Fórum - Téma


Info+Focus-C-Max-různé závady po koupi ojetiny


Fórum C-Max I C214 Info+Focus-C-Max-různé závady po koupi ojetiny

Informace o modelu: Ford C-Max I C214



2010-03-22 09:24:35

Tak sem si udělal radost a vyměnil rendlíka za c-max 2004 2,0 tdci. Radost už mě ale přešla. Po ujetí asi 150 km motor ztratil výkon a v některých otáčkách měl nepravidelný chod. Rozsvítila se kontrolka motoru. Tak sem neváhal a zajel do Forda. Závada P1412-21 Zamrzlý EGR ventil. Oprava s prací předběžně 8500,- A to ještě asi nebude vše. Mám papír s vypsanými kódy tak snad mi k tomu něco řeknou. Po nažhavení při startu se rozsvítí snad všechny kontrolky, dvakrát probliknou světla a vynuluje se počítač (spotřeba...). Když naskočí spadnou budíky a naběhnou tak za 3 sec. a bliká kontrolka imobilizéru.Další návštěva fordu bude v pátek. Tak sem zvědav. A ještě k tomu sem v bazaru podepsal takovou smlouvu, že asi nemůžu nic. Člověk je nepoučitelnej

2010-04-13 21:39:57

Ahoj,

jak jsi prosím dopadl? Mě se teď rozsvítila kontrolka motoru, výkon chybí při rozjezdech z nízkých otáček a na plyn reaguje se zpožděním. Mám tip na turbo, ale nevim....

a najeto mám 112tis. z toho já 40tis. bez závady.

Dík.

T.

tak v servisu mi řekli, že tam bylo 5 zavad. Jen je vymazali a auto teď jede jako dřív ...

P1936 Spínač spojky

P0341 Snímač polohy vačkového hřídele

P0490 Neznámá chyba

P1412 Ventil recirkilace spalin

P042F neznámá závada

prej až se to znova projeví, tak mám přijet, prej to občas tak udělá.

2010-05-07 21:03:33

Tak jsem musel vyměnit EGR ventil a je to zase ok.

Je docela zážitek ho shánět po dodavatelích autodílů (ten můj typ cca. 11 tis. + DPH), ale přímo ve fordu jsem ho koupil za 5500 a výměnným způsobem jsem jim dal ten starej přidřenej a odečetli mi 1300, takže jsem to měl i s prací za 5600,-

T.

2010-05-16 09:31:50

Po výměně EGR ventilu všechno šlape jak má. V Písku ve fordu mě to stálo 8600 i s prací a ten starý si nechali. Takže tvoje cena je super.

2014-05-21 18:26:19

Zdravím poradil by mě někdo co stím u ford focus c-max 1.6 benzín 85 kw diagnostika mě napsala tydle chyby P000B - poloha vyfukove vačkove hřidele 1.řady válců - pomala odezva přerušovaný P000A poloha saciho vačkoveho hřidele 1 řada válců- pomala odezva - trvale, P0420 - učinost systému kataryzátoru je pod hodnotou 1řada válců - trvale,P0480- řidicí obvod větraku 1 - trvale díky moc za info

2014-05-21 18:58:31

drobek: Podle těch chyb o vačkových hřídelích by to spíš vypadalo na přeskočení rozvodů. Asi budeš muset nechat zkontrolovat nastavení rozvodů.

2014-05-21 21:43:13

petrdepo: rozvody jsem dělal asi před měsicem

2014-05-22 06:51:56

drobek: A kdy se závada projevila ? Před děláním rozvodů a nebo až potom ? Co vše bylo měněno za nové při dělání rozvodů ?

2014-05-22 16:41:21

petrdepo: byla zavada už před rozvodama a měnil jsem vše i vondí pumpu

2014-05-22 17:59:06

drobek: Pokud byl tedy takovýto výpis chyb vačkových hřídelů už před děláním rozvodů, tak je to známka toho, že ten, kdo dělal rozvody svojí práci odfláknul. Jinak by musely být tyto příčiny chyb odstraněny. Takovému mechanikovi by stálo za to hodit jeho práci "na hlavu".

2014-05-22 18:36:56

petrdepo: tak jsem pravě nechal dělat rozvody ale nepomohlo to tak už nevím co stím měnil jsem aji snimač a taky nic

2014-05-22 20:22:21

drobek: Po udělání rozvodů bylo provedeno vymazání chyb z paměti ? Pokud to mechanik neudělal, tak si to můžeš udělat sám. Stačí na to odpojit baterii a pak ji po pár minutách znovu zapojit. Pokud by se chyby opakovaly, tak je to něco divného. Jen budeš potřebovat kód na rádio, protože se ti při tom zakóduje.

2014-05-23 15:40:11

petrdepo: jojo to mě vymazala tak nevim no uvidim musim něco zkusit ještě ale dík moc

2015-10-14 18:03:33

Zdravím. Mám jeden veliký problém. Zadřely se mi lanovody k ruční brzdě.Bohužel mám elektromechanickou. Musel bych koupit celou ručku za 25tis. Nechal jsem si na zakázku udělat nový a když jsem ruční brzdu namontoval, tak mi přibržďuje zadek. Hned mi zmizely destičky, tak jsem při výměně promazal a očistil vše co šlo.Dal jsem nový desky a pořád to stejný. Teď jsem odpojil konektor, takže mi auto hlásí chybu na ruční brzdě, ale už mi to nepřibržďuje. Nevím co s tím. Není možný, že se musí nastavit přes diagnostiku? Poraďte mi prosím.Předem moc děkuji.

PS: jedná se o Ford Focus C-Max r.v. 2005 1.6TDCI 80kw

2015-10-20 15:26:01

drobek: Ahoj Drobek, mam podobny problem, opakovane se mi rozsveci kontrolka a porucha je P000A. Mas nejake nove zpravy k Tvemu problemu ... podarilo se Ti to vyresit?

2015-10-21 10:45:24

mikeš: Známému se stalo (u jiné značky) něco podobného. Nakonec přišel na to, že před montáží lanovodů je zapomněl promazat a tak mu částečně vázly. Po promazání bylo všechno v pořádku.

2015-10-22 10:29:23

petrdepo: Díky za typ.A čím to prosím tě promazával?

2015-10-22 12:05:55

mikeš: Před montáží to prostříkával MD sprejem, který má příměs grafitu. Vždycky nastříkal, pak několikrát pohyboval v bowdenu a pak znovu opakoval. Když lanovod držel svisle v ruce, tak čekal, až při tomhle postupu olej proteče skrz bowden. Potom ho teprve namontoval. Olej se časem odpaří, ale grafit zachová pohyblivost. Lano lanovodu také nemůže být silnější než originál, protože by v ohybech vázlo. Ohebnost lana také záleží na počtu žil lana. Lana s větším počtem slabších drátků jsou většinou ohebnější.

2015-10-22 12:11:40

petrdepo: Díky moc za informace.Jsou dost užitečné.Jen problém, že jsem si nechal dělat nový lanovody a vše je už namontované zpátky na autě. Takže ani nevím zda mi zachovali tu sílu a počet žil podle originálu. Ale aspoň promazat bych to mohl. Díky moc.

PS: Dám vědět zda to pomohlo.

2015-10-23 08:54:54

mikeš: Také je dobré, aby konec lanovodu byl chráněný proti vodě a prachu. Největší problém dělá sůl ze slaného sněhu nebo slané vody v zimním období.


Odpovědět