Fórum - Téma


Imobilizér+Escort-jak vyřadit imo apod


Fórum Escort Imobilizér+Escort-jak vyřadit imo apod

Informace o modelu: Ford Escort


1  2

2012-01-13 17:01:12

Zdravím mám problém koupil jsem forda eskorta 1,6 16 V rok v. 1995 a bohužel jsem ztratil klíč který byl jediný od celého auta teď nemohu nastartovat jelikož je tam imobilizer poraďte někdo zda se dá nějak obejít a kdyžtak návod děkuji Šrůt

2012-02-02 15:55:41

za domácích podmínek asi těžko. Leda do servisu pře diagnostiku nahrát nový program s novým klíčkem. Jinak zkusit oblbnout imobilizér v autě.

2012-02-06 18:54:36

Ahoj,mám podobný problém.Mám tam asi někde studený spoj nebo něco takového.Stále mi na palubce bliká červená dioda a hlásí poruchu,tudíš nejde nastartovat.A vyřadit z provozu ten slavný imobilizér nejde,i ve Ford Carent Brno by to chtěli opravovat ale ne vystřihnout.Smůla tet mi to nejede.

2012-02-06 19:04:12

Má tu někdo potuchy co vlastně ten imobilizér přesně vyřazuje z provozu?Zatím jsem jen zjistil startér,palivové čerpadlo.Je to benzin 1.6-16v.I když jsem měl starter napojen na přímo i to čerpadlo tak stejně motor nenaskočil,musí to vyřazovat ještě něco.

2012-02-06 20:19:30

Jessy, ještě by to mělo vyřazovat jiskru. Tzn. nejde na svíčky proud. A jinak ohledně vyřazení imobilizéru bych se zkusil zeptat v jiném ford servisu. Slyšel jsem, že to bez potíží uměj vyndat.

2012-02-07 15:54:52

Ahoj,volal jsem kolem mého bydliště ale nikdo si na to netroufá.Prý když je to tam originál tak s tím jsou problémy.Ale zítra mám volat vedoucímu provozu do Ford Carent a ten mi má říct co s tím.

2012-02-08 18:35:45

Tak jsem zjistil.že u tohoto typu vozidla ten imobilizér trvale odstranit nelze,jen opravit.Nebo auto sešrotovat.

2012-02-09 01:30:38

Já potřebuju vyřadit imobilizer uplně jak to mám udělat ??? Díky Milan

Edit: Je to u 1,8 zetec 85kw z mk.7 jde do mé mk.4 motor proto se ptám ; -)

2012-02-09 15:12:11

Já už to zjišťuji půl roku a nic.Jak je to tam originál tak s tím nikdo nehne,jen samé řeči.I v autorizovaném servisu to chtějí opravovat 15-20tis.Jeden říká, že to taky záleží na typu řídící jednotky u některé by to údajně šlo.

2012-02-09 18:59:46

Já nevím já to chci nějak vyřešit vede k tomu jen pár drátů tak uvidím, co z tím půjde udělat.... Já zbytečně nepotřebuju moc elektriky

2012-02-10 13:30:42

Něco podobného jsem sice už dělal na nějakém korejci. Od spínačky vede snímač klíčku buď ke krabičce imob a ten do ř.j.. Tak tu krabku i se snímačem a klíčkem jsem přehodil a byl klid. Ale těžko říct jak je u escorta. Najít cestu od toho snímače klíčku a cestu od diody kam vede. A pokud to bude mít zvlášť tu krabičku imobil. tak to zkusit přehodit. Jinak ti imobilizér jde přes řj a ta ti blokuje řízení motoru (labda, startér, snímač otáček motoru, zapalování a činnost motoru jako takovou) A to bude už problém.

2012-02-23 18:57:28

Dobře teď jse drbu z motorovou elektrikou tak jak ju budu mět tak půjdu na to immo.No jo z karbecu jít na vstřikování není jen tak. Díky za radu vyzkouším..

2012-02-23 19:37:38

To by mě zajímalo , jak to mám já. Otočím klíčem , ihned natartuju a ihned chytí i když imobilizér ještě svítí - bliká , takže bych mohl ihned jet . Auto mám 1 rok tak to předemnou možná někdo deaktivoval , nebo v tom je nějaký fígl . Tak se nezlobte , že sem píšu i když mám Mondeo . Dopl. 24.02.2012 Tak já to mám funkční , šel jsem na to radikálně , vykuchal jsem čip a s vytaženým to nefungovalo . Až teprve když jsem čip vložíl do dutinky klíče . Takže čidlo bude v zámku zapalování nebo v těsné blízkosti .

