Fórum - Téma


Info+Mondeo-co si myslíte o motoru 2.2 TDCi


Fórum Mondeo MK III Info+Mondeo-co si myslíte o motoru 2.2 TDCi

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2

2012-01-28 15:20:58

taky jsem váhal, ale všichni se divili na co ještě čekám a tak sem to vzal (27,12,2011), tyden na to mi říká prodejce (AUTO KOVÁŘ), že u něj byly hned v pondělí po silvestru dva zájemci a prý sebou měli i peníze, že s tím hned odjedou, měli smůlu, jinak auto mám měsíc a už bych neměnil

2012-11-16 20:10:21

Zdravím všechny, 11 měsíců denního provozu cca 25tis km a vše OK

2012-11-17 14:14:52

Mondié

Asi nejlepší motor z dieslů.Ale není vyloučeno, že se podělá

2012-11-19 20:28:18

podle toho co tu píšete se zdá že jsem si vybral dobře...protože zejtra si pro něj jedu....

2012-11-20 09:52:49

Moje zkušenosti z okolí a z toho že těchto TDCi jsme dotáhli mraky,jsou takové že tento motor je jeden z nejchoulostivějších na českém trhu a na české pohonné hmoty,nejsem nikterak zaujatý proti těmto motorům ale mnohým majitelům tento motor cucá z peněženek,v globále V6ka od Forda bude daleko úspornější v dlouhodobých nákladech,nehledě na to že zvuk v6ky je

2012-11-21 19:40:56

Nemám pocit že by moje Mondié bylo náchylné na českou naftu, v mém okolí jsou benzinky zásobovány z Čepra Loukov, potíže jsem nikdy neměl ( tankování u SHELL mi vydrželo jen pár týdnů). Co vým tak mnozí opomínají palivový filtr a jednoduše ho nemění, další věc je průchodnost nového filtru od různých výrobců, stává se že po výměně motor cuká, netáhne atak. Ten kdo pravydelně mění filtr nemá z naftou problém.

Jinak mě napadá: dotáhli jste mraky nebo vraky?

2012-11-22 15:09:00

Mondié

Nejde asi jen o filtr.Jde o to, že nafta není kvalitní, a bohužel na to jsou Mondea hodně náchylný. Takže pokud natankuješ někde špatnou naftu, čerpadlo se ti přidře a máš jak po čerpadle tak po vstřikách.Proto se tady píše aby se do nafty přidávali nějaké aditiva.

2012-11-22 16:52:24

Mondié,vtipné ale od věci..možná na to příjdeš časem co jsem tím chtěl říct..

2012-11-22 19:41:17

OK, jen sem chtěl říct že ne vždy je chyba v motoru a naftě,jen někteří řidiči na údržbu kašlou a pak platí a platí. Toť vše.

Vím přesně co tím myslíš, taky mě to čeká... , zatím šlape jak hodinky

2012-11-22 19:49:15

V motorech TDCi je hlavně problém v naftě a v česku člověk nikdy neví

2012-11-22 19:58:32

Tomenzino

O těch filtrech mi říkal mechanik v servisu, že i oni s tím mívají problémi, že není filtr jako filtr, pěkná přednáška na téma: hustota a průchodnost materiálů od různých výrobců, ztrátě výkonu a odejítí čerpadla ve snaze protlačit dostatek paliva až ke střiku.

2012-11-23 16:01:53

Mondié

Ale jasně,filtr je důležitý. Průtok nebo správná průchodnost filtru respektive velikost zachycení nečistot. Ale největší problém je českého človíčka ušetřit desetník na naftě a tankují naftu kdoví kde. Ale jak píše eRko.

Nikdy si jistý být nemůžeš nikde.


Odpovědět

1  2