Fórum - Téma


Info+Mondeo-vstřikovače


Fórum Mondeo MK III Info+Mondeo-vstřikovače

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 14

2008-04-14 18:24:14

Pokud máte problém se střiky, tak ve Fordu sice diagnostikují závadu ,ale neumí jí opravit leda výměnou.....Vlastní zkušenost .Je to velmi častá závada a bolest fordů.Pokud máte zájem tak si napište pošlu odkaz na opravny po celé ČR.

2008-04-16 21:56:23

ja mel taky problemy s blikanim kontrolky zhaveni,u forda zjistili ze byl spatny jeden strik,tak ze ho spravili a auto zatim jede jako driv,za studena v nem trochu klape,ale tak je to diesel tak snad je to normalni

2008-04-17 16:06:23

Kdo ti to dělal a kolik to stálo ?píšeš 4500?Mě řekli 3500 za střik když jsem řekl že mám nalítáno 200000km tak mi řekli že to chce vyměnit všechny ...jen nevím jestli budou chtít ještě za práci...Smířil jsem se tak s 20000kč :o)

2008-04-17 17:07:54

meli sme to ve zline ve fordu

2008-04-17 17:14:38

Tak v Teplicích to neumějí Jsou to amatéři

2008-04-17 21:29:22

ale vis co bylo stejne divny ty striky museli poslat prez celou republiku az do prahy aby je zkontolovali to jako nemaji nejake ty kontrolni stolice vic po republice?

2008-04-18 06:34:16

na to jsou speciální mašiny ,stojej kolem 5ti milionů a Ford tohle asi neinvestuje ,já to dávám tady do Lovosic ale je to ta samá firma jako jsi to měl ty....pravděpodobně ....jsou jediní kteří ty střiky umějí

2008-04-19 13:30:14

Ahojky, prosím o odkaz na opravnu někde v karlovarském nebo plzeňském kraji. Měnili jsme už 2 vstřikovací čerpadla na Fordu Scorpio 2.0 DOHC, ale pořád na benzín nejede a zřejmě budou špatný střiky nebo už nevím co. Děkuji

2008-04-22 17:32:17

Tak mám opraveno za 1 den.Jeden střik á 3500 + práce =15000Kč ...kontrolka žhavení nebliká a z auta se stalo žihadlo doporučuju kdo má najeto 80000 km tak udělat...a přidávat aditivum do nafty (naše super nafta )jinak čerpadlo udělá pá pá a bude to drahý tuplovaně

2008-04-23 19:35:36

To jsi nechal vyměnit všechny vstřiky nebo jen jeden ?

2008-05-04 17:31:16

Všechny protože na 200 tis km máš na střiky 2xpřetočenej tachometr prej jsou tak na 80000 km potom jdou do věčných lovišť ono to nejde poznat dokud nezačne být zvýšený odtok z přepadů a neodtlakovává se common rail a jednotka to nezačne házet do nouzáku to je jen při vyšším výkonu při normální jízdě je to v poho ale pozor palivo hoří ještě při zpětný úvrati protože spalovací prostor nedostává přesnou dávku a pomalu se propaluje píst a pak udělá pápá no aje to na novej motor a ten nejni za 15 tis. :o)

2008-05-05 17:09:47

No tak to je pěkný. Taky mi to padá do nouzáku a to i když je motor teplý. Nejprve jsem si myslel že to dělá jen při studeném motoru, ale testnul jsem to pořádně minulý týden a občas to spadne i když plně akceleruju s teplým motorem. No předjíždění je fakt ruská ruleta Na diagnostice mi řekli že je to turbodmychadlo, prý špatně staví lopatky nebo nějakým způsobem vázne a nebo nějaký elektrický ventil je v hájí. Takže mi doporučili vyměnit celé turbo za 40 táců, ale nějak jim prostě nevěřím. Takže jsem pořád tam kde jsem byl před měsícem. Nejhorší je že to na mě občas začne blikat ihnet po startu a to je pak jízda na nouzák do té doby než se motor ohřeje, to pak musím zastavit a znovu nastartovat. Pak už je to v pohodě. No dělá mi to starosti

2008-05-05 17:11:18

Kolik jsi tedy dal za výměnu všech vstřiků a kde ti to dělali ? Už to auto máš v pořádku a bez problémů ?

