Fórum - Téma


Info+Explorer


Fórum Explorer Info+Explorer

Informace o modelu: Ford Explorer


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 17

2010-06-28 10:13:46

VIN máš za sklem a zbytek není přes nástavby na motoru vidět . Vše OK .Tak to chodí v Trutnově

2010-06-28 10:19:20

Jojo to já vím všechno ale pán si hrál na chytrýho, byl to prostě král jelimán.... Ale to je fuk... kašlu na něj, udělám to jinde. :))))

2010-06-28 23:07:33

win je na rámu pod spolujezdcem nad krytem převodovky

2010-06-29 07:33:29

Kamarádi mám problém z Expikem... Z ničeho nic začal zlobit za tepla. Jakmile se zahřeje motor, tak otáčky klesají při neutrálu a nebo když stojim až na 400 - 500 a pak z toho chcípne. Když je studený, drží si těch 800 - 1000 max. Co s tim? :(

Kde řesně, jako zevnitř, nebo ze spoda, nebo kde?? Jde to vidět normálně??

2010-06-29 09:18:23

Váha vzduchu ?

2010-06-29 09:18:56

Mnoooo pěkný :))))

2010-06-29 09:20:38

Teď tady nakládám srbský ražniči ..... ..... ...... tomu rozumím o trošku víc ...

2010-06-29 09:30:03

nooo dal bych si, kdy že mám přijet? :-D No uvidím jak s tou váhou vzduchu no. Snad to bude OK, jinak si to hodim :)

2010-06-29 09:33:03

V pátek začíná prodloužený víkend pátek - úterý , bazén 25°C plná chalupa lidí . Taky mi to tak kolísalo a oprava stála cca 2.500,-

2010-06-29 11:42:40

hoši váha je už dost extremní, začal bych volnoběžákem možná i změřit tlak na regulátoru tlaku paliva, váhu nutno diagnostikovat to neodhadneš

2010-07-01 10:14:20

Čau chlapi, prosím o radu. Četl jsem, že se někdo z vás potýkal s nakloněným autem. Mě se po zaparkování zdá nakloněný na zadní levou stranu, může to být tím tlumičem na diferáku? Ostatní včetně geometrie mám zkontrolovaný. Taky jsem u vás četl o cvakání v motoru mě na to v servisu řekli, že je to termostat od klimatizace a je pravda, že motor po cvaknutí ztěžkne tak jim věřím. A ještě jedna věc nemohl by mi někdo z vás popsat výměnu oleje v rozvodovce na explorer foru jsem to nenašel a v servisním manuálu taky ne. Díky.

2010-07-01 11:19:01

Copak máš za fešáka ?

2010-07-01 23:06:18

v rozvodovce myslíš v diferáku? tam se odsává nalevacím šroubem, naklonění může být způsobeno bud vadným tlumičem jako takovým nebo paradoxně unavením LP torze stačí seřídit, ten tensor nápravy jen tlumí krouták aby se nekroutila zadní náprava na listech při záběru, s postavením vozu nemá nic společného

2010-07-01 23:09:09

jinak to cvakání ...klima nemá pokud vím termostat, má emg spojku a udajně si má řj přes klimu regulovat volnoběh, dokonce pokud pustíš topení na plno a na přední okno tak to klimu má sepnout stále a vysoušet vzduch kvůli odmlžení, dokonce pod 5 st to dělá automaticky

2010-07-02 07:25:29

Jo , jo to cvakání klimošky je normálka

2010-07-02 09:09:20

Jo ,jo dneska bude

www.chatatama.cz

2010-07-03 20:56:08

Dík za rady. Rozvodovku jsem myslel redukční převodovku a GEM modul, ten se dával myslím od r. 98 ale skříň rozvodovky by měla být u všech Exp. stejná.

Já chtěl měnit všechny oleje a skončil u převodovky a motoru.

Teď jsem přišel kudy se plní zadní dif. Předek vůbec nevím a ta redukčka je pro mě taky záhada.

Když vidím u ostatních tuhých náprav jednoduše dva šrouby na hrušce a u Dany se musí sundat celý kryt tak si myslím že ta rozvodka taky jednoduchá nebude jako u ostatních aut.

2010-07-04 11:14:23

tak jsem prolezl manuály co mam k dispozici a o olejích jsem nenašel ani zmínku, pokud vydržíš řádově 14dní tak budu dělat automat tak se ti na to podívam

2010-07-09 08:47:53

tak olej v rozvodovce už jsem vyměnil, primitivní záležitost, stačilo to očistit od bláta a bylo jasno.

Pokud to někohoho zajímá tak se tam dává1.2L DextronIII, a má se měnit po třech letech. Já myslím, že u mého auta jsem ho měnil prvně, takže po deseti letech, protože o červené barvě si ten olej mohl nechat zdát.

2010-07-09 09:25:31

Jo , jo má se měnit po 60.000 km


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 17