Fórum - Téma


Imobilizer_Transit V


Fórum Transit V / VE83 Imobilizer_Transit V

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Transit V / VE83  |  Naše vozidla


1  2

2012-08-01 19:29:50

Zdravim, chci se optat zdal-li nevíte jak to mají tyto ročníky s imobilizerem. Jestli je přímo v vstřikovacim čerpadle? Jde mi o to jestli takové čerpadlo lze namontovat do staršího modelu a čerpadlo pujde?? Ne mém čerpadle je akorát kabel na chcípák a na rádoby sytič.

2012-08-02 08:40:29

Ahoj. Podle mých zkušeností je blokace přímo v čerpadle. Doporučuji čerpadlo nechat před montáží přetěsnit a seřídit. Ušetříš si dvojí práci a zklamání. Při té příležitosti požádej o odpojení blokace v těle čerpadla. Ještě si ověř, jestli právě tohle čerpadlo je to správné pro tvůj motor. Musí se shodovat čísla uvedená na těle čerpadla.

2012-08-02 09:57:12

Potřeboval bych to vědět na 100%. Jestli třeba imobilizer neblokuje jen starter a přívod proudu na chcípák pak by to mělo jít..

2012-08-02 17:49:32

Měl jsem 96 a tam žádný imobilizer nebyl,tam je jenom elektro magnet na přerušení dodávky paliva.

2012-08-03 08:17:24

Jestli mi toto potvrdí víc majitelů tak by to byla paráda. Jinak pro upřesnění jde mi o modely bez turba s čerpadlem Bosch.

2012-08-03 08:42:36

S imob. na transitu jsem si užil. Jelikož se mi podařilo ztratit klíče. Mám rok 1997 2,5D . Blokace je na starter a v čerpadle. Když jsem měnil čerpadlo, musel jsem ho nechat načíst do jednotky. Jinak to prostě nejede. Další možnost je jak jsem uvedl dříve. Pro čerpadláře je to otázka chvilky. Opravdu si ověř jestli toto čerpadlo má onu blokaci, nebo ne.

2012-08-03 19:04:10

Imobilizé tady funguje tak že nejde nastartovat ,protože to někde nesepne ,ale ne v čepadle ..Když ho připojíš na kontakt baterky a šroubovákem propojíš kontakty na stertéru tak to jede.Já se takhle vracel z Chorvatska.

2012-08-05 09:05:16

ok. Netvrdím,že to není možné. Dělím se jen o své zkušenosti. Já to mám u svého Transita takhle. Těch blokací může být více druhů, nebo máš čerpadlo už měněné.

2012-08-05 12:52:16

Bylo original Bosch

2012-08-05 13:12:55

K čerpadlu vede jenom jeden vodič ,když ho rozpojíš tak se přeruší dodávka paliva, já tam měl tajnej vypinač.

2012-08-06 08:36:16

Já tam mám vodičů víc. Nejdřív jsem o blokaci v čerpadle nevěděl, tak když jsem ho vyměnil nešlo mi palivo do vstřikovačů, ať jsem dělal cokoliv. Potom jsem si všiml, že mi stále bliká imobilizér, tak jsem se ptal ve fordu a ti mi to potvrdili. zaplatil jsem mechanika s diagnostikou a už to běhalo. Ten mi taky poradil, že seto dá vyrušit tím odpojením v čerpdle. Pak bych musel zrušit i blokaci startování, abych mohl jezdit.

2017-02-10 16:03:51

Ahoj,mám Tranzita r.v.2002,55Kw a od minulého týdne nestartuju.Když otočím klíčkem,ani necvakne a bliká kontrolka imobilizéru(vedle hodin).Na diag. chyba nepovolený start.Nevíte jak to obejít?Mechanik bude mít čas až příští čtvrtek a nechce se mi tak dlouho čekat. Normálně jsem zaparkoval a za dvacet minut už ani necvakne

2017-02-10 18:27:00

rasl: Zkus změřit baterku. Při startování nesmí klesnout pod 10,5V.

2017-02-10 20:10:04

Baterka je půl roku stará, ale to nemusí nic znamenat.Ještě mě napadl klíček, nebo spíš baterka v něm. Mohlo by to být třeba tím?

hof  
2017-02-10 20:39:49

rasl: zdravím, deaktivaci imobilizeru a tím taky možnost nastartovat obstarává čip, na obrázku ten váleček vedle klíče a je úplně jedno, jestli máš třítlačítkový Ford klíč s baterkou, nebo „jen“ klíč s červenou ploškou, v třítlačítkovém klíči je čip ukrytej vedle elektroniky klíče a v klíči bez baterky je právě v tom prostoru pod červenou záslepkou ...... takže baterie v klíči na funkci imobilizeru opravdu vliv nemá

A zkoušels jinej klíč? Je tady možnost, že čip v klíči umřel .... druhá a ta horší možnost je porucha vlastního imobilizeru.

Někdy taky pomůže na nějakou dobu odpojit akumulátor ( stačí na půl hodiny odpojit minus svorku ) a věci se spraví samy

2017-02-10 20:52:33

Mám bohužel jenom jeden klíč a to bez tlačítek.

hof  
2017-02-10 21:03:08

rasl: při odpovídání klikni na tlačítko "odpovědět" přímo v tom příspěvku, na kterej reaguješ a nick adresáta se ti vyplní automaticky .....

Vrať se v čase do momentu, kdy to auto přestalo startovat, nepřidal sis ke klíčům jinej klíč od jinýho auta, klíče ti upadly atd atd ..... zkus nastartovat jenom samotným tím klíčem, třeba ho něco odstiňuje .... vzpomínej a jinak vyzkoušej to odpojení akumulátoru ....

2017-02-10 21:15:12

hof: Nestalo se vůbec nic.Nic jsem ke klíčům nedával a baterku jsem měl taky odpojenou,ale asi minutu.Jediná věc, kterou jsem přidal, ale to už je dva měsíce, je magnet do mřížky větráku pod hodiny.Magnet jako držák na telefon.

hof  
2017-02-10 21:20:58

rasl: no tak se možná blížíme řešení, čip nemá magnety v lásce, stačilo se klíčem dotknout magnetu, nebo se nebezpečně přiblížit, zkus teda ( jestli už neni čip rozkódovanej ) dát magnet do pryč a zkus nastartovat ..... jestli to nepůjde, tak ti asi nezbyde nic jinýho, než znovu spárovat imobilizer s čipem a to ti poradí asi jen ve Fordu, nebo kvalifikovaný klíčový centrum, nevim

2017-02-10 21:24:13

hof: Ráno budu zkoušet,zatím díky.


Odpovědět

1  2