byl pak neštastný, takže pokud můj monďas najezdí 250tis s jedním čerpadlem a vstřikama žačnu se k tomu motoru modlit zatím to vypadá že to dá . Palivák dávám po 40tis originál z forda (Bosch) po deseti to je trošičku zbytečná investice origo stojí okolo 1300kč to by mě ročně jenom tohle stálo 3900 nebo 5200 hechtáků najedu mezi 30-40tis ročně. O nějákých neoriginálech kolem 6 stovek o tom sem nikdy neuvažoval a nikdy uvažovat ani nebudu a vůbec už jsem se odnaučil kupovat druhošku všech možnejch dílů originál je levnější

2014-01-28 19:21:35

popeye:

Pěkně napsané, souhlasím s tím

2014-01-28 19:35:43

popeye: Tak jestli se ty lepší čerpadla pokud to dobře chápu dají dat i do těch starších Mondeií tak není lepší je tam při opravě rovnou dát pokud vydrží dýl?

2014-01-28 19:39:22

peca:

Jasně jak jsem psal. Přečti si pár přízpěvků výše

2014-01-28 23:14:39

popeye: Kdyby tam švihli od záčátku bosche tak je po problému! Jakto že na hdičkách ty čerpadla taky dělaj piliny a odnese to vetšinou jen regulátor tlaku a né vstřiky, a nezlobte se na mě ale když je to ten slavnej common rail tak je narok na čistotu nafty vysokej tak mohli dát aspoń sejtko do sacího koše,nějakej labyrynt toho moc nepochytá. Má ho třeba i Marea td a je to starej chrochták. Jinak já už toho teď moc nenajezdim tak měnim po 10 000. Jinak jsem měnil po 15 000 - 20 000. Mám teď pracovního couriera 1.8 d sice žadný žihadlo ale fakt se nemusim bát že mi odejdou vstřiky nebo čerpadlo a když tak to nestojí raketu jako na mondeago a do forda pro díly možná tak pro origo filtr,jinak to jsou pěkný zloději. nevim proč bych jim měl platit dvojnásobek za díl kterej je v náhradě stejně dobrej,neřikám že všechny.a v některejch připadech je origo prostě origo . ale kdyby to stálo tak za h*vno tak budou všichni jezdit pro díly do autorizovanýho a né do kelly nebo elitu atd. Naftu mám rád je to jinej pocit než jezdit v 1.8 nebo 2.0 benzinu ale uspora tady neni v podstatě žádná co ušetříš na naftě nandáš většinou do oprav. Smysl by to mělo kdybych si ho koupil od nova a na 150 000km ho střelil to bych předešel tomu že se to všechno začne sypat. Nejhorší je že do tohle modelu nedávali nic moc záživný benzinový motory, možná tak 2.5 v6 a to taky neni žádnej zázrak to 3.0 v6 151kw to je jiná ale je jich málo a st 220 ta byla na mě moc drahá. Naftu jo ale s povedenejšim vstřikovánim. Co já bych dal za tddi. Možná že ty čerpadla po roce 2003 zlepšili a myslim že né zas tak výrazně je to prostě špatná konstrukce a nejde na ni nic moc vylepšit.Je pravda že jsem slyšel že první mondea odcházeli okolo 100 000km.

2014-01-29 07:20:50

Jsem treti majitel mondea /r.v.2002/ pri 220 000km dovezene z Nemec v roce 2007/2008 matne vzpominam.. predchozi druhy majitel dobrej znamej takze vim co se dalo a co nedalo na aute.. serviska z nemecke radne vyplnovanava pravidelne servisi jen ford.. zadna zminka o meneni cerpadla a vstriku..druhy majitel tez zadny problem.. a pri cisle 290 000 km na tachometru uz v mem vlastnictvi... 3vstrik ko.+ pridrene cerpadlo takze pokud to bylo vse original nebo nebylo nevim ale kazdopadne vysoke cislo uz to je a narok uz to asi taky melo.. aktualne 303 000km. odkroucenou ale za TDI bych nemenil ani za mak...

2014-01-29 12:20:21

kubix31: Pravda kdyby dali od počátku bosche třeba by to bylo jiný ...třeba by bylo nové auto dražší nebo se prostě chtěl Ford odlišit od konkurence ikdyž delphi používá myslím i renault v nejákých motorech, ale proč tomu tak je se mi nikdy nedozvíme prostě to tam máme tak se stím musíme naučit žít. píšeš co bys dal za tddi to ti řeknu naprosto přesně za opravu bys dal stejně jako za tdci ona to zádná výhra není kámoš tu má fouska a 240tis a čerpadlo KO tak hned udělal i vstřiky mluvil něco o 35tis tak nevím jestli mu tam nabouchaly všechno nový nebo repasy, ale mě se to zdá hodně když za to se dá opravit i tdci. S dílama to co jsem napsal jsem myslel dost ironicky že je to levnějsí ve fordu, ikdyž ono tomu ve finále tak je s mím kilometrovým nájezdem až 40tis ročne po středočeských okreskách a Praze zas taková ironie není. pro příklad tyčky stabilizátoru zadní v kelly od febi obe dvě 1100 +/- ve fordu origo 1400kč taky obě febi fungovaly asi 4 měsíce a bylo po nich origo tam mám víc jak rok. Tlumiče měnil jsem cca ve 200tis vyndal jsem všechny čtyři Sachs Motorcraft nejspíš origo a netuším jestli byli někdy měněné za nový jsem dal bez slev v elitu za 1kus přední KYB Exel-G 3100/kč (nedal za oba jsem dal 3900 s kámošovejma slevama) zadní na aukru KYB A-just nebo tak nějak nyní mám na tlumičích cca těch 35tis ani ne a přední jsou KO takže přístě budou origo přední kus do 3000 to mi slíbíl prodejce ve fordu že se do třoječky vejdu. on je spíš problém že se lidi bojí zeptat kolik stojí origo díly a to že jsou origo prodejci zloději s tím nesouhlasím pro příklad bez zákaznickýho čísla v eliti bych dal za přední tlumiče 6200kč a ve fordu do 6000kč a 100% budou kvalitnější.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 14