2008-05-08 22:07:21

Ve středu jsem byl ve speciálním servisu a měřili mi vstřiky i tzv. tečení přepadem. Oboje mám v pořádku, takže se budu muset zaměřit na to turbodmychadlo. Tipuju to na ten elektronický regulátor, které je bohužel součástí turba, než však nechám vyměnit celé turbo za 40 tisíc, tak radši nechám proměřit elektriku celého auta, aby mi pak regulátor na turbu neodešel znova, kvůli nějaké závadě na elektroinstalaci.

2008-10-28 19:26:13

ahoj Luculik,měl jsem také problém se vstřikama.Sice na dieselu ale pokud to má něco společného s boschem tak přímo v plzni je servis bosch co se čerpadel a vstřikování týká.Je to mezi autobusákem a servisem škoda.přes ulici.Mě to tedy seřizovali v praze pač jsem se o tomto servisu dozvěděl déle.Seřízení jednoho vstřiku 1800kč.

2010-07-14 17:48:02

zdarec,můžeš mi poslat ten odkaz na opravny vstřiků.dík.radek66@atlas.cz

XTM
2010-07-15 01:01:57

Ahoj jen poznámka, největší koncentrace amatérů je asi v autorizovaných servisech... četla jsem si Tvoje poznámky zpětně a mohu jen souhlasit... píst se opravdu propálí... u mého milionového krasavce 4 měsíce po 2 leté záruce a dokonce bez předchozího blikání žhavení... vše se rozblikalo až když se to posralo... mohu napsat romám na co si mají lidi s Mondeem 2003 TDCI 2 litr dát pozor... a stejně... po všem to ... nakonec asi půl roku jsem si užívala zase auta a už bliká žhavení sem tam na volnoběh už i mně... Fordem tam vlakem zpět.... a tak krásný je to auto.... jak může někdo v ČR legálně prodávat auta co na na naftu v ČR jezdit nechtějí....pokud by to bylo jinak je to ještě horší....

Majka z Liberce

2010-07-17 23:15:22

Zdarec všem.

Pánč patřím také mezi " postižené" vstřikama,tak hledám všemožné info.Jen tak pro zajímavost v P- Holešovicích mi řekli: jeden vstřik-zkouška přepadem cca 300 Kč

  • - na stolici cca 700 Kč
  • - repasovaný vstřik 4500 Kč

Nevím ,jestli to bylo s prací - to bych kecal.

Někde jsem četl o dobrém servisu na Kladně,ale nemůžu to nikde najít.

Tak že ,tak...

2010-08-06 20:34:25

Zdravím všechny, dnes jsem už z čirého zoufalství dosurfoval až sem .. mezi odborníky Koupil jsem v roce 2006 mondeo 2.0 TDCi a opravdu začínám být zoufalý, auto sice jezdí jak drak a nebýt toho že jsem za za dobu ježdění vyměnil 12 ANO 12 vstřiků tak bych byl spokojený. Vychází mi to na cca 3-4 vstřiky ročně, vyzkoušel jsem už všemožné opravny,od Fordů přes odborníky na vstřiky u diesselů a asi ho shodím ze skály (mondeo) Pravidelně chodím na kontroly, měním filtry, palivo kupuji pouze u shellky. Nedokážete mi někdo poradit? Díky Filip

2010-08-23 23:23:21

Zdarec ,mňo ,kémo asi ti moc moudře neporadím (pánč mám TDDI), ale já bych začal změnou dodavatele nafty a ač mne zde asi mnozí proklejou, nebál bych se do každý nádrže dát velkýho panáka oleje T2.

Toť můj soukr. názor.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 14