2012-02-23 19:41:32

Obal klíč alobalem jestli nastartuješ....

2012-06-08 12:28:36

Ahoj k tomi imu u benzínu je přimo v řidící jednotce diesel má krabičku zvlášť to se dá obejít takže tvoje možnost je jednoduchá koupít klič i s čipem a nechat to nahrát nebo skočit na vrakač a koupit jednotku i s klíčem a přehodit ji to je rada má

2012-08-07 20:11:22

Tak vám přeji pěkný den, rád by jsem se podělil o své zkušenosti s problémem u auta escort 1.6 16V EFi (1597 cm³) Zetec 66 kW

Nejdříve jak to začalo, při cestě na jednu akci mě auto umřelo , vše fungovalo normálně jen motor za jízdy zhasnul a už nešel natočit Na místě jsem překontroloval pojistky a kouknul na relátka , ale vše bylo OK jen autem se linula divná vůně spáleniny jen nebylo možné poznat odkud to je, tak jsem odpojil baterku a zavolal domů pro odtah ( odtahovala mě ŠKODOVKA ) . Doma jsem začal pátrat logický postup 1: pojistky 2: relátka pak jsem si všimnul že nenabíhá benzínová pumpa přes baterku jsem zjistil že funguje (přístup ke konektorům je strašný malá dirka pod zadníma sedačkama). Potom přeměření kabelů od čerpadla vše OK. Cestou jsem narazil na bezpečnostní pojistku při nehodě (je umístěná na boku u nohou řidiče pod plastem ) ta byla taky v pohodě. A potom jsem si všimnul že kontrolka imobilizéru se chová podezřele bliká když blikat nemá Tak jsem se zaměřil na imobilizér začal jsem hledat šel jsem logicky po kabelech (žádná sranda se v těch svazkách vyznat ) všechny dráty jsem odepnul ze svorek a odstranil hromady izolepy Po dlouhém hledání jsem našel modul imobilizéru schovaný za kastlikem u spolujezdce ( přístup je nuloví musel jsem odstranit celou palubku ) A po jeho vyndání ŠOK propálená deska s tištěnými spoji. Zkusil jsem něco najít na netu ale bezúspěšně jen někde jsem našel příspěvek kde nějaký borec píše že spojil to co imobilizér rozpojuje to mě strašně moc pomohlo. na pojistkové skříni jsem spojil stejně barevné kabely a hle autíčko nastartovalo a vše funguje jak má Heuréka

Na závěr podotýkám že z elektrikou nemám žádné zkušenosti nikdy jsem to nedělal a ani jsem se o to nikdy nezajímal.

2012-10-29 17:16:49

Zdravím Vás,

mám (pro mne) neřešitelný problém, proto bych zde rád požádal o radu někoho zkušenějšího.. Mám Ford Escort 1.4 z roku 1996 nevím si rady s imobilizérem (jak tak pročítám fórum nejsem zdaleka sám). Mám nainstalovaný (patrně) originální imobilizér, u kterého se nejdřív musí rozsvítit červená dioda na palubovce, než autu dovolí nastartovat. Již více než měsíc jsem ale diodu svítit neviděl :(( byl jsem u odborníka na kódování klíčů a ten mi oznámil, že klíč je v pořádku a přístrojem čitelný, tudíž problém v klíči patrně není. Jak jsem (doufám správně) pochopil tento typ vozu má imo přímo v řídící jednotce, tudíž takřka nedeaktivovatelné... usilovným pátráním jsem zjistil, že by mohl být problém přímo ve čtečce čipu z klíče a rád bych se někoho ze zkušenějších fordfannů zeptal, kde bych tuto čtečku sehnal? (vím že vrakoviště je jasná volba... ale rád bych koupil pro jistotu čtečku novou) nikde na internetu se mi nepodařilo vypátrat obchod s podobným zbožím, proto prosím jestli někdo tušíte, dejte mi vědět!

Mnohokrát díky!

Josef K.

2012-10-30 13:12:49

Jedině zajít do forda, odhaduji cenu do 3tisíc, Jedině pak vrakáč, seženeš tam dobrý díl za pár korun

2013-09-12 21:34:06

cipis79: Prosim tě mohl bys mi blíže popsat, které kabely si na pojistkové skříni spojil, můj bratr má s tímto autem stejný problém

díky.

2013-09-13 17:49:42

karlson71: barvy jsem měl všechny skoro stejné , ale vím že jsem spojoval kabely nad sebou tak jak byly na pojistkové skříni


Odpovědět

1  2