Fórum - Téma


Info+Explorer


Fórum Explorer Info+Explorer

Informace o modelu: Ford Explorer


1  2  3  4  5 ......... 17

2010-04-03 08:29:20

Vžycky podle VINu za oknem nad přístrojovkou . XDS je to nej a je to cesťák

Mám obě pružiny a můžu Ti je necha t . Pokud se Ti zdá , že zadek je sedlej tak překontroluj 5 tlumič na diferáku a zda Ti vůvec funguje dofukování zadních tlumičů , muže být poškozená pumpa nebo relé toho zvedání . Asi tak , auto stojí vypnuté a Ty dáš do kufru cca 10 pytlů cementu . Auto se samo začne zvedat , pak je Explorer jinak tam je chyba . XT , XTL je klasika , XDS je ceták luxus export do Německa

Musíš vždy psát přesně datum výroby např . 22.2.2002 a VIN jelikož se současně vyrábí několik modelů na několik trhů . Jednou jsem napsal jenom VIN a přišel jiný výrobek , to znám . Auta do Austrálie jsou jiná než do Emirátů nebo Evropy .

2010-04-03 08:52:43

zadní tlumiče jsem měnil, dofukování funguje, už jsem vyměnil celý předek a zadní tlumiče, myslíš že by chtělo ještě vyměnit ten tlumič na té zadní hrušce, je to nakloněné na stranu řidiče tak by to odpovídalo

ten typ XDS se dá přirovnat k tomu americkému značení jakému,když najedu na stránky partstrain.com tak to po mě chce zda je to limited, edie bauer, xlt, xl, atd. a nevím co tam dát

tady mail na mě, pmvagner@seznam.cz, co by si chtěl za tu listovou pružinu, ještě zkusím vyměnit ten tlumič na té hrušce

2010-04-04 18:46:05

to naklánění je za jízdy nebo auto je stále sedlé? unavený listy bych moc netipoval pokud už nebyl jeden měněný, spíš prasklý list, ale já bych hledal problém možná spíš na předku, ty torzní tyče jsou velmi citlivé a pokud jsou lehce unavený silentbloky tak je třeba auto doštelovat (platí samozřejmě pro 4x4)

jinak co se toho značení týká tak má význam ho řešit při koupi výbavových prvků, na motoru a agregátech by to vliv mít nemělo, doporučil bych dodavateli uvádět výkon motoru, to je poměrně dobrý odpich, teda samozřejmě nezaměnit V8 a V6SOHC

2010-04-05 17:16:57

je to nakloněný na levou stranu pořád i za jízdy, už jsem měnil všechny tlumiče, listové péro není prdlé žádné

doštelovat tu torzní tyč, myslíš jak? vyměnit nebo se to tam dá vyštelovat, pokud vyměnit tak jsem na to koukal, a nevím nevím, vypadá to, že je tam všechno na pevno, tak nevím.

k tomu typu vozidla: objednával jsem termostat na v6 SOHC a přišel mi úplně jinej, asi o polovinu menší

a ještě jedna věc, jak to mám nakloněné na stranu řidiče, tak mi to i k té straně táhně

tak teď mi poraďte co by to mohlo být díky moc chlapi

2010-04-05 21:11:24

ty torze se ladí v místě pod předníma sedákama, je tam páka a stavěcí šroub, ladí se to na výšku rámu, je to popsaný v manuálu. neměnils ramena nebo něco takovýho? každopádně první co udělej je geometrie, pokud to tahne tak můžeš mít hozený záklon nebo jiný problém na ramenech.

2010-04-05 21:14:55

Jo ten pátej tlumič ( Diferáku ) určitě vyměň a cenu za ten list navrhni sám , ale je lepší vždy vyměnit obě a já mám oba listy stejně staré a super

2010-04-05 22:11:43

měnil jsem všechno i ramena, ale táhlo to už předtím, geometrii mám taky ta je seřízená, vyzkoušel a vyměnil jsem snad všechno, ale na to štelování se podívám jestli tam něco je,

2010-04-05 22:12:57

odkud jsi? při nejhoršim to uděláme

2010-04-05 22:14:03

jsem z okolí K. Vary

ta torzka je tam ale na pevno, usazena v takovém železném pouzdře, které je přidělené k rámu auta

2010-04-05 22:18:51

to pouzdro je natáčené šroubem, hele tento týden nacpu motor do toho mýho střepu tak to pak můžeš dotahnout, Plzen neni tak daleko. teda pokud chceš samo

2010-04-05 23:46:15

o.k. já budu stejnak ještě měnit termostat, tak pak bych mohl přijet, teď koukám do manuálu, ale je ve španělštině, tak to přelouskávám,

2010-04-06 08:27:56

teď jsem se byl podívat na tu torzku, pod tím sedákem ve předu, je to ukončení torzky překrytu plech. krytem, to mám ten kryt sundat a tam by měl být ten šroub? ale předběžně jsem koukal a vypadaj ty torzky obě stejné

2010-04-06 15:28:25

no já už tam kryt nemam pokud tam nějaký byl, šroub je jakoby odstředu auta, chce to leháro pod auto

2010-04-10 18:27:48

tak jsem dnes šteloval ty torzky a auto se ani nehohlo

2010-04-10 20:40:44

tak to dovez kouknem na to

2010-04-13 11:48:32

potřebuju radu hoši, nastartuju, zdechnu, zamknu a stále svítí pozičky, nezhasnou musim odpojit bateku. taky mi patrně zlobí centrál, mam dálku, odemkne spolehlivě ale nezamyká nebo dělam něco špatně. Jak to máte vy?

2010-04-16 17:15:23

zkus vyměnit baterii v dálkovačce, mě to blblo taky, ne teda tak jak tobě, ale vyměnil jsem baterku v ovladači a bylo to O.K.

2010-04-16 19:59:23

ta je ok pač odemyká to normálně, neotáčí to polaritu na serva

2010-04-21 00:10:37

Ahoj , jsem tu poprvé a Explorer je poslední auto, co mi učarovalo. Mám VW Passata, stařičkého, a po sklamání s VW Sharan mne zajímají nějaké podrobnosti s F Explorer. Zajímal by mě běžný provoz "do práce" a náklady s tím spojené. ( Spotřeba , čepy, spojka, pneu, výfukové potrubí, atd. Nemůžu si pomoct, ale pořád mi to vychází přijatelně. V LPG. Pokud nemáte na mysli Felicii 1,3 LPG) Občas potřebuji přetahnout 2t vlek s lodí.

Díky Martin

2010-04-21 08:11:05

Když budeš jezdit normálka , tak 13 litrů plynu a když budeš lítat 180 tak ku 20ti . Koule je na 2,5t a auto vůbec neví že táhneš loď na vleku , protože přes 200 koní si s tím poradí s přehledem .


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